Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Районна державна адміністрація у напрямку покращення взаємодії з органами місцевого самоврядування району систематично надає методичну допомогу виконавчим комітетам місцевих рад району щодо організації ведення діловодства

    Зауважила під час апаратної наради у голови райдержадміністрації 18 березня начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Бугайова Ю.О., доповідаючи з питання про стан роботи з організації діловодства у виконавчих комітетах місцевих рад району.

     Відповідно до розпоряджень голови районної державної адміністрації «Про надання методичної та практичної допомоги місцевим радам району з питань організації роботи щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади» від 18 грудня 2013 року №793 та від 13 січня 2015 року №6 протягом січня 2014 року по лютий 2015 року надано методичну допомогу з питань ведення діловодства Богодухівській міській, Гутянській, Шарівській селищним, Вінницько-Іванівській, Губарівській, Дмитрівській, Забродівській, Зарябинській, Івано-Шийчинській, Крисинській, Кленівській, Куп’єваській, Олександрівській, Павлівській, Полково-Микитівській, Петропавлівській, Сазоно-Баланівській, Сіннянській, Степнянській, Сухининській, Улянівській, Хрущово-Микитівській та Червононивській сільським радам.

    На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року №1242 «Про затвердження Типової Інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади» у виконавчих комітетах місцевих рад району розроблені та затверджені власні Інструкції з діловодства. Також затверджені номенклатури справ на поточний рік, які погоджені з експертно-перевірочною комісією Державного архіву Харківської області відповідно до яких заведені журнали обліку, реєстрації та справи для зберігання документів.

    Інструкція з діловодства встановлює загальні положення щодо здійснення діловодства, вимоги до документування управлінської інформації та організації роботи з документами незалежно від способу фіксації та відтворення інформації, яка міститься в документах, включаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням.

    Мають місце факти, коли журнали і справи не пронумеровані, найменування справ не відповідають затвердженій номенклатурі справ (Івано-Шийчинська, Зарябинська та Куп’єваська сільська ради). У більшості сільських рад журнали обліку та реєстрації пронумеровані, прошиті та скріплені печаткою.

    Заведені журнали реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції відповідають вимогам Інструкції і ведуться, але не завжди правильно.

    Під час надання методичної допомоги встановлено, що в місцевих радах присутні порушення вимог розроблених та затверджених Інструкцій з діловодства.

    Аналіз документообігу не ведеться у Вінницько-Іванівській сільській раді, виконавчих комітетах Зарябинської, Сіннянської, Улянівської та Червононивської сільських рад.

    На документах відповідно до Інструкції повинна ставитись конкретизована резолюція голови. В цьому напрямку є також недоліки, а саме: резолюції Сазоно-Баланівською, Зарябинською, Куп’єваською та Улянівською сільських голів не конкретизовані, відсутні прізвища виконавців та дата їх накладення.

    В деяких перевірених радах (Хрущово-Микитівська та Степнянська сільська рада) розмір зображення Державного герба України на бланках документів не відповідає вимогам Постанови Верховної Ради України «Про Державний герб України» від 19 лютого 1992 року №2137-ХІІ (висота Державного герба України повинна бути 17 мм, ширина 12 мм).

    Також при створенні документів Вінницько-Іванівською, Олександрівською, Полково-Микитівською, Петропавлівською та Хрущово-Микитівською сільськими радами не дотримуються вимоги Інструкції в частині:

    - розміщення герба на бланку відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 (герб на бланку повинен зображуватися на відстані 3 мм від початку листа документа);

    - відступу від межі лівого поля документа (12,5 мм – для абзаців у тексті, 92 міліметри для реквізиту «Адресат»; 104 міліметри - для реквізитів «Гриф затвердження» і «Погодження»; 125 мм - для розшифрування підпису в реквізиті «Підпис»).

    У Вінницько-Іванівській, Олександрівській, Петропавлівській сільських радах бланки не нумеруються, журнали для видачі бланків не заведені, а тому і облік виданих бланків не ведеться.

    Майже у всіх виконкомах місцевих рад району потребує удосконалення робота з оформлення протоколів засідань виконкомів. Розпорядження, оформлюються з порушенням вимог затверджених Інструкцій, відсутні першоджерела, мають місце граматичні помилки та неправильне розміщення герба (Степнянська, Хрущово-Микитівська, Вінницько-Іванівська сільські ради).

    Також потрібно наголосити, що робота зі зверненнями громадян повинна вестися окремо від інших видів діловодства, як це передбачено Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14 квітня 1997 року №348.

    Відповідно до Інструкції з діловодства розпорядження з основної діяльності, адміністративно-господарських питань та кадрових питань мають окрему порядкову нумерацію і нумеруються у порядку їх видання у межах календарного року. В перевірених сільських радах дотримуються дані вимоги Інструкції.

    Між районною державною адміністрацією та всіма органами місцевого самоврядування налагоджена робота електронного документообігу. Тобто, документи, адресовані для використання в роботі мають змогу надходити до місцевих рад та у зворотному напрямку оперативно.

    З метою покращення роботи з діловодства у міській, селищних, сільських радах районною державною адміністрацією розроблені Методичні рекомендації щодо приведення роботи з документами у відповідність до вимог Інструкції. При зверненні секретарів сільських рад з питань діловодства їм надається індивідуальна консультативна допомога.

    Враховуючи вищевикладене, з метою підвищення ефективності роботи із документами, керівникам органів місцевого самоврядування необхідно усунути виявлені недоліки.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Травень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    293012345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    272829303112

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання