Богодухівщина

Райдержадміністрація

Корисні посилання





Календар свят. Мова, граматика, спілкування


Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» » з головним спеціалістом юридичного сектора апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему: «Суспільство проти корупції»

    15 серпня відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектора апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему: «Суспільство проти корупції», під час якої надійшли питання:
    Яка адміністративна відповідальність передбачена за корупційні правопорушення?
   
Загальний порядок притягнення до адміністративної відповідальності визначається КУпАП України, водночас Закон України «Про запобігання корупції») містить окремі норми, які також враховуються при здійсненні провадження у відповідній справі про адміністративне правопорушення пов’язане із корупцією.
    Так, згідно положень частини п’ятої статті 65 Закону особа, щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, якщо інше не передбачено Конституцією України і законами України, може бути відсторонена від виконання службових повноважень за рішенням керівника органу (установи, підприємства, організації), в якому вона працює, до закінчення розгляду справи судом. У разі закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, у зв’язку з відсутністю події або складу адміністративного правопорушення відстороненій від виконання службових повноважень особі відшкодовується середній заробіток за час вимушеного прогулу, пов’язаного з таким відстороненням.
    З метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню пов’язаного з корупцією правопорушення або невиконанню вимог цього Закону в інший спосіб, за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції або приписом Національного агентства рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації, в якому працює особа, яка вчинила таке правопорушення, проводиться службове розслідування в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (частина третя статті 63 Закону).
    Який порядок дій посадової особи при конфлікті інтересів?
   
Письмово проінформувати постійну депутатську комісію, на яку покладені функції з врегулювання конфлікту інтересів. Публічно оголосити про конфлікт інтересів із занесенням цієї інформації в протокол (під час пленарного засідання сесії, засідання колегії, комісії тощо). Рекомендовано заявити самовідвід щодо участі у розгляді питання. Якщо неучасть особи призведе до втрати правомочності колегіального органу – прийняти рішення під зовнішнім контролем.
 

«Пряма лінія» з начальником Богодухівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Сергієм Віталійовичем Моциком.

    26 липня відбулася «пряма лінія» з начальником Богодухівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Сергієм Віталійовичем Моциком.

Жителів району цікавили наступні питання:

Чому запропоновано скасувати особливі умови виходу на пенсію?

Свого часу спеціальні пенсії для окремих категорій працівників запроваджували як своєрідну компенсацію за низький рівень заробітної плати. Однак з моменту їх запровадження умови оплати праці таких працівників значно поліпшились. Відповідно логічним кроком є скасування і чинних привілеїв у призначенні пенсій. Зокрема, після підвищення заробітної плати суддям, державним службовцям цілком логічною є ліквідація інших пільг і перехід до загальних страхових принципів. Тому уряд пропонує запровадити єдині підходи до призначення пенсій, коли враховується не професія, а лише рівень заробітної плати й страховий стаж.

Спеціальні пенсії, які вже призначено, виплачуватимуть і надалі. Зміни стосуватимуться лише пенсіонерів, які виходитимуть на пенсію після набрання чинності відповідного закону.

У травні 2017 року підвищили пенсії, але зменшили суму індексації. Розмір пенсійної виплати не змінився. Навіщо тоді піднімали розмір пенсії?

Під час здійснення перерахунків пенсії Богодухівське об'єднане управління Пенсійного фонду України виконує вимоги Закону України “Про індексацію грошових доходів населення” та Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою КМУ від 17.07.2003р. №1078 (зі змінами і доповненнями, внесеними постановами КМУ від 17.05.2006р. №690, від 11.07.2007р. №913, від 12.03.2008р. №170) (далі — Порядок).

Індексація пенсій визначається індивідуально для кожної пенсії та проводиться залежно від місяців підвищення розмірів пенсії, розмірів підвищення пенсії, її складових та інших обставин.

Базові місяці для проведення індексації переглядаються відповідно до пункту 5 Порядку, яким визначено, що у разі зростання грошових доходів населення, зокрема пенсії, місяць, в якому відбулося підвищення, вважається базовим та з наступного за базовим розраховується індекс для проведення подальшої індексації. Визначення базового місяця провадиться у місяці підвищення розміру пенсії.

З 01.05.2017 року проведено перерахунок пенсій у зв'язку із підвищенням розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (з 1247,00 грн. до 1312,00 грн.)

Якщо після перерахунку пенсії з 01.05.2017р. розмір підвищення не перевищив суму індексації, то після перерахунку загальний розмір пенсії до виплати не змінюється.

Які показники будуть використовуватися при осучасненні раніше призначених пенсій з 01 жовтня 2017 року?

Перерахунок раніше призначених пенсій з 01 жовтня 2017 року відбуватиметься з використанням:

• середньої зарплати за останні три роки (2014-2016) у розмірі 3764,4 грн;

• вартість одного року стажу, який застосовують для обчислення пенсії, знижено з 1,35% до 1%;

• стажу 30 років для жінок і 35 років для чоловіків для обчислення:

- пенсії в мінімальному розмірі (для пенсій, призначених до 01.10.2011-го,

- за стаж відповідно 20/25 років); - показника прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян, встановленого на 01.12.2017р. (1373 грн), замість такого показника станом на 01.10.2017р. (1312 грн).

 

«Пряма лінія» з директором територіального центру соціального обслуговування районної державної адміністрації Тетяною Вікторівною Корзаченко з питання «Організація надання соціальної послуги догляду вдома»

    12 липня під час «прямої лінії» з директором територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) районної державної адміністрації Тетяною Вікторівною Корзаченко з питання «Організація надання соціальної послуги догляду вдома» надійшли питання від тих, хто зателефонував до редакції газети «Маяк».

1. Яка категорія населення має право на отримання послуги догляду вдома?

Цей вид послуги надається одиноким, одиноко проживаючим особам похилого віку, інвалідам І, ІІ, ІІІ групи (старше 18 років), хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці) в зв’язку з частковою втратою рухової активності (мають ІІІ, ІV, V групи рухової активності) та потребують сторонньої допомоги, надання соціальних послуг в домашніх умовах. Послуги надаються на безоплатній та платній основі. Тарифи на платні соціальні послуги встановлюються територіальним центром відповідно до нормативно – правових документів і затверджуються директором тер центру. Відділення соціальної допомоги вдома не здійснює надання соціальних послуг громадян, які потребують цілодобового стороннього догляду.

2. Кому надаються соціальні послуги догляду вдома безкоштовно?

Послуги догляду вдома на безоплатній основі отримують одинокі особи похилого віку, інваліди (старші 18 років), хворі ( з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці) і не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку

3. Як визначається перелік послуг, які потребує особа, що зарахована на надомне обслуговування?

Соціальна послуга догляду вдома надається після визначення ступеня індивідуальних потреб з урахуванням можливості виконання елементарних та складних дій, яка здійснюється працівником територіального центру із залученням отримувача соціальної послуги. Результат визначення індивідуальних потреб є підставою для складання індивідуального плану та укладення договору про надання соціальної послуги догляду вдома. Через 30 днів з початку надання соціальної послуги проводиться повторне визначення індивідуальних потреб з метою корегування індивідуального плану (за потреби). Надалі визначення індивідуальних потреб проводиться один раз на півроку. Зміст та обсяг соціальної послуги догляду вдома визначено Державним стандартом для кожної групи рухової активності.

4. В який час повинна надаватись послуга?

Соціальна послуга догляду вдома надається за місцем проживання отримувача соціальної послуги протягом робочого дня. Строки надання соціальної послуги узгоджуються з отримувачем соціальної послуги. Особам з ІІІ, ІV групами рухової активності – 2 рази на тиждень, з V групою рухової активності – 5 разів на тиждень. Послуги можуть надаватись періодично – 2 рази на місяць, тимчасово (визначений у договорі період). Зміст соціальної послуги догляду вдома визначено Державним стандартом для кожної групи рухової активності.

5. Чи має право особа, яка знаходиться на обслуговуванні у відділенні догляду вдома, отримувати послуги в інших відділеннях?

У разі необхідності послуги надаються мультидисциплінарною командою, до складу якої входить соціальний робітник, соціальний працівник, сестра медична, перукар. При необхідності через пункт прокату надається допомога в забезпеченні засобами реабілітації (милиці, палиці, ходунки).

Для отримання довідкової інформації контактний телефон територіального центру 3-30-32

 

«Пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення районної державної адміністрації Т.М.Масалітіною щодо реалізації Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

    Мешканців району цікавило питання щодо здійснення будівельних робіт за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
    Відповідно до п. 4 ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою реконструкція, реставрація або капітальний ремонт об’єктів будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів їхніх фундаментів у плані, реконструкція або капітальний ремонт автомобільних доріг, залізничних колій, ліній електропередачі, зв’язку, трубопроводів, інших лінійних комунікацій у межах земель їх розміщення, а також комплексна реконструкція кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду і нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності.
 

«Пряма лінія» » з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему: «Суспільство проти корупції»

Що змінилося з функціонуванням Реєстру е-декларацій чиновників, який веде Національне агентство з питань запобігання корупції?
    По-перше, це перша онлайн – база декларацій чиновників, що відкрита для всіх громадян, де декларації оприлюднюються автоматично.

Детальніше...

 
Більше статтей...

Пошук по сайту












Архів новин

Серпень 2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Корисні посилання