Богодухівщина

Райдержадміністрація

Корисні посилання







Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

Пряма лінія з начальником відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації А. КОСТЕНКО на тему: "Порядок звернення виборців до відділу ведення Державного реєстру виборців"

Хто має право голосу?

  • Право голосу мають дієздатні громадяни України, які належать до відповідних територіальних громад  у межах району, області та яким на день виборів виповнилося вісімнадцять років.

З якими питаннями може звернутися виборець до відділу ведення Державного реєстру виборців?

  •  Кожен виборець може звернутися  особисто або уповноважити на  звернення до відділу ведення Державного реєстру виборців (далі — відділ ведення ДРВ) іншу особу з метою перевірки наявності та своїх даних, зазначених у Державному реєстрі виборців (далі — Реєстр). Громадянин має право написати у відділі ведення ДРВ заяви щодо включення до Реєстру, зміни виборчої адреси, зміни місця та дати народження, зміни ідентифікаційних даних. Також має право на надання запитів щодо уточнення власних персональних даних виборців, а також персональних даних усіх виборців, внесених до Реєстру за однією виборчою адресою; кількості виборців у селі, селищі, місті; наявності або відсутності відміток про постійну нездатність виборця самостійно пересуватися.

Я прописана у місті Суми, але в день голосування буду знаходитися в місті Богодухові. Що необхідно зробити, щоб я мала змогу проголосувати за  місцем свого перебування?

  • Виборцям, які у день виборів перебуватимуть не за своєю виборчою адресою, надається можливість тимчасово змінити місце голосування без зміни виборчої адреси (ТЗМГ). Для цього необхідно звернутись з відповідною заявою до відділу ведення Державного реєстру виборців за місцем реєстрації або за місцем, де буде перебувати (проживати) виборець у день виборів. При собі потрібно мати паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України). Відтепер вимогу стосовно додавання до заяви про тимчасову зміну місця голосування документів (копії документів), які підтверджують необхідність такої зміни, скасовано.

Якщо мій чоловік є членом дільничної виборчої комісії, яка територіально розташована на іншій виборчій дільниці, які потрібні документи для зміни тимчасової виборчої дільниці?

Члени дільничних виборчих комісій (ДВК), які в день виборів будуть працювати на виборчій дільниці, до якої їх виборча адреса не відноситься, подають заяву про тимчасову зміну місця голосування без зміни виборчої адреси. При собі потрібно мати паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України).

Який останній термін звернення до відділу з метою зміни місця голосування?

  • Заяви приймаються відділом ведення Державного реєстру виборців  до 15 липня 2019 року включно. Тимчасова зміна місця голосування забезпечує включення виборця до списку виборців тільки на одній виборчій дільниці.

Як можна перевірити себе та рідних у Державному реєстрі виборців?

  • Службою розпорядника Державного реєстру виборців Центральної виборчої комісії на офіційному веб-сайті «Державний реєстр виборців» (www.drv.gov.ua) розроблений та функціонує новий програмний ресурс «Особистий кабінет виборця».

Кожен бажаючий можестворити свій особистий кабінет та перевірити наявність себе у Державному реєстрі виборців. Для цього, навіть, не потрібно виходити з власної оселі, за умови наявності доступу до глобальної інформаційної мережі Інтернет. Процедура реєстрації на сайті проста та не потребує багато часу.

В особистому кабінеті виборця Ви зможете перевірити інформацію про своє включення (не включення) до Державного реєстру виборців. Для цього у розділі «Перевірити дані у Реєстрі» необхідно заповнити всі поля у формі запиту достовірними даними про виборця. Повідомлення щодо результатів Вашого запиту надійде на Вашу електронну пошту.

Також звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Богодухівської районної державної адміністрації можна особисто:

  • в робочі дні з 08.00 до 17.00 (п’ятниця до 15.45), перерва з 12.00 до 12.45;
  • у вихідні дні: 06, 07, 13, 14, 20, 21 липня з 08.00 до 16.00 години (без перерви). У вихідні дні вхід до будівлі районної державної адміністрації зі сторони двору.

Відділ ведення Державного реєстру виборців знаходиться за адресою: м. Богодухів, пл. Свято-Духівська, 2, кабінети 18 та 19 (приміщення районної державної адміністрації, 2-й поверх).

КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ: 3-46-75, 3-08-63.

При собі необхідно мати паспорт громадянина України.

 

Пряма лінія з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.КОЖУШКО на тему: «Суспільство проти корупції»

Який алгоритм дій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, прийняття якого заборонено законом?

Стаття 24. 1. Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняні до них особи у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, зобов’язані невідкладно вжити таких заходів:

1) відмовитися від пропозиції;

2) за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію;

3) залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа співробітників;

4) письмово повідомити про пропозицію безпосереднього керівника (за наявності) або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації, спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.

 

Яке з перелічених обмежень не поширюється на осіб після припинення ними діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування?

 1) протягом року з дня припинення відповідної діяльності укладати трудові договори (контракти) або вчиняти правочини у сфері підприємницької діяльності з юридичними особами приватного права або фізичними особами – підприємцями, якщо особи, зазначені в абзаці першому цієї частини, протягом року до дня припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування здійснювали повноваження з контролю, нагляду або підготовки чи прийняття відповідних рішень щодо діяльності цих юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців;

2) розголошувати або використовувати в інший спосіб у своїх інтересах інформацію, яка стала їм відома у зв’язку з виконанням службових повноважень, крім випадків, встановлених законом;

3) протягом року з дня припинення відповідної діяльності представляти інтереси будь-якої особи у справах (у тому числі в тих, що розглядаються в судах), в яких іншою стороною є орган, підприємство, установа, організація, в якому (яких) вони працювали на момент припинення зазначеної діяльності.

 

           Яка з перелічених умов не дозволяє застосувати переведення на іншу посаду особи з метою врегулювання конфлікту інтересів в її службовій діяльності?

Стаття 34. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів

1. Переведення особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи на іншу посаду у зв’язку з наявністю реального чи потенційного конфлікту інтересів здійснюється за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації у разі, якщо конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований шляхом усунення такої особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті, обмеження її доступу до інформації, перегляду її повноважень та функцій, позбавлення приватного інтересу та за наявності вакантної посади, яка за своїми характеристиками відповідає особистим та професійним якостям особи.

 

«Пряма лінія» з начальником архівного відділу районної державної адміністрації Іриною Дручинською

18 червня відбулася «пряма лінія» з  начальником архівного відділу районної державної адміністрації Іриною Дручинською  на тему «Про стан роботи з архівними документами в організаціях та установах району».

Серед питань, які надійшли телефонним зв’язком, громадян району цікавило:

1. Чим саме займається архівний відділ?

 Архівним відділом районної державної адміністрації здійснюється  державна політика у сфері архівної справи та діловодства  на території Богодухівського району. Його діяльність спрямована на поповнення Національного архівного фонду України документами, що утворилися внаслідок діяльності установ, підприємств та організацій   району, їх збереження та всебічне використання. В даний момент проводиться впорядкування архівних документів сільських рад району.

2.Організація мала найманих працівників, державний реєстратор для виконання певних реєстраційних дій вимагає довідку з архіву.

 У 2016 році було створено Комунальну установу Богодухівської районної ради «Об’єднаний Трудовий архів Богодухівського району», який зберігає документи ліквідованих організацій. Для отримання детальної інформації необхідно особисто звернутися за адресою: вул. Міліцейська, 2 м. Богодухів та написати заяву про надання інформації.

3. За допомогою звернулася мешканка м. Богодухова  щодо видачі архівної довідки про надання у приватну власність земельної ділянки на території Степнянської сільської ради для обслуговування житлового будинку. Довідка необхідна для встановлення права власності на будівлю.

Громадянці роз’яснено, що вона особисто повинна прийти до архіву, подати заяву та одержати архівний витяг з рішення сесії Степнянської сільської ради.

 

"Пряма лінія" з начальником управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Наталією Володимирівною Жижирій

21 травня відбулася «пряма лінія» з питань соціального захисту ветеранів війни. Відповідала на телефонні звернення начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Жижирій Наталія Володимирівна.

- Щодо невиплати одноразової грошової допомоги учаснику бойових

дій до 05 травня 2019 року

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 №170 «Деякі питання виплати у 2018 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» та відповідно до списку учасників бойових дій, що не є пенсіонерами, який поданий Богодухівським об’єднаним міським військовим комісаріатом,  учасника бойових дій внесено до списків на виплату щорічної одноразової грошової допомоги  до 05 травня у 2019 році.

У зв’язку з недостатнім фінансуванням, одноразова грошова допомога буде проведена після надходження коштів. Виплата допомоги здійснюється до 30 вересня включно.

 

 

- Щодо виплати коштів на тверде паливо та скраплений газ, як

учаснику бойових дій, жителю Улянівської сільської ради

Згідно зі списком пільговиків на отримання твердого палива та скрапленого газу по Улянівській сільській раді, який був поданий до управління для звіряння з інформацією, внесеною до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги та формування платіжних відомостей на виплату коштів готівкою для придбання твердого палива і скрапленого газу, управлінням здійснено нарахування пільгового твердого палива в розмірі 1952,66 грн. та скрапленого газу в розмірі 195,27 грн. При надходженні коштів виплата буде здійснена  на державне підприємство зв'язку ЦПЗ №2 с. Улянівка.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу освіти районної державної адміністрації

23 квітня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу освіти районної державної адміністрації Іриною Повойко «Про особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року».

Тих, хто зателефонував Ірині Олександрівні цікавили наступні питання:

 

  1. Якщо я склав ЗНО торік, але вступатиму до вищого навчального закладу цього року, мені треба знову складати ЗНО?

 

Відповідно до Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України, 2019 року для вступу до вищих навчальних закладів зараховуватимуть результати зовнішнього незалежного оцінювання 2017, 2018 та 2019 років. З англійської, іспанської, німецької та французької мов прийматимуть результати лише 2018 та 2019 років.

 

  1. Як відбуватиметься тестування? Що  можна робити під час тестування, а що ні?

 

Дата, місце та час тестування  будуть вказані у запрошенні-перепустці. З собою треба взяти документ,  який посвідчує особу і на підставі якого проводилася реєстрація (оригінал), сертифікат (оригінал), роздруковану запрошення-перепустку, ручку (або 2) чорного кольору, воду  в прозорій пляшці без етикетки і знання. Телефони, навушники, флешки й інші технічні засоби слід залишити вдома.  Якщо в учасника під час тестування їх знайдуть, робота над тестом буде припинена, а результат анульовано. Докладніше щодо дій учасника під час проведення ЗНО буде зазначено в інформаційному бюлетені, який учасник отримає після успішної  реєстрації. Радимо уважно з ним ознайомитися.

 

  1.  Що робити, якщо я не зміг пройти тестування  у визначений день?

 

Якщо через поважні причини Ви не змогли взяти участь  в основній сесії ЗНО, то можете  подати заяву щодо проходження ЗНО під час додаткової сесії. Таку заяву необхідно подати до регламентної комісії  при регіональному центрі оцінювання якості освіти протягом п’яти робочих днів після проведення основної сесії  ЗНО з певного навчального предмета. До заяви слід додати документи, що підтверджують причини, які унеможливили  проходження  ЗГО у встановлені строки.

 
Більше статтей...

Пошук по сайту











Архів новин

Липень 2019
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання