Богодухівщина

Райдержадміністрація

Корисні посилання







Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» з начальником відділу агропромислового комплексу Богодухівської районної державної адміністрації Сергієм Миколайовичем Лобунським

13 серпня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу агропромислового комплексу Богодухівської районної державної адміністрації Сергієм Миколайовичем Лобунським на тему «Хід збирання ранніх зернових і зернобобових»

 

До Сергія Миколайовича звернулися жителі району з питань:

  1. Яка робота проведена з підготовки сільськогосподарських підприємств району зі збирання врожаю?

Для забезпечення отримання оптимальної кількості урожаю ранніх зернових культур проведено чималий обсяг робіт по догляду за посівами. Так, в зимово-весняний період майже всі площі озимини були підживлені міндобривами і було внесено зріджені КАСи. З цією метою використано більше 1,5 тис. т мінеральної поживи (у середньому по 161 кг на 1 га). Посів ярих теж проводився з добривами, а після відновлення вегетації озимих – всі зернові оброблені гербіцидами, фунгіцидами, з використанням міндобрив.

Збирання ранніх зернових культур у господарствах району розпочато 09 липня. При збиранні максимально задіяні трудові і технічні ресурси підприємств, до робіт залучено всю збиральну техніку. Згідно з робочим планом збирання ранніх зернових планувалося завершити за 12 робочих днів, але в зв’язку з несприятливими погодними умовами, збирання затяглося майже на тиждень, що призвело до деякого зниження врожаю зернових культур.

  1. Яка площа збирання зернових та зернобобових культур та які показники урожайності в районі?

До збирання ранніх зернових культур на території району, згідно з робочим планом,  підлягало 15,7 га. Під урожай 2019 року було посіяно 13,5 тис. га озимих на зерно, зокрема, 13,4 тис. га – озимої пшениці, 82 га – озимого ячменю. Площа ярого ячменю становила 1,4 тис. га, ярої пшениці – 46 га, гороху – 548 га, вівса – 151 га.

Станом на 26 липня скошено і обмолочено 100% площ ранніх зернових культур. Намолочено 64,6 тис. т збіжжя при урожайності 41,2 ц/га. З них – озимої пшениці 57,6 тис. т при урожайності 42,8 ц/га, ячменю – 4,9 тис. т при урожайності 35,1 ц/га, гороху – 1,3 тис. т при урожайності 25 ц/га, ріпаку – 1,4 тис. т при урожайності 13 ц/га. Найвища урожайність в таких господарствах, як СФГ «Промінь», ТОВ «АК Промінь-2012», ПрАТ «Ульянівське», СТОВ «Колос АС», ТОВ СП «Родіна».

 

«Пряма лінія» з начальником Богодухівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Моциком Сергієм Віталійовичем

16 липня відбулася «пряма лінія» «Актуальні питання пенсійного забезпечення окремих категорій громадян» з начальником Богодухівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Моциком Сергієм Віталійовичем.

 

Тих, хто зателефонував до Сергія Віталійовича, цікавили наступні питання:

1. У 2014 році мені була призначена пенсія за вислугу років, не працюю. У червні 2019 року я досяг віку 60 років, у липні  звернувся за переведенням пенсії  з пенсії за вислугу років на пенсію за віком, маю 25 років страхового стажу.

          Відповідно до частини 1 статті 26 Закону 1058 з 01.01.2019 року право на призначення пенсії за віком мають чоловіки після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 26 років. Тому ви не маєте права на переведення з пенсії за вислугу років на пенсію за віком за зверненням у липні.

 

2. У  2013 році мені була призначена пенсія по інвалідності. У квітні 2019 року я досяг віку 60 років, у липні  звернувся за переведенням пенсії  з пенсії по інвалідності на пенсію за віком, маю 15 років страхового стажу. Після призначення пенсії пропрацював ще 5 років.

Права на переведення з пенсії по інвалідності, що була обчислена з урахуванням страхового стажу тривалістю 15 років, на пенсію за віком відповідно до Закону 1058 з урахуванням 5 років страхового стажу та заробітної плати, що набуті після призначення пенсії по інвалідності, ви не маєте у зв’язку з відсутністю 26 років страхового стажу.

 

3. Із 2000-го  по 2019 рік я здійснював підприємницьку діяльність за спрощеною системою оподаткування. Як мені буде врахований стаж при призначенні пенсії за даний період?

Відповідно до Порядку 637, періоди підприємницької діяльності із застосуванням спрощеної системи оподаткування з 01.01.1998 по 31.12.2003 зараховуються до страхового стажу на підставі довідки про реєстрацію особи як суб’єкта підприємницької діяльності незалежно від сплати страхових внесків. При цьому заробітна плата відповідно до статті 40 Закону 1058 з 01.07.2000 по 31.12.2003 враховується за даними Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

          Страховий стаж з 01.01.2004 року обчислюється відповідно до вимог Закону 1058 за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку та надання довідки про реєстрацію особи як суб’єкта підприємницької діяльності із зазначенням системи оподаткування.      

 

Пряма лінія з начальником відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації А. КОСТЕНКО на тему: "Порядок звернення виборців до відділу ведення Державного реєстру виборців"

Хто має право голосу?

  • Право голосу мають дієздатні громадяни України, які належать до відповідних територіальних громад  у межах району, області та яким на день виборів виповнилося вісімнадцять років.

З якими питаннями може звернутися виборець до відділу ведення Державного реєстру виборців?

  •  Кожен виборець може звернутися  особисто або уповноважити на  звернення до відділу ведення Державного реєстру виборців (далі — відділ ведення ДРВ) іншу особу з метою перевірки наявності та своїх даних, зазначених у Державному реєстрі виборців (далі — Реєстр). Громадянин має право написати у відділі ведення ДРВ заяви щодо включення до Реєстру, зміни виборчої адреси, зміни місця та дати народження, зміни ідентифікаційних даних. Також має право на надання запитів щодо уточнення власних персональних даних виборців, а також персональних даних усіх виборців, внесених до Реєстру за однією виборчою адресою; кількості виборців у селі, селищі, місті; наявності або відсутності відміток про постійну нездатність виборця самостійно пересуватися.

Я прописана у місті Суми, але в день голосування буду знаходитися в місті Богодухові. Що необхідно зробити, щоб я мала змогу проголосувати за  місцем свого перебування?

  • Виборцям, які у день виборів перебуватимуть не за своєю виборчою адресою, надається можливість тимчасово змінити місце голосування без зміни виборчої адреси (ТЗМГ). Для цього необхідно звернутись з відповідною заявою до відділу ведення Державного реєстру виборців за місцем реєстрації або за місцем, де буде перебувати (проживати) виборець у день виборів. При собі потрібно мати паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України). Відтепер вимогу стосовно додавання до заяви про тимчасову зміну місця голосування документів (копії документів), які підтверджують необхідність такої зміни, скасовано.

Якщо мій чоловік є членом дільничної виборчої комісії, яка територіально розташована на іншій виборчій дільниці, які потрібні документи для зміни тимчасової виборчої дільниці?

Члени дільничних виборчих комісій (ДВК), які в день виборів будуть працювати на виборчій дільниці, до якої їх виборча адреса не відноситься, подають заяву про тимчасову зміну місця голосування без зміни виборчої адреси. При собі потрібно мати паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України).

Який останній термін звернення до відділу з метою зміни місця голосування?

  • Заяви приймаються відділом ведення Державного реєстру виборців  до 15 липня 2019 року включно. Тимчасова зміна місця голосування забезпечує включення виборця до списку виборців тільки на одній виборчій дільниці.

Як можна перевірити себе та рідних у Державному реєстрі виборців?

  • Службою розпорядника Державного реєстру виборців Центральної виборчої комісії на офіційному веб-сайті «Державний реєстр виборців» (www.drv.gov.ua) розроблений та функціонує новий програмний ресурс «Особистий кабінет виборця».

Кожен бажаючий можестворити свій особистий кабінет та перевірити наявність себе у Державному реєстрі виборців. Для цього, навіть, не потрібно виходити з власної оселі, за умови наявності доступу до глобальної інформаційної мережі Інтернет. Процедура реєстрації на сайті проста та не потребує багато часу.

В особистому кабінеті виборця Ви зможете перевірити інформацію про своє включення (не включення) до Державного реєстру виборців. Для цього у розділі «Перевірити дані у Реєстрі» необхідно заповнити всі поля у формі запиту достовірними даними про виборця. Повідомлення щодо результатів Вашого запиту надійде на Вашу електронну пошту.

Також звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Богодухівської районної державної адміністрації можна особисто:

  • в робочі дні з 08.00 до 17.00 (п’ятниця до 15.45), перерва з 12.00 до 12.45;
  • у вихідні дні: 06, 07, 13, 14, 20, 21 липня з 08.00 до 16.00 години (без перерви). У вихідні дні вхід до будівлі районної державної адміністрації зі сторони двору.

Відділ ведення Державного реєстру виборців знаходиться за адресою: м. Богодухів, пл. Свято-Духівська, 2, кабінети 18 та 19 (приміщення районної державної адміністрації, 2-й поверх).

КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ: 3-46-75, 3-08-63.

При собі необхідно мати паспорт громадянина України.

 

Пряма лінія з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.КОЖУШКО на тему: «Суспільство проти корупції»

Який алгоритм дій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, прийняття якого заборонено законом?

Стаття 24. 1. Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняні до них особи у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, зобов’язані невідкладно вжити таких заходів:

1) відмовитися від пропозиції;

2) за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію;

3) залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа співробітників;

4) письмово повідомити про пропозицію безпосереднього керівника (за наявності) або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації, спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.

 

Яке з перелічених обмежень не поширюється на осіб після припинення ними діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування?

 1) протягом року з дня припинення відповідної діяльності укладати трудові договори (контракти) або вчиняти правочини у сфері підприємницької діяльності з юридичними особами приватного права або фізичними особами – підприємцями, якщо особи, зазначені в абзаці першому цієї частини, протягом року до дня припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування здійснювали повноваження з контролю, нагляду або підготовки чи прийняття відповідних рішень щодо діяльності цих юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців;

2) розголошувати або використовувати в інший спосіб у своїх інтересах інформацію, яка стала їм відома у зв’язку з виконанням службових повноважень, крім випадків, встановлених законом;

3) протягом року з дня припинення відповідної діяльності представляти інтереси будь-якої особи у справах (у тому числі в тих, що розглядаються в судах), в яких іншою стороною є орган, підприємство, установа, організація, в якому (яких) вони працювали на момент припинення зазначеної діяльності.

 

           Яка з перелічених умов не дозволяє застосувати переведення на іншу посаду особи з метою врегулювання конфлікту інтересів в її службовій діяльності?

Стаття 34. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів

1. Переведення особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи на іншу посаду у зв’язку з наявністю реального чи потенційного конфлікту інтересів здійснюється за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації у разі, якщо конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований шляхом усунення такої особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті, обмеження її доступу до інформації, перегляду її повноважень та функцій, позбавлення приватного інтересу та за наявності вакантної посади, яка за своїми характеристиками відповідає особистим та професійним якостям особи.

 

«Пряма лінія» з начальником архівного відділу районної державної адміністрації Іриною Дручинською

18 червня відбулася «пряма лінія» з  начальником архівного відділу районної державної адміністрації Іриною Дручинською  на тему «Про стан роботи з архівними документами в організаціях та установах району».

Серед питань, які надійшли телефонним зв’язком, громадян району цікавило:

1. Чим саме займається архівний відділ?

 Архівним відділом районної державної адміністрації здійснюється  державна політика у сфері архівної справи та діловодства  на території Богодухівського району. Його діяльність спрямована на поповнення Національного архівного фонду України документами, що утворилися внаслідок діяльності установ, підприємств та організацій   району, їх збереження та всебічне використання. В даний момент проводиться впорядкування архівних документів сільських рад району.

2.Організація мала найманих працівників, державний реєстратор для виконання певних реєстраційних дій вимагає довідку з архіву.

 У 2016 році було створено Комунальну установу Богодухівської районної ради «Об’єднаний Трудовий архів Богодухівського району», який зберігає документи ліквідованих організацій. Для отримання детальної інформації необхідно особисто звернутися за адресою: вул. Міліцейська, 2 м. Богодухів та написати заяву про надання інформації.

3. За допомогою звернулася мешканка м. Богодухова  щодо видачі архівної довідки про надання у приватну власність земельної ділянки на території Степнянської сільської ради для обслуговування житлового будинку. Довідка необхідна для встановлення права власності на будівлю.

Громадянці роз’яснено, що вона особисто повинна прийти до архіву, подати заяву та одержати архівний витяг з рішення сесії Степнянської сільської ради.

 
Більше статтей...

Пошук по сайту











Архів новин

Вересень 2019
ПнВтСрЧтПтСбНд
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання