Райдержадміністрація

Корисні посилання







Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» з директором Богодухівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Надією ЛЕЩЕНКО з питання «Сучасні форми професійного навчання безробітних»

12 травня 2020 року відбулася «пряма лінія» здиректором Богодухівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Надією ЛЕЩЕНКО з питання «Сучасні форми професійного навчання безробітних».

 Під час прийому жителі району зверталися з таких питань:

1) Яким професіям навчає служба зайнятості?

Професії, за якими проводиться навчаннядоситьактуальні на ринку праці. Зокрема, це - оператор верстатів з програмнимкеруванням, швачка, кравець, в’язальницятрикотажнихвиробів та полотна, перукар (перукар – модельєр), манікюрниця, педикюрниця, токар, фрезерувальник, слюсар-ремонтник, налагоджувальникверстатів і маніпуляторів з програмнимкеруванням, кухар, верстатник широкого профілю,  виноградар, оператор з обробкиінформації та программногозабезпечення, адміністратор, косметик, покоївка, касир торговельного залу, оператор маніпулятора (лісове господарство та лісозаготівля), електрозварник ручного зварювання, оператор котельні, лицювальник-плиточник, маляр, монтажник гіпсокартонних конструкцій, штукатур, машиніст-крана (кранівник), тракторист-машиніст сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, плодоовочівник, квітникар, продавець продовольчих (непродовольчих ) товарів, муляр.

2) Які переваги навчання в Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості?

Серед переваг навчання у Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості є гарантоване працевлаштування слухачів, що вчаться за направленням служби зайнятості, стислі терміни навчання, максимальне врахування вимог роботодавців, використання в учбовому процесі новітніх технологій та обладнання, можливість навчатися за індивідуальною формою, комфортні умови навчання та проживання для людей різного віку.

3)Хто здійснює оплату за навчання безробітних?

За направленням служби зайнятості безробітні навчаються за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Крім того, у період професійного навчання служба зайнятості відповідно до чинного законодавства надає людям  допомогу по безробіттю, що була їм попередньо призначена, компенсує витрати на проїзд, забезпечує проживання у гуртожитках.

4)  Як на сьогодні служба зайнятості реагує на потребу роботодавців у кваліфікованих працівниках?

        На сьогодні створено гнучку систему професійного навчання безробітних, яка дозволяє оперативно реагувати на потребу роботодавців у кваліфікованих кадрах. Це  стажування на робочому місці, навчання за індивідуальними програмами, курси підвищення кваліфікації. За направленням служби зайнятості безробітні навчаються на базі професійно-технічних навчальних закладів області, у роботодавців, а ще – в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості в Полтавській, Херсонській, Дніпропетровській, Івано-Франківській, Львівській, Одеській, Рівненській, Донецькій, Луганській, Сумській та Харківській областях. Саме на ці освітні установи нині покладено великі надії. Для безробітних, які не можуть працевлаштуватись, бо володіють «застарілими знаннями та навичками», навчання в учбовому центрі – це шанс підвищити кваліфікацію або здобути нові профзнання, що відповідатимуть вимогам часу.

      Ще одним видом навчання, який користується особливим попитом у роботодавців та у безробітних, є стажування. Воно визначене як одна із форм підвищення кваліфікації робітників чи фахівців з вищою освітою задля засвоєння кращого досвіду, набуття практичних умінь та навичок на займаній посаді або посаді, на яку претендує безробітний. Стажування безробітних здійснюється на замовлення роботодавців за індивідуальною програмою строком до 3 місяців.

 

5)  Хто може пройти навчання за направлення служби зайнятості?

    За сприяння державної служби зайнятості громадяни з числа  зареєстрованих безробітних можуть за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття пройти професійне навчання:

- професійну підготовку;

- перепідготовку;

- підвищення кваліфікації.

     Професійне навчання здійснюється у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, у тому числі в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання або безпосередньо у роботодавців-замовників кадрів.

       З метою виявлення здібностей, можливостей та інших чинників, що впливають на вибір або зміну професії та виду трудової діяльності, центрами зайнятості безробітним надаються послуги з професійної орієнтації.

      Якщо зареєстрований безробітний виявляє бажання пройти професійне навчання відповідно до результатів наданих послуг з професійної орієнтації, центр зайнятості за місцем реєстрації особи як безробітної укладає з ним договір та видає йому направлення на професійне навчання до навчального закладу.

     Безробітний зараховується до навчального закладу на підставі направлення на професійне навчання.

         

6)  Як на сьогодні сучасні форми підготовки робітників?

     

     Одними з пріоритетних напрямів реалізації навчання є підготовка професійних робітничих кадрів за дуальною системою та заохочення роботодавців до створення нових робочих місць.

      Дуальна форма здобуття освіти – це спосіб здобуття освіти, що передбачає поєднання навчання осіб у закладах освіти з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації, як правило, на основі договору.

      Дуальне навчання - сучасна форма професійної підготовки робітників.

 

 

7)  В період карантину, як здійснюється навчання?

   Служба зайнятості пропонує онлайн платформи для дистанційного навчання.

   Період карантинних заходів – чудова нагода для самоосвіти та самовдосконалення. Проведіть його з користю!

   Сьогодні служба зайнятості є майданчиком з надання широкого спектру послуг, зокрема й через електронні сервіси. Орієнтир нашої потужної команди – забезпечення максимальної зайнятості населення.

      Ми пропонуємо вам скористатися зручним сервісом – «Освітній портал державної служби зайнятості», на якому ви знайдете нові освітні програми, отримаєте можливість прослухати вебінари та пройти дистанційне навчання. Більшість матеріалів розміщені у відеоформаті. Сайт буде корисним для роботодавців, пошукачів роботи та працівників служби зайнятості.

Зокрема, «Освітній портал» пропонує роботодавцям та працівникам кадрових служб онлайн курси щодо:

- особливостей працевлаштування іноземців та осіб без громадянства (матеріал викладено українською та англійською мовами) https://skills.dcz.gov.ua/unit/osoblyvosti-praczevlashtuvannya-inozemcziv-ta-osib-bez-gromadyanstva/?id=3479

- підготовки професійних кадрів на запити роботодавців https://skills.dcz.gov.ua/unit/pidgotovka-profesijnyh-kadriv-na-zapyty-robotodavcziv/?id=569

- покрокових дій щодо добору працівників https://skills.dcz.gov.ua/unit/pokrokovi-diyi-shhodo-doboru-praczivnykiv/?id=172

           Пошукачі роботи та всі охочі можуть прослухати змістовні онлайн курси щодо:

здобуття робітничих професій у навчальних закладах державної служби зайнятості: елементи дистанційного навчання https://skills.dcz.gov.ua/unit/elementy-dystanczijnogo-navchannya/?id=3448  та елементи дуального навчання https://skills.dcz.gov.ua/unit/elementy-dualnogo-navchannya/?id=3448

інформації для роздумів під час пошуку роботи за кордоном https://skills.dcz.gov.ua/course/informacziya-dlya-rozdumiv-pry-poshuku-roboty-za-kordonom/

створення резюме на сайті https://skills.dcz.gov.ua/course/stvorennya-rezyume-na-sajti/curriculum/

пошуку роботи своєї мрії https://skills.dcz.gov.ua/course/yak-znajty-robotu-svoyeyi-mriyi/curriculum/

інформаційного семінару із загальних питань зайнятості https://skills.dcz.gov.ua/course/informaczijnyj-seminar-z-zagalnyh-pytan-zajnyatosti-2/curriculum/

започаткування власної справи https://skills.dcz.gov.ua/course/yak-zapochatkuvaty-vlasnu-spravu-2/curriculum/

практичного курсу «Як відкрити власну справу: бджільництво» https://skills.dcz.gov.ua/course/praktychnyj-kurs-yak-vidkryty-vlasnu-spravu-bdzhilnycztvo/curriculum/

      Окрім цього, освітня платформа містить контент, що відповідає освітнім та інформаційним потребам фахівців служби зайнятості та інших працівників соціальної сфери. Відвідавши вебінари, онлайн тренінги та опрацювавши наведені конспекти, спеціалісти матимуть змогу розвинути та удосконалити власні знання і навички, підвищити свій фаховий рівень.

      Щоб пройти повний курс семінарів із запропонованих тематик, вам необхідно зайти на офіційний вебсайт державної служби зайнятості https://www.dcz.gov.ua/ та обрати рубрику «Освітній портал» і вже на головній сторінці освітньої платформи https://skills.dcz.gov.ua/ ви знайдете той блок з курсами, що цікавий саме вам. Зареєструвавшись на сайті, ви отримаєте доступ до проходження повноцінних онлайн курсів та інших рубрик сайту.

     Переконані, що отримана інформація стане поштовхом для активних та впевнених дій після завершення карантину у нашій державі.

      Навчайтесь, самовдосконалюйтесь та налаштовуйтесь на позитивний результат!

 

Порушені питання детально розглянуті та вирішені по суті, громадянам надано вичерпні роз’яснення.

За детальнимироз’ясненнямизвертайтеся до Богодухівськоїрайонної філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою м. Богодухів, вул. Моргунова,7, т. 3-02-32.

 

05 травня 2020 року проведена «пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Наталією ЖИЖИРІЙ на тему «Актуальні питання соціального захисту ветеранів»

1. У яких розмірах в 2020 році ветеранам війни виплачується  разова грошова допомога до 5 травня?

Постановою Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 року № 112 «Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань» встановлено наступні розміри грошової допомоги до 5 травня:

особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:

I групи — 4 120 гривень;

II групи — 3 640 гривень;

III групи — 3 160 гривень;

учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків, — 1 390 гривень;

особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, — 4 120 гривень;

членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, — 900 гривень;

учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога — 570 гривень.

2. Чи мають право на отримання компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування особи з інвалідністю внаслідок війни, якщо вони перебувають на обліку для безоплатного забезпечення автомобілем та мають автомобіль придбаний за власні кошти? Якщо так, то до яких органів слід звернутися за її призначенням?

Так, мають. Згідно п.8 постанови від 14.02.2007 № 228  «Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування» компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів призначаються особам з інвалідністю,  які мають право на забезпечення автомобілем, але не одержали його і користуються автомобілем, придбаним за власні кошти.

За призначенням та виплатою необхідно звернутися до управління соціального захисту за місцем реєстрації особи з інвалідністю.

Для одержання компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів подаються:

1)    заява;

2)    технічний паспорт про реєстрацію автомобіля на ім’я особи з інвалідністю;

3)    посвідчення водія;

4)    висновок медико-соціальної експертної комісії про наявність медичних показань для забезпечення автомобілем.

3. Який порядок влаштування до Харківського геріатричного пансіонату для ветеранів праці?

У системі Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації функціонує Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат для ветеранів праці Харківської обласної ради, розташований за адресою: м. Харків, Холодногірський район, вул. Ігоря Муратова, 7.

Згідно з наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2001 № 549 до будинку-інтернату (пансіонату)  на державне утримання приймаються особи похилого віку, які досягли пенсійного віку, та інваліди першої і другої групи, старші за 18 років, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, яким згідно з медичним висновком не протипоказане перебування у будинку-інтернаті та які не мають працездатних родичів, зобов’язаних їх утримувати за законом.

Також до Комунальної установи Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради, приймаються на платній основі громадяни похилого віку, особи з інвалідністю, хворі, особи, які опинилися в складних життєвих обставинах, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, яким згідно із медичним висновком не протипоказане перебування у пансіонаті, які мають працездатних дітей або родичів, які відповідно до чинного законодавства України зобов’язані їх утримувати, за умови стовідсоткового відшкодування пансіонату витрат на їх утримання. Для визначення права на отримання соціальних послуг в умовах інтернатної установи системи соціального захисту населення області, та з будь-яких питань соціального обслуговування, заявник або його уповноважена особа може звернутися до місцевого управління соціального захисту населення (за місцем проживання).

Порядок оформлення в будинок-інтернат:

1. Для збору необхідних документів необхідно звернутися до управління соціального захисту населення по місцю проживання, де згідно чинного законодавства буде сформована особиста справа.

2. Для оформлення необхідні наступні документи:

  • особиста заява громадянина похилого віку чи особи з інвалідністюпро його прийняття до будинку-інтернату;
  • паспорт (або інший документа, що засвідчує особу);
  • медична картка про стан здоров’я з висновком про необхідність стороннього догляду;
  • довідка про розмір призначеної пенсії;
  • довідка про склад сім’ї за встановленою формою;
  • довідка медико-соціальної експертної комісії про групу інвалідності особи, що приймається до будинку-інтернату (за наявності групи інвалідності).

3. Приймання до будинку-інтернату здійснюється за путівкою Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації, яку, після оформлення, слід отримати в управлінні соціального захисту населення за місцем проживання.

 

РОЗШИРЕННЯ СФЕРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

27 квітня 2020 року проведена «пряма лінія» з начальником відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою КИРИЧЕНКО.

 

З 01 березня 2020 року розширено перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації. Через ЦНАП тепер можна швидко та якісно отримати 71 адміністративну послугу.Зокрема це 11 послуг соціального характеру,  а саме:

1. Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

2. Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

3. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі         (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.

4. Призначення та виплата одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов’язана з участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт; одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

        5.Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

        6.Видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян.

        7. Встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни.

        8.Встановлення статусу учасника війни.

        9. Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни.

        10.Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.

        11.Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.

За відповідний період надано 56 послуг соціального характеру.

З повним переліком адміністративних послуг ви можете ознайомитись на офіційному вебсайті Богодухівської районної  державної адміністрації.

Всі перераховані адміністративні послуги мешканці Богодухівського району можуть отримати у Центрі надання адміністративних послуг за адресою: м. Богодухів, вул. Молодіжна, 2, тел. (05758) 3-05-16.

 

«Пряма лінія» з в. о. завідувача сектору освіти районної державної адміністрації Вікторією ЛУКАШОВОЮ

13 квітня відбулася «пряма лінія» з в. о. завідувача сектору освіти районної державної адміністрації Вікторією ЛУКАШОВОЮ «Про проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року».

Тих, хто зателефонував цікавили наступні питання:

- Чи відбудеться зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) у 2020 році зважаючи на  епідеміологічну ситуацію, що склалася в Україні?

Так, зовнішнє незалежне оцінювання відбудеться. Міністерство освіти і науки неодоразово наголошувало, що ЗНО відбудеться незалежно від термінів карантину. Єдине, що залежить від тривалості карантинних заходів – дати проведення тестувань.

- Який календар проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2020?

Наразі на сайті Міністерства освіти і науки України оприлюднено 2 сценарії завершення навчального року та проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

ПЕРШИЙ СЦЕНАРІЙ: карантин закінчується до 1 тижня червня, тоді ЗНО стартує орієнтовно в останній тиждень червня і закінчується орієнтовно в середині липня. Результати основної сесії ЗНО стануть відомі наприкінці липня.

ДРУГИЙ СЦЕНАРІЙ: карантин продовжується до початку серпня, тоді ЗНО для учнів 11-го класу стартує в середині серпня і закінчується до середини вересня.

 

- Чи буде проведено пробне ЗНО та коли? Як відбуватиметься пробне тестування?

Пробне ЗНО буде проведено залежно від завершення термінів карантину. Профільне міністерство розглядає початок травня, початок червня або початок серпня. Важливо, щоб випускники могли відчути атмосферу і були готові до того, що їх чекатиме під час ЗНО.

Крім того, 15 квітня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти буде оприлюднено онлайн-пробне ЗНО з усіма необхідними поясненнями.   Учасники також зможуть потренуватися, отримавши онлайн-тестовий зошит. Однак напередодні тестування усім, хто зареєструвався і заплатив за послугу, буде надано можливість скласти пробне тестування очно.

 

«Пряма лінія» з начальником Богодухівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області Володимиром ТРИЗНОЮ

1. Скажіть, будь ласка, чи існують будь-які особливості видачі та оплати листка непрацездатності під час дії карантину?

 

В умовах накладення карантину діє особливий порядок видачі листків непрацездатності, який передбачений розділом 5 Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян,  затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від  13 листопада 2001   року № 455.

Отримати лікарняний у зв’язку з відстороненням від роботи під час карантину можуть особи, робота яких пов'язаназ обслуговуванням населення, якщо:

ü  ці особи були в контакті з інфекційними хворими або є бактеріоносіями;

ü  у разі неможливості здійснення тимчасового переведення цих осіб за їх згодою на іншу роботу, не пов'язану з ризиком поширення інфекційних хвороб.

В такому випадку листок непрацездатності видається інфекціоністом або лікуючим лікарем згідно з висновком лікаря-епідеміолога територіальної СЕС.

Якщо тимчасова непрацездатність застрахованої особи викликана карантином, накладеним органами санітарно-епідеміологічної служби, допомога по тимчасовій непрацездатності за рахунок коштів Фонду надається з першого дня за весь час відсутності на роботі з цієї причини.

 

2.    Чи змінено перелік страхових випадків до кінця карантину?

Урядом на території всієї країни запроваджено режим надзвичайної ситуації на   30 днів. Відповідно, карантин продовжено до 24 квітня.

На період його дії Фонд соціального страхування України здійснюватиме виплати за листками непрацездатності за розширеним переліком страхових випадків.

Зазначу, що наразі Міністерством охорони здоров’я, Міністерством соціальної політики та ФССУ готуються зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом МОЗ № 455. Змінами буде визначено порядок видачі лікарняних листків особам на період перебування їх  у закладах охорони здоров’я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій.

 

3. Який порядок фінансування працівників під час лікування у них гострих респіраторних хвороб?

У випадках встановлення лікарем закладу охорони здоров’я тимчасової непрацездатності, зокрема, при виявлені симптомів гострого респіраторного захворювання, підозрі на COVID-2019, Фонд соціального страхування України профінансує надання допомоги по тимчасовій втраті працездатності, яка компенсує застрахованій особі втрачений за час лікування заробіток.

Розмір виплат за лікарняними залежить від тривалості страхового стажу та визначається, виходячи із середньоденної заробітної плати працівника. Цей вид матеріального забезпечення виплачується Фондом, починаючи з шостого дня тимчасової непрацездатності й до моменту одужання або встановлення медико-соціальною експертною комісією (МСЕК) інвалідності (перші п’ять днів фінансуються за рахунок коштів роботодавця).

Крім того, у разі хвороби дитини до 14 років для особи, яка здійснюватиме догляд за нею вдома або в умовах стаціонару, Фонд компенсує втрачений за цей час заробіток, починаючи з першого дня догляду. Водночас звертаю увагу, що законодавством не передбачено надання Фондом допомоги по догляду за дітьми, які не є хворими та знаходяться вдома з причин накладеного карантину.

 

4.    Які зміни в законодавстві прийняті в зв’язку з карантином?

 

Статтею 22 Закону України № 1105-XIV (зі змінами) передбачено надання допомоги по тимчасовій непрацездатності застрахованій особі на період перебування у закладах охорони здоров′я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв′язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної ховороби COVID-2019, а також локалізацію її спалахів та епідемій. Допомога по тимчасовій непрацездатності за цим страховим страховим випадком буде надаватися за рахунок коштів Фонду починаючи з шостого дня непрацездатності.

При цьому відповідно до статті 24 Закону України № 1105-XIV зі змінами допомога по тимчасовій непрацездатності вищевказаним особам виплачується у розмірі 50 відсотків середньої заробітної плати (доходу) незалежно від страхового стажу.

Ці зміни до статтей 22,24 Закону України № 1105-XIV набрали чинності з 18 березня 2020 року.

 

5. Як організована робота в відділенні в зв’язку з карантинними заходами?

 

Частина працівників відділення знаходяться на робочих місцях, інша частина працюють дистанційно. Організовано роботу телефонної «гарячої лінії» виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України та «гарячої лінії» в відділенні (телефони (05758) 3-09-49 та (05753) 5-15-89). За цими телефонами можна отримати  консультації щодо оплати лікарняних в умовах карантину та з інших питань. Номери телефонів також оприлюднено на офіційному вебсайті виконавчої дирекції Фонду.

Згідно з Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від інфекційних хвороб», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу СОVID-19», відповідно до наказу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України від 16 березня 2020 року № 100-од та з метою попередження виникнення гострого респіраторного захворювання, спричиненого коронавірусом СОVID-19, забезпечення своєчасного і повного проведення профілактичних і протиепідемічних заходів на період карантину всі необхідні документи (листи, пояснення та ін.) необхідно надсилати в сканованому вигляді на електронну пошту відділення за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду чи на паперових носіях на адресу відділення Фонду: Харківська обл.,  м. Богодухів, вул. Спортивна, буд. 5.

Також звертаю увагу керівників підприємств, організацій та установ, що в разі відсутності укладеного договору щодо надання заяв-розрахунків для фінансування страхувальників та повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді, необхідно укласти такий договір з відділенням Фонду в найкоротший термін. Подання електронного документа відповідно до договору надасть змогу страхувальнику  не подавати відповідні документи на паперових носіях.

 
Більше статтей...

Пошук по сайту













Архів новин

Серпень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання