Богодухівщина

Райдержадміністрація

Корисні посилання







Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту районної державної адміністрації Юлією ІВАХ

03 грудня відбулася  «пряма лінія» з начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту районної державної адміністрації Юлією ІВАХ з питання «Дотримання пожежної безпеки у побуті».

Тих, хто спілкувався із Юлією Валентинівною, цікавили  випадки пожеж та інших надзвичайних ситуацій, які трапилися на території району, та з яких причин найчастіше трапляються надзвичайні ситуації.

Насичення квартир різноманітними газовими, електропобутовими приладами і хімічними препаратами представляє значну небезпеку виникнення пожежі в квартирі у разі навіть найменшого порушення встановлених правил пожежної безпеки. В той же час досвід показує, що населення часто порушує ці правила, не приділяючи їм належної уваги або просто тому, що не знає їх. Це призводить до того, що у житлових будинках пожежі виникають значно частіше, ніж у громадських або виробничих будівлях. В'їжджаючи у квартиру або будинок, кожний мешканець бере на себе зобов'язання дотримуватись правил користування житловими приміщеннями, у тому числі виконувати правила пожежної безпеки. Але аналіз причин пожеж показує, що винуватцями більшості з них є самі мешканці, які зневажають елементарними правилами пожежної безпеки: необережно поводяться з вогнем під час паління, користування приладами освітлення з відкритим полум'ям (гасовими лампами, ліхтарями, свічками, факелами тощо), що особливо небезпечно для горищних приміщень, коридорів (сіней), комор і різних господарських будівель.

Правила користування житловими приміщеннями забороняють захаращувати балкони, лоджії, прихожі, коридори, міжповерхові сходи і запасні виходи меблями або іншими предметами, однак це є найбільш поширеним порушенням, що допускається мешканцями житлових будинків.

Крім того, пожежі можуть виникати і від несправної електропроводки або неправильної експлуатації електромережі. Останнім часом почастішали випадки пожеж внаслідок порушення правил пожежної безпеки при експлуатації телевізорів.

Значну кількість пожеж у житловому секторі складають пожежі від побутових газових приладів. Основною причиною цих пожеж є витікання газу внаслідок порушення герметичності трубопроводів, з'єднувальних вузлів або через пальники газових плит. Саме тому у разі появи запаху газу у приміщенні не можна запалювати сірники, запальнички, вмикати і вимикати електричні вимикачі, входити у приміщення з відкритим вогнем або з цигаркою – все це може викликати вибух газу.

Небезпечним місцем в помешканні є кухня. У кухні зосереджені як відкрите полум’я (газова плита), так і високотемпературні прилади. Продукти, залишені без нагляду на плиті чи в печі та тліючі матеріали, необережно кинуті у відро для сміття, - найпоширеніші "винуватці" пожеж на кухнях.

Попередження пожеж від пічного опалення залишається важливою задачею забезпечення пожежної безпеки у житловому секторі. У квартирах і житлових будинках, які мають пічне опалення, необхідно звернути увагу на виконання вимог пожежної безпеки під час улаштовування печей та їх експлуатації.

У разі пожежі необхідно у першу чергу повідомити про це пожежну охорону по телефону 101 і вжити заходів для зустрічі пожежних підрозділів, після чого слід негайно вимкнути електропроводку в будинку.

Пам’ятайте: Дотримання правил безпеки життєдіяльності доступне кожному. Тож зробіть усе можливе, щоб зберегти життя та здоров’я своє та Ваших рідних і близьких.

 

Обов’язково ознайомтеся: Правила пожежної безпеки

 

«Пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією ЖИЖИРІЙ

19 листопада відбулася «пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією ЖИЖИРІЙ на тему «Забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації».

До Наталії Володимирівни звернулися жителі району з наступних питань:

 

1. Які засоби реабілітації підлягають поверненню до УСЗН після смерті особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю чи інших окремих категорій населення, яким було видано ТЗР?

 Наказом Міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 №138 затверджено Перелік виданих особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та іншим окремим категоріям населення технічних та інших засобів реабілітації, що підлягають поверненню до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах рад у разі смерті зазначених осіб та з інших причин, якщо строк їх експлуатації не закінчився. А саме засоби для ходіння, керовані обома руками, крісла колісні(крім з санітарним отвором), допоміжні засоби для підйомута меблі.

 

2. За які ТЗР можна отримати компенсацію?

До технічних та інших засобів реабілітації, за які за бажанням особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи або їх законних представників виплачується компенсація, належать:

1) допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому;

2) спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією;

3) протези молочної залози, ліфи для кріплення протезів молочної залози, в тому числі спеціальні ліфи для занять фізичною культурою і плаванням (купальник), ортези на верхні кінцівки, зокрема компресійні рукави при лімфодемі;

4) друге крісло колісне.

 

«Пряма лінія» з завідувачем сектора оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації Миколою ШЕПЕЛЕМ

05 листопада відбулася «пряма лінія» з завідувачем сектора оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації Миколою ШЕПЕЛЕМ з питання «Призов громадян на строкову військову службу»

Тих, хто звернувся до Миколи ШЕПЕЛЯ, цікавили наступні питання:

 

Які строки проходження військової служби ?

Строки  строкової   військової   служби   в   календарному обчисленні встановлюються:

для солдатів і матросів, сержантів і старшин, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях, - до 18 місяців;

для осіб, які на час призову на строкову військову службу мають ступінь вищої освіти спеціаліст або магістр, - до 12 місяців.

 

Хто приймає рішення щодо придатності до військової служби або надані відстрочки?

Тільки призовна комісія вправі приймати кожне з наступних рішень відносно призовників:

про призов на військову службу;

про направлення на альтернативну (невійськову) службу;

про надання відстрочки від призову на військову службу;

про звільнення від призову на військову службу;

про зарахування в запас.

Прийняття цих рішень іншим органом (наприклад військовим комісаром, начальником іншого відділення,  або яким-небудь доктором) неприпустимо.

 

Хто може бути звільнений від призову на строкову військову службу?

Від призову на строкову військову службу в мирний час звільняються громадяни України:

які визнані за станом здоров'я непридатними до військової служби в мирний час;

які до дня відправлення на строкову військову службу досягли 27-річного віку;

які виконали обов’язки служби у військовому резерві протягом строків першого та другого контрактів;

батько або мати, рідний (повнорідний, неповнорідний) брат або сестра яких загинули, померли або стали інвалідами під час проходження військової служби або зборів військовозобов'язаних. Призовники, які мають право на звільнення від призову на цій підставі, можуть його не використовувати;

які до набуття громадянства України пройшли військову службу в інших державах;

які були засуджені за вчинення злочину до позбавлення волі, обмеження волі, у тому числі із звільненням від відбування покарання;

яким після закінчення вищих навчальних закладів присвоєно військові (спеціальні) звання офіцерського (начальницького) складу. 

«Пряма лінія» з головним спеціалістом відділу економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації Андрієм ФІЛІППОВИМ

15 жовтня відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом відділу економічного розвитку і торгівлі Богодухівської районної державної адміністрації Андрієм ФІЛІППОВИМ на тему «Стан реалізації міні-проєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє»».

 

До Андрія Миколайовича звернулися жителі району з наступних питань:

 

1.    Чи вперше Богодухівський район бере участь у конкурсі «Разом в майбутнє»?

 

Вже восьмий рік громади Богодухівщини беруть активну участь в обласному конкурсі міні-проєктів розвитку територіальних громад                    «Разом в майбутнє».  

Всього  за період з 2012 по 2019 роки  на участь у конкурсі подано                 243 проєкти, з яких переможцями визнано 69 на загальну суму                      10 034,3 тис. грн.

 

2.   Скільки у цьому році міні-проєктів було подано на конкурс та                з них визнано переможцями?  

 

Цього року на розсуд конкурсного комітету Харківської обласної ради подано 13 міні-проєктів Богодухівського району, з яких 7 визнано переможцями, що складає 54% від поданих на конкурс, а саме:

-  у номінації «Добробут та розвиток громад» 4 проєкти Богодухівської міської ради,  проєкт Богодухівської районної ради та  проєкт Крисинської сільської ради;

-  у номінації «Благоустрій та охорона довкілля» міні-проєкт Богодухівської районної ради.

 

3.    Яка сума коштів у рамках міні-проєктів «Разом в майбутнє» надійшла до району у 2019 році?

 

На вирішення проблем територіальних громад району з обласного бюджету  у 2019 році надійшли  кошти у сумі 816,768 тис. грн.

Наразі в районі успішно реалізовано усі міні-проєкти на загальну                                     суму 1 634,191 тис. грн. 

 

«Пряма лінія» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко

01 жовтня відбулася «пряма лінія» «Розширення сфери надання адміністративних послуг» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко.

 

Звернулося два мешканці Богодухівського району з питання отримання витягу з Державного земельного кадастру для оформлення права на  спадщину земельної ділянки.

Для отримання витягу в традиційний спосіб необхідно подати пакет документів до центру надання адміністративних послуг району, надавшипевний перелік документів для отримання витягу з кадастру (ДЗК), а саме:

-       заява встановленої форми;

-   державний акт про право власності на земельну ділянку (оригінал та копія);

-   паспорт власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія);

-  іденкод власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія);

-   XML-файл. Електронний документ з даними про земельну ділянку, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру (розробляється землевпорядною організацією та подається на оптичному диску, у випадку відсутності інформації про земельну ділянку в Публічній кадастровій карті);

-       запит нотаріуса;

-  технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), зокрема, у випадку виявлення накладки з іншою земельною ділянкою;

-   документ про оплату послуг за надання витягу з кадастру (квитанція про оплату 96,05 грн.);

-   документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви представником). Оригінал, або нотаріально завірена копія довіреності.

За загальним правилом, строк дії витягу з Державного земельного кадастру становить3 місяці. 

 
Більше статтей...

Пошук по сайту











Архів новин

Січень 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання