Богодухівщина

Райдержадміністрація

Корисні посилання






Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» з завідувачем сектора з питань постраждалих внаслідок аварії на чорнобильській атомній електростанції управління соціального захисту населення районної державної адміністрації В.В.Лещенко

   

12 грудня в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації відбулася  «пряма  лінія» з завідувачем сектора з питань постраждалих внаслідок аварії на чорнобильській атомній електростанції управління соціального захисту населення районної державної адміністрації В.В.Лещенко на тему «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок аварії на  Чорнобильській атомній електростанції»

 

До Вікторії Володимирівни звернулися жителі району з питань:

 

Чи визначений розмір середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на 2018 рік?

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 №838 «Про розмір середньої вартості середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», установлено, що грошова компенсація замість путівки громадянам, віднесеним до категорії 1 та дітям, інвалідність яких пов`язана з Чорнобильською катастрофою, визначається Міністерством соціальної політики щороку із розрахунку 35% розміру одного прожиткового мінімуму, встановленого законом на 1 січня відповідного року для осіб, які втратили працездатність (із заокругленням до однієї гривні).

Зважаючи на вищевикладене, грошова компенсація замість путівки для постраждалих громадян на 2018 рік буде становити 481,00 грн.

 

Які документи потрібно подати для встановлення причинного зв`язку захворювання, яке призвело до смерті, з виконанням обов`язків військової служби при ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС?

Для встановлення причинного зв`язку захворювання, яке призвело до смерті, з виконанням обов`язків військової служби при ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС до Військово-лікарської комісії Північного регіону Міністерства оборони України потрібно надати наступні документи:

-заяву;

-копію паспорту;

-копію посвідчення особи, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС;

-копію військового квитка;

-копію посвідчення ветерана війни-інваліда війни;

-копію довідки про участь в ліквідації аварії на ЧАЕС;

-копію експертного висновку міжвідомчої експертної комісії по       встановленню зв`язку захворювань, інвалідності та смерті з дією іонізованого випромінювання та інших шкідливих наслідків аварії на ЧАЕС;

-копію свідоцтва про смерть;

-копію лікарського свідоцтва про смерть;

-копії медичних документів;

-копію довідки МСЕК;

-амбулаторну картку;

-медичну книжку;

-копії архівних документів.

 

«Пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему «Суспільство проти корупції»

22 листопада в редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему «Суспільство проти корупції»

Детальніше...

 

«Пряма лінія» з директором Богодухівського районного центру зайнятості Н.В.Лещенко.

10 жовтня у редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з директором Богодухівського районного центру зайнятості Н.В.Лещенко.
    Жителів міста Богодухова цікавили питання:
    Мені 47 років я працюю сестрою медичною.
    Чи можете мені підвищити кваліфікацію сестри медичної ?
    Хто має право навчатися за державні кошти?

    Право на навчання за кошти держави на підставі ваучера надається особам, які одночасно відповідають таким критеріям: старше 45 років; до досягнення пенсійного віку; страховий стаж становить не менше 15 років; мають професійно-технічну або вищу освіту; не проходили протягом останніх 3 років перепідготовку за рахунок коштів Фонду державного соціального страхування на випадок безробіття; не зареєстровані в центрах зайнятості як безробітні. Також мають право на навчання звільнені з військової служби (крім військовослужбовців строкової служби), служби в органах внутрішніх справ, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції або Державної кримінально-виконавчої служби у зв’язку із скороченням чисельності, штату або за станом здоров’я до досягнення ними встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійного віку, за наявності вислуги не менше 10 років, які не набули права на пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»; звільнені з військової служби після участі у проведенні АТО, з числа інвалідів до отримання права на пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»; внутрішньо переміщені особи працездатного віку ( не залежно від віку) за відсутності підходящої роботи.
    Мене звати Ольга і я дуже хотіла відкрити піцерію, але життя склалося інакше – я вийшла заміж, народила донечку і мала за нею доглядати. Протягом трьох декретних років ми з чоловіком отримували допомогу як малозабезпечені, але нас це не влаштовує. У вересні 2017 року ми дізнались «Про реалізацію пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб» в управлінні соціального захисту населення, де нам порадили звернутись до центру зайнятості за більш детальною інформацією.
    Чи можу я прийняти участь у даному проекті та започаткувати власну справу?
    - Так, можете прийняти участь у проекті. Механізм повернення до трудової діяльності представників вразливих верств населення детально описаний у Порядку реалізації пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1154.
    Для участі в пілотному проекті зазначеним особам необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за фактичним місцем проживання/перебування з відповідною заявою та документами, які підтверджують статус таких осіб (довідка про отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи).
    Залучення учасників пілотного проекту до роботи здійснюється центром зайнятості шляхом:
    — сприяння працевлаштуванню, в тому числі на нові робочі місця;
    — надання безвідсоткової фінансової допомоги на поворотній основі для організації підприємницької діяльності;
    — пропонування участі в громадських роботах.
    Фінансова допомога надається одноразово шляхом оплати обласним центром зайнятості за заявою-дорученням учасника пілотного проекту, який має статус фізичної особи – підприємця, витрат на закупівлю обладнання та матеріалів для організації підприємницької діяльності, передбачених бізнес-планом.
    Розмір фінансової допомоги не може перевищувати 40 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на початок відповідного року (у 2017 році – 64,0 тис. грн).
    Сума фінансової допомоги, яка повертається, зменшується на суму сплачених учасником пілотного проекту податків, зборів (обов’язкових платежів) і єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
    Фінансова допомога не повертається, якщо сума сплачених у відповідному році вищезазначених платежів перевищує суму фінансової допомоги, що повинна бути повернута за такий рік та у разі, коли учасник пілотного проекту працевлаштовує в перший рік участі в проекті не менш як двох інших осіб із числа членів малозабезпечених сімей, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, внутрішньо переміщених осіб, або осіб, звільнених з військової служби після участі в антитерористичній операції, строком не менш як на 2 роки (за направленням міськрайонного центру зайнятості).
    Я Олександр, особа з інвалідністю, маю 3групу інвалідності.
    Чи можу я змінити професію, перенавчитись?
    - Проблеми зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями
    залишаються на сьогодні актуальними як для служби зайнятості, так і для тих організацій, які зацікавлені у їх працевлаштуванні.
    Люди з обмеженими фізичними можливостями потребують справедливого соціального захисту та створення таких умов життя, щоб успішно інтегруватися у суспільстві. З кожним роком зростає число осіб з інвалідністю, які звертаються до центру зайнятості в пошуках роботи, тому питання працевлаштування громадян, які шукають роботу, було і залишається дуже складним.
    Службою зайнятості приділяється особлива увага та впроваджуються нові підходи до вирішення проблем зайнятості та працевлаштування інвалідів. Підбір підходящої роботи для інвалідів (проходження навчання) здійснюється відповідно до рекомендацій МСЕК., наявних у інваліда кваліфікацій та знань, з урахуванням його побажань.
    На сьогодні є можливість пройти навчання за кошти Фонду соціального захисту інвалідів відпрацьовано механізм направлення на професійне навчання до Харківського центру професійно-технічної освіти ДСЗ осіб з інвалідністю.
    Центр зайнятості завжди радий допомогти громадянам з інвалідністю реалізувати свій життєвий потенціал і знайти своє місце на ринку праці. І якщо людина не опустить руки, якщо вона готова до змін, готова щоденно працювати і досягти результатів, такі люди при будь-яких умовах не залишаться без роботи.
    За більш детальною інформацією з даних питань та якщо Ви маєте бажання дізнатись більше про послуги служби зайнятості, звертайтесь до районного центру зайнятості за адресою: вул. Моргунова, 7, м. Богодухів, Харківська область.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації С.М.Лобунським на тему «Закінчення кампанії збору урожаю 2017»

    31 жовтня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації С.М.Лобунським на тему «Закінчення кампанії збору урожаю 2017»
    Тих, хто зателефонував на «пряму лінію», цікавили наступні питання:
    1. Як район підготувався та провів збір урожаю 2017 року і з якими показниками?
    У цьому році збиральні роботи розпочалися 14 липня із збору гороху. Першими в районі зернозбиральну техніку вивели в поле такі господарства як СФГ «Промінь», ТОВ «АК «Промінь-2012» та ПАТ «Уляновське». Складними виявилися погодні умови восени минулого та весною нинішнього року. Аграріям було важко отримати гідний урожай в умовах холодної сухої осені та дощової весни, але завдяки щоденній невтомній і старанній праці хліборобів вдалося отримати вагомий урожай сільськогосподарських культур.
    При збиранні ранніх зернових культур максимально були задіяні трудові та технічні ресурси підприємств агропромислового розвитку. До роботи була залучена вся збиральна техніка, а це 114 власних комбайнів та 12 одиниць з інших районів.
    До збирання ранніх зернових та зернобобових культур на території району згідно з робочим планом підлягало 16,1 тис. га, з них 13,4 тис.га - озимої пшениці. При очікуваному валовому зборі ранніх зернових культур 52,9 тис.га зібрали 73,1 тис.га та отримали урожайність 45,4 ц/га, при запланованій – 38,9 ц/га. Зібрано гречки 1,6 тис.га при урожайності 8,8 ц/га. Збирання сої та соняшнику проведено на всіх запланованих площах до збирання, намолочено сої майже 11,0 тис.тонн при урожайності 10,3 ц/га, соняшнику – 28,7 тис.тонн при урожайності 21,0 ц/га, озимого ріпаку – 8,7 тис.тонн (23,1 ц/га).
    На зазначену дату майже завершено збирання кукурудзи на зерно, зібрано 30,4 тис.тонн при урожайності 39,3 ц/га. Два господарства району займаються вирощуванням цукрових буряків – це ТОВ СП «Родіна» та СФГ «Гапонцева ВБ». Було накопано 11,3 тис.тонн солодких коренів при урожайності 314,3 ц/га.
    2. Які плани у аграріїв району щодо посіву озимих культур під урожай 2018 року?
    В осінній комплекс польових робіт входить посів озимих культур на майбутній рік. Під урожай 2018 року сільгосппідприємствами району всіх форм власності посіяно озимих зернових культур на площі 14,7 тис.га, що становить 101% до запланованого, з внесенням мінеральних добрив в кількості близько 2012 тонн. По всіх площах озимих отримані сходи, із яких у доброму стані перебуває 42%, у задовільному – 58%.
    Проведено підготовку зябу на площі 24,1 тис.га (100% до плану) з внесенням мінеральних добрив в кількості 2213 тонн.
 

«Пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації З.М.Галілей на тему «Влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

    18 вересня у редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації З.М.Галілей на тему  «Влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
   
    Тим, хто звернувся до Зої Михайлівни, були надані відповіді на питання.
   
    - Які існують форми влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування?
    Пріоритетними формами влаштування дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в Богодухівському районі стали сімейні форми виховання: усиновлення, опіка (піклування), прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу.
    Станом на 18 вересня у службі у справах дітей районної державної адміністрації на обліку перебуває 71 дитина-сирота та дитина, позбавлена батьківського піклування (24 дитини—сироти та 47 дітей, позбавлених батьківського піклування). З 71 дитини 42 проживають у сім’ях опікунів, піклувальників, 24 дитини - у прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, 1 дитина навчається в училищі на повному державному забезпеченні,        4 дитини перебувають у центрі соціально-психологічної реабілітації дітей та будуть влаштовані до сімейних форм виховання в жовтні 2017 року.
    Також протягом 2017 року було усиновлено 3 дітей.
    Як створити прийомну сім’ю?
    Рішення про утворення прийомної сім'ї приймається районною   державною адміністрацією на підставі заяви  сім'ї  або  окремої  особи,  які  виявили  бажання утворити прийомну сім'ю, за поданням відповідного висновку служби у справах дітей районної держадміністрації про можливість утворення прийомної сім'ї за результатами проходження курсу підготовки і рекомендацією Харківського обласного центру соціальних служб для  сім'ї, дітей та молоді. Зазначена сім'я або окрема особа, яка не  перебуває у шлюбі, обов'язково інформується про стан здоров'я, фізичний та розумовий розвиток дітей, яких вони бажають взяти на виховання  та  спільне  проживання.
    Які документи необхідно зібрати для створення прийомної сім’ї?
    Кандидати у прийомні батьки подають до служби у справах дітей такі документи:
    заява кандидатів у прийомні батьки про утворення прийомної сім'ї;
    копії паспортів кандидатів у прийомні батьки;
    довідка про склад сім'ї
    копія свідоцтва про шлюб;
    довідка про стан здоров'я кандидатів у прийомні батьки та членів сім'ї, які проживають разом з ними (довідка про відсутність хронічних захворювань, обстеження нарколога, венеролога, психіатра);
    довідка про доходи потенційної прийомної сім'ї за останні шість місяців або копія декларації про доходи, засвідчена в установленому порядку;
    - Яку допомогу отримують діти–сироти та діти, позбавлені батьківського піклування?
    Держава гарантує підтримку прийомних сімей. Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації до 20 числа щомісяця виплачує державну соціальну допомогу дітям, які перебувають під опікою у прийомних сім’ях та дитячих будинки сімейного типу у розмірі двох прожиткових мінімумів на кожну дитину та грошове забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам у розмірі 35 % від коштів, які виплачуються на дітей.
    З питань створення дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, усиновлення та встановлення опіки та піклування звертайтеся до служби у справах дітей Богодухівської районної державної адміністрації, яка знаходиться за адресою: пл. Свято-Духівська, 2, тел. ☎3-41-42.
 
Більше статтей...

Пошук по сайту













Архів новин

Грудень 2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисні посилання