Богодухівщина

Райдержадміністрація

Зворотній зв'язок

Корисні посилання






Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Виступи в ЗМІ

Призов громадян на строкову військову службу

   

Відповідно до Указу Президента України     від  15  лютого  2018 року №33/2018 «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2018 році»   (із змінами)   з    01 жовтня 2018 року по 31 грудня 2018 року в районі проводиться призов громадян України на   строкову військову службу до Збройних Сил України  та інших військових формувань.

Призову на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань підлягають придатні за станом здоров’я до військової служби в мирний час громадяни України чоловічої статі, яким до дня відправлення у військові частини виповнилося 20 років, та старших осіб, які не досягли 27-річного віку і не мають права на звільнення або відстрочку від призову на строкову військову службу. Крім того, на військову службу здійснюється призов осіб офіцерського складу, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче від бакалавра, пройшли повний курс військової підготовки за програмою підготовки офіцерів запасу і яким присвоєно відповідне військове звання офіцера запасу.

     Усі громадяни, які підлягають призову на строкову військову службу, зобов’язані  прибути  на  призовну  дільницю   за   адресою:   м.Богодухів вул.Пушкіна, 34 у встановлений час з документами, що зазначені в  повістках. Громадяни, які не отримали особистих повісток для проходження районної призовної комісії, зобов’язані  прибути до районного військового комісаріату  та мати при собі документи, які посвідчують особу.

      На призовників, які ухиляються від проходження районної призовної комісії, будуть направлені матеріали до правоохоронних органів щодо притягнення їх до відповідальності згідно з чинним законодавством.

      Призовники, які мають право для надання їм відстрочки від призову, повинні своєчасно надати підтверджуючі документи на призовну дільницю для винесення по ним рішення районною призовною комісією.

Крім того Богодухівським об’єднаним міським військовим комісаріатом проводиться робота щодо комплектування військових частин військовослужбовцями за контрактом. Інформацію  про порядок направлення на військову службу за контрактом можна отримати у військовому комісаріаті або за телефоном 3-20-05.

 

Завідувач сектора оборонної, мобілізаційної

та режимно-секретної роботи апарату

райдержадміністрації                                             М.Шепель


 

Усиновлення-це любов назавжди

   

Мама і тато – два міцних крила в долі дитини, які обіймуть, захистять від негод, підтримають у польоті просторами світу, виведуть у повноцінне самостійне життя. Мамою і татом можна стати, народивши малюка. Мамою і татом можна стати для дитини, усиновивши її.

30 вересня в Україні відзначається День усиновлення,  який співпадає з великим православним святом Віри, Надії, Любові і матері їхньої Софії. У цей день ми вітаємо тих донечок і синів, які знайшли своїх батьків в усиновленні. Їм може бути і півроку, і два, і п’ятнадцять, і навіть за тридцять - але це завжди їх свято. Ми вітаємо усиновлювачів, які вчора, а може рік чи два, чи багато-багато років тому всиновили дитину. Це завжди свято люблячої та міцної сім’ї, життєвої мудрості і щирості, розуміння, великої душі та великого терпіння.

Щиро вітаю усиновителів, прийомних батьків, опікунів, піклувальників! Ви дали кожній дитині, яка зростає у вашій сім’ї, найважливіше - щастя мати родину, тата і маму. Ви відкрили дитині своє серце, розділили з нею свою любов і душевне тепло. Зичимо всім здоров’я, добра та благополуччя!

Кожного дня все більше наших громадян відкривають свої серця і двері домівок для дітей. Якщо Ви не байдужі до сирітської долі та маєте бажання взяти дитину у родину -  звертайтеся до служби у справах дітей районної державної адміністрації.  (пл. Свято-Духівська,  2, кім. №6;  тел. 34142).

28 вересня заплановано проведення Всеукраїнської акції-флешмобу «Усиновлення-це любов назавжди».

Час проведення: 14.00-14.30 год., місце проведення пл. Свято-Духівська, 2.

До участі у флешмобі запрошуємо представників закладів, установ, громадських та благодійних організацій, усиновлювачів, опікунів/піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів.

 

Начальник служби

у справах дітей

райдержадміністрації                             З. ГАЛІЛЕЙ


 

Зміни у чинному законодавстві щодо надання матеріального забезпечення та страхових виплат застрахованим особам за рахунок коштів Фонду соціального страхування України

19 липня 2018 року на засіданні правління Фонду соціального страхування України було затверджено нормативні документи, що стосуються надання матеріального забезпечення та страхових виплат застрахованим особам за рахунок коштів Фонду, а саме;

- постанову правління Фонду від 19.07.2018 № 11 «Про затвердження Порядку призначення, нарахування та проведення страхових виплат» (набирає чинності з 01.10.2018);

- постанову правління Фонду від 19.07.2018 № 12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України» (набирає чинності з 01.10.2018);

- постанову правління Фонду від 19.07.2018 № 13 «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності» (набула чинності 27.07.2018 після її оприлюднення).

Постановою правління Фонду № 13 визначено основні завдання, сферу дії, перелік повноважень, організаційні засади діяльності членів комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства; виконано вимоги чинного законодавства щодо приведення у відповідність до діючих нормативно-правових актів положення про комісію та створено умови для прийняття комісією рішень відповідно до чинних законодавчих актів.

Комісія із соціального страхування підприємства утворюється на кожному підприємстві, що використовує найману працю незалежно від форми власності, і приймає рішення про призначення або відмову в призначенні  матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, на поховання) застрахованим особам.

Орган створюється при чисельності застрахованих осіб понад 15 працюючих за наймом. При чисельності на підприємстві застрахованих осіб 15 і менше на загальних зборах працівників обирається уповноважений із соціального страхування підприємства.

Відповідно до затвердженого Положення комісія приймає рішення про призначення або відмову в призначенні  матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною, вагітності та пологах, на поховання) і передає його роботодавцю для проведення виплат, здійснення розрахунків тощо. Приймає рішення про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково). Перевіряє правильність видачі та заповнення документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення. Здійснює контроль за своєчасним направленням до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення, а також розглядає скарги працівників підприємства на рішення комісії по наданню матеріального  забезпечення за рахунок коштів Фонду.

Постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12 затверджено Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (ця постанова набирає чинності з 01.10.2018).

Згідно затвердженого Порядку фінансування страхувальників з 01 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві.

Порядком передбачено, що заява-розрахунок з 01 жовтня 2018 року може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

Нормами Порядку фінансування страхувальників також передбачено термін подання до робочих органів Фонду заяв-розрахунків залежно від дати прийняття комісією рішення про призначення матеріального забезпечення. А саме, згідно пункту 2 Порядку у разі настання у застрахованої особи страхового випадку, пов’язаного з тимчасовою втратою працездатності, на підставі рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства про призначення матеріального забезпечення страхувальник нараховує суми матеріального забезпечення та оформлює заяву-розрахунок, яка повинна бути передана до робочих органів виконавчої дирекції Фонду не пізніше 5 робочих днів з дати прийняття комісією такого рішення.

Згідно затвердженого Порядку робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо їх усунення ще до здійснення фінансування. При виявленні помилок та (або) недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами та фінансування для здійснення виплати застрахованій особи здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями упродовж 10 робочих днів після надходження заяви-розрахунку від роботодавця.

Також з 01 жовтня цього року набуває чинності система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам.

Так, відповідно до пункту 10 Порядку після проведення виплат за рахунок коштів Фонду страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку. Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Повідомлення надсилається страхувальником протягом місяця з дня проведення виплат.

У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюють перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду (пункт 11 Порядку).

 Крім того, постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 11 у новій редакції затверджено Порядок призначення, нарахування та проведення страхових виплат, які Фонд здійснює потерпілим на виробництві та членам їх сімей (ця постанова набирає чинності з 01.10.2018). Слід зазначити, що затверджений Порядок зберіг більшу кількість норм, які регулюють механізм призначення, перерахування та проведення страхових виплат, які передбачені на сьогоднішній день.

          Крім того, Порядком внесені ряд змін щодо фінансування та перерахунку страхових виплат сім’ям, які втратили годувальника у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або профзахворюванням.

 

 

    Богодухівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області                    

 

Організація роботи щодо санаторно-курортного оздоровлення ветеранів війни та інвалідів; громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Змінено систему закупівлі санаторно-курортних послуг для окремих категорій громадян, які потребують соціального захисту.

Для цього розроблено порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті на ці цілі. Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуються на підставі тристоронньої угоди (особа – управління – санаторій). Людина може самостійно обрати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління соціального захисту населення, де перевіряється заклад на відповідність встановленим вимогам. Після цього укладається тристороння угода, на підставі якої передбачено безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги. При цьому гранична вартість путівки для відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначається щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.

Перелік базових послуг, які мають надаватися особам відповідно до медичних рекомендацій та входять до вартості путівки, затверджуються Мінсоцполітики. Рішення Уряду сприятиме посиленню соціального захисту осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції, забезпеченню надання санаторно-курортних послуг на більш якісному рівні.

Оздоровлення осіб з інвалідністю та ветеранів війни здійснюється відповідно до Законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про жертви нациських переслідувань” та „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” та визначається Порядком забезпечення санаторно – курортними путівками деяких категорій громадян органами праці та соціального захисту населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 року №187.

Оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської  катастрофи, визначається порядком надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи затверджений  постановою Кабінету Міністрів України                     від 23 листопада 2016 року №854.

Оздоровлення учасників антитерористичної операції, визначається постановою Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 року №200.

На санаторно-курортне лікування за рахунок державних коштів мають право такі категорії:

- інваліди війни (забезпечуються путівками строком на 18-21 день 1 раз на рік);

- учасники бойових дій (забезпечуються путівками строком на 18-21 день 1 раз на рік);

- учасники війни (забезпечуються путівками строком на 18-21 день 1 раз на 2 роки);

- член сім’ї загиблого ветерана війни (забезпечуються путівками строком на              21 день 1 раз на 2роки);

- інваліди з дитинства та загального захворювання (забезпечуються путівками строком на 18 днів в порядку черговості в міру надходження путівок).

Інваліди із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворювання хребта та спинного мозку) забезпечуються путівками:

- І і ІІ групи – до санаторіїв (відділень) спинального профілю з лікуванням строком на 35 днів (відповідно до медичних рекомендацій) у порядку черговості в міру надходження путівок.

- ІІІ групи – до санаторіїв неврологічного профілю строком на 18-21 день (відповідно до медичних рекомендацій) у порядку черговості в міру надходження путівок.

Громадяни, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1 (забезпечуються путівками строком 18 днів 1 раз на рік).

Для забезпечення санаторно – курортним лікуванням

Особи повинні перебувати на обліку в управлінні соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання, а такі, що переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення антитерористичної операції, за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції.

Для одержання путівки

Пільговики подають такі документи:

- заяву про взяття на облік для отримання путівки за формою, затвердженою Мінсоцполітики України (заповнюється в управлінні соціального захисту населення;

- довідку для одержання путівки на санаторно-курортне лікування за формою 070/о;

- копію посвідчення пільговика;

- копію паспорту, ідентифікаційного номера;

- копію довідки, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах їх проведення (тільки для учасників АТО).

Під час подання копій документів, особи пред’являють оригінали зазначених документів.

Постанову Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 року №110 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 №187 та від 31.03.2015 №200”, затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками.

Згідно данаї Постанови інваліди загального захворювання та інваліди з дитинства, у тому числі інваліди з наслідками травм і захворювань хребта та спинного мозку, учасники антитерористичної операції мають право самостійно вибирати санаторно-курортний заклад.

Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуються на підставі тристоронньої угоди (особа-управління-санаторій).

Забезпечення путівками осіб, здійснюється в межах виділених коштів пропорційно кількості осіб, узятих на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням, згідно з договорами, укладеними органами соціального захисту населення з особами та санаторно-курортними закладами.

Відповідно до затверджених змін особи з інвалідністю повинні після закінчення строку дії медичної довідки, але не рідше ніж один раз на три роки, подавати нову медичну довідку. У разі неподання такої довідки особа, яка понад три роки перебуває на обліку для забезпечення санаторно-курортною путівкою, знімається з обліку.

Примітка. Порядок забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян органами праці та соціального захисту населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 року №187 не поширюється  на осіб, яких визнано ветеранами відповідно до Закону України „Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист ” та військовослужбовців і членів їх сімей та осіб, які отримують пенсію відповідно до Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”.

Заступник начальника

управління соціального захисту населення

районної державної адміністрації                                            І.Назаренко

 

 

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Богодухівської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом першого півріччя 2018 року в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року

    Задоволення справедливих вимог населення продовжує залишатися одним із найважливіших напрямів роботи із зверненнями громадян в Богодухівській районній державній адміністрації та в органах місцевого самоврядування району.
    Протягом І півріччя 2018 року районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району проводилась робота, спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян» (із змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень голови обласної та голови районної державних адміністрацій щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян.
    Діловодство за зверненнями громадян у районній державній адміністрації ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 (із змінами).
    Проаналізувавши роботу із зверненнями громадян встановлено, що протягом першого півріччя 2018 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 1960 звернень. Таким чином, спостерігається зменшення кількості звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2017 роком (2006 звернень) на 46 одиниць. Із загальної кількості звернень протягом аналізованого періоду поштою надійшло 687 звернень, на особистому прийомі – 1273, що в порівнянні з попереднім роком відповідно на 1,1% більше та на 4,2% менше ніж у 2017 році.
    У своїх зверненнях до всіх гілок влади району протягом першого півріччя 2018 року громадяни порушили 1970 питань різної тематики, але найчастіше турбували питання соціального захисту (збільшилися на 12%), комунального господарства (зменшилися на 20,8%) та аграрної політики і земельних відносин, кількість яких збільшилися на 11,8% у порівнянні з першим півріччям 2017 року. Обґрунтувати дане збільшення кількості звернень можна нестабільною економічною ситуацією, яка склалася в країні, адже в цей час населення звертається за допомогою до органів влади, яка є небайдужою до проблем громадян.
    Особлива увага приділялася вирішенню питань, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, діти війни, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, учасники АТО, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Так, цього року найбільше допомоги потребували громадяни категорій «діти війни», що становить 5,1% від загальної кількості звернень, і «учасники та інваліди війни, учасники бойових дій» - 7,5%. Богодухівською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району було знайдено можливості для надання різних видів допомоги зазначеним категоріям населення. Із загальної кількості питань, що надійшли до усіх гілок влади району протягом першого півріччя 2018 року, 67,2% - вирішено позитивно, 27,7% - надані відповідні роз’яснення, 1,2% - відмовлено у задоволенні, інше – 3,9%. Безпосередньо до районної державної адміністрації протягом першого півріччя 2018 року надійшло 226 звернень, що на 12,3% менше порівняно з аналогічним періодом 2017 року. З них поштою – 220, що на 11,3% менше, ніж у 2017 році та становить 97,3% від їх загальної кількості, 6 звернень, або 2,6% надійшло на особистих прийомах, що на 1,3% менше, ніж у 2017 році.
    Згідно з пунктом 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» особисті прийоми громадян, у тому числі виїзні, проводяться відповідно до затверджених графіків. Так, керівництвом районної державної адміністрації за звітний період проведено 23 особистих та 23 виїзних прийоми. Всього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 451 громадянина (зменшення на 65,8%). Слід відмітити, зменшилась кількість колективних звернень. Так, із загальної кількості звернень (1960) протягом першого півріччя 2018 року колективних надійшло на 4 менше порівняно з аналогічним періодом 2017 року. Кількість повторних звернень – 1.
    Від органів влади вищого рівня (Адміністрація Президента України, Урядова гаряча лінія, Кабінет Міністрів України, Адміністрація Верховної Ради України, Харківська обласна державна адміністрація) до районної державної адміністрації надійшло 99 звернень, або 43,8% від їх загальної кількості. Значна частина звернень надходить до районної державної адміністрації від жителів Богодухівської міської (47,4%), Крисинської (5%) та Полковомикитівської (5%) сільських рад.
    У зверненнях протягом першого півріччя 2018 року порушено 226 різноманітних питань, що на 12,3% менше, ніж у попередньому році. До найчисленніших питань, з якими зверталися громадяни до районної державної адміністрації протягом звітного періоду, можна віднести питання соціального захисту (45,1%), а саме надання матеріальної допомоги у зв’язку із скрутним фінансовим становищем, необхідністю у лікуванні тяжких захворювань та з питань комунального господарства (33,6%) – ремонт доріг, надання роз’яснень щодо вартості житлово-комунальних послуг, водозабезпечення та електропостачання. До всіх порушених питань, що надійшли в листах до районної державної адміністрації та заяв громадян, що подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. З окремих питань заявникам надані роз’яснення щодо їх вирішення. Після розгляду порушених у зверненнях та на особистих прийомах питань заявникам були направлені відповіді у письмовій формі за підписом керівництва районної державної адміністрації.
    Відповіді заявникам направляються вчасно, протягом 15 днів, як це і передбачено Законом України «Про звернення громадян» (із змінами). На звернення, що надійшли від органів влади вищого рівня, відповіді, відповідно до резолюції керівництва, направляються в установлений термін. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає. Питання надання матеріальної допомоги –знаходиться на постійному контролі у голови районної державної адміністрації. Систематично на засіданнях сесій районної ради розглядається можливість збільшення субвенції для витрат на дані цілі та надається матеріальна допомога за наслідками розгляду заяв громадян на засіданнях комісії з питань надання адресної матеріальної допомоги при районній державній адміністрації.
    За аналізований період надано матеріальну допомогу 244 громадянам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, на загальну суму 857200,00 грн.
    Із загальної кількості звернень громадян (226), що надійшли до районної державної адміністрації протягом першого півріччя 2018 року, 37 (32,4%) звернень вирішено позитивно, по 32 (28%) - надані відповідні роз’яснення, по 3 (2,6%) - відповідно до чинного законодавства заявникам відмовлено у вирішенні питань, 1 (0,8%) – направлено за належністю, 42 звернення (36,2%) – знаходяться у стадії виконання. Звернення, які надійшли від громадян протягом першого півріччя 2018 року, розглянуті і проаналізовані. Аналіз і узагальнення питань, що порушувалися у зверненнях громадян, здійснювались щомісяця. При проведенні аналізу роботи із зверненнями громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 (із змінами).
    З метою інформування населення в приміщенні районної державної адміністрації розміщений стенд, на якому є необхідна для ознайомлення інформація. Для роз’яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях, здійснюється систематичне спілкування із населенням через районну газету «Вісник Богодухівщини».
    Стан роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування району систематично розглядається на засіданнях колегії та нарадах у голови районної державної адміністрації. Так, на засіданні колегії районної державної адміністрації 28 лютого 2018 року розглянуто питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району у 2017 році», за результатами головою районної державної адміністрації видане відповідне розпорядження від 01 березня 2018 року №117.
    На виконання частини 2 пункту 5 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у блоці новин офіційного веб-сайту районної державної адміністрації постійно розміщуються інформаційні повідомлення, які стосуються роботи із зверненнями громадян, а саме: графіки особистого прийому керівництва обласної, районної державних адміністрацій та керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, порядок роботи із зверненнями громадян, що надійшли поштою, організації та проведення особистих і виїзних прийомів керівництвом районної державної адміністрації, графіки проведення «гарячих ліній», повідомлення про функціонування «телефону довіри», зразки заяв, інформації щодо роботи із зверненнями громадян, повідомлення щодо проведених особистих і виїзних прийомів керівництвом районної державної адміністрації та результати засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
    Відповідно до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано проведення «прямих» та «гарячих» телефонних ліній з представниками влади. Кожного дня із 13.00 до 15.00 години працює «телефон довіри» (розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 грудня 2017 року №529). Всі дзвінки громадян фіксуються у відповідному журналі обліку, після чого він подається голові районної державної адміністрації для ознайомлення та прийняття рішення. З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, поширення зворотнього зв’язку з населенням з різних питань, оперативного реагування на гострі проблеми членів територіальних громад району, вдосконалення роботи із повідомленнями, що надходять до районної державної адміністрації, головою районної державної адміністрації видано доручення від 29 грудня 2017 року №01-01-03/4510 «Про організацію функціонування в районній державній адміністрації телефонних «гарячих ліній», яким затверджено графік їх роботи в структурних підрозділах районної державної адміністрації.
    Організовано роботу з прийому громадян щодо надання безоплатної правової допомоги з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації, за всіма видами правових послуг, визначених Законом України «Про безоплатну правову допомогу». Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 13 жовтня 2017 року №362 затверджено особистий графік прийому осіб, які потребують безоплатної допомоги, з питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації. У приміщенні районної державної адміністрації розташована «скринька довіри», якою може скористатися кожен бажаючий громадянин для звернення з різних питань до керівництва районної державної адміністрації.
    Протягом першого півріччя 2018 року здійснювала свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова районної державної адміністрації. За звітний період проведено 6 засідань на яких розглядалися актуальні питання, у тому числі й ті, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2017 року.
    З метою контролю за організацією роботи із зверненнями громадян, надання практичної та методичної допомоги відділом документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації згідно із затвердженим графіком протягом першого півріччя 2018 року проведено 6 перевірок стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах районної державної адміністрації (розпорядження голови районної державної адміністрації від 20 грудня 2016 року №423) та 6 перевірок у органах місцевого самоврядування району (розпорядження голови районної державної адміністрації від 20 грудня 2016 року №425). В процесі перевірок були виявлені недоліки, які були викладені у довідках і направлені для усунення зауважень. Також надавалася практична та методична допомога у вирішенні питань щодо роботи із зверненнями громадян.
    Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації, уважно розглядаються, викладені в них факти ретельно перевіряються. З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до державних органів виконавчої влади питання роботи із зверненнями громадян в Богодухівській районній державній адміністрації знаходиться на постійному контролі.

Начальник відділу

документообігу та контролю

апарату районної державної адміністрації                              О. ЧАБАНЬ


 
Більше статтей...

Пошук по сайту











Архів новин

Жовтень 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання