Богодухівщина

Райдержадміністрація

Зворотній зв'язок

Корисні посилання






Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Новини Центру надання адміністративних послуг

Аналіз роботи Богодухівського центру надання адміністративних послуг за травень 2018 року

За травень 2018 року Центром надання адміністративних послуг прийнято на опрацювання 1082 звернення, з них: 33 – послуги міграційної служби, 912 – послуг Держгеокадастру, 137 – послуг органів місцевого самоврядування.

Детальніше...

 

Онлайн-реєстрація земельних ділянок

Для підвищення комфорту та зручності громадян та з метою вдосконалення програмного забезпечення Державного земельного кадастру впроваджена функціональна можливість державної реєстрації земельної ділянки з подачею заяви через особистий електронний кабінет сертифікованими інженерами-землевпорядниками. Сертифікований інженер-землевпорядник, зареєструвавшись в особистому електронному кабінеті, може скористатись даним видом послуги в будь-який зручний для них час, без черг та обмежень.

Детальніше...

 

СПІЛЬНИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН В ЦЕНТРІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

    17 травня в рамках проекту «Я маю право!» згідно з підписаним меморандумом про співпрацю в приміщенні центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації в.о. директора Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Дмитром Перепелицею спільно з адміністратором відділу з питань надання адміністративних послуг Аліною Ярошенко було проведено спільний прийом громадян.
    3 особи звернулося щодо цивільного та земельного прав. Громадянам надано консультації та роз'яснення з правових питань. Під час спілкування розповсюджено друковані матеріали правового характеру та буклети «Я МАЮ ПРАВО!»
 

ВИДАЧА ДОВІДКИ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ (ФОРМА13)

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

Для отримання довідки про реєстрацію місця проживання (Форма 13)

особа або її представник подає:

1) документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання,

У разі звернення законного представника особи додатково подаються:

1) документ, що посвідчує особу законного представника;

2) документ, що підтверджує повноваження законного представника.

Уразі звернення іншої,окрім законного представника, особи (представника) додатково подаються:

1) документ, що посвідчує особу представника;

2) документ, що підтверджує повноваження представника;

3) письмова згода особи, щодо якої запитується інформація.

 

Аналіз роботи Богодухівського центру надання адміністративних послуг за 1 квартал 2018 року

    За три місяці 2018 року адміністративним центром прийнято на опрацювання 2164 звернення, з них: 95 – послуги міграційної служби, 1765 – послуг Держгеокадастру, 303 – послуги органів місцевого самоврядування, 1 – дозвільного характеру.
    Адміністраторами відділу під час прийому громадян виявлено 45 паспортів громадян України, які вважаються недійсними, а саме: не вклеєне фото по досягненню 25 та 45 річного віку або не зареєстроване місце проживання. Така інформація направлялася до органу місцевого самоврядування для вжиття заходів щодо адміністративного правопорушення та притягнення громадян до адміністративної відповідальності за ст. 197 КУпАП.
 

Як отримати довідку із звітності з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

Необхідно звернутися до центру надання адміністративних послуг із заявою особисто (уповноваженою особою заявника) або направити її поштою.

Дана послуга є безоплатною строком до 14 днів.

Звертаємо увагу!  Підстав для відмови у наданні довідки не визначено.

Довідка із звітності з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями видається заявнику (уповноваженій особі заявника) або надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві.

 

До відома громадян

З метою належного виконання пункту 9 розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.06.2017 № 394-р «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні на 2017–2018 роки» щодо сприяння розвитку каналів доступу до електронних послуг шляхом створення спеціальних автоматизованих пунктів доступу до електронних послуг у центрах надання адміністративних послуг та підвищення

Детальніше...

 

Вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку

Підстави для отримання послуги
    Досягнення 25- або 45-річного віку.
    Як отримати послугу:
    звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання або до відповідного центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Детальніше...

 

Реєстрація місця проживання дітей молодше 14 років

Процедура реєстрації малолітніх дітей аналогічна процесу реєстрації місця проживання повнолітніх громадян, проте має ряд юридичних особливостей. Зокрема, реєстрація дитини до 14 років може бути здійснена виключно за місцем реєстрації одного з батьків. Згода власника житла для цього не потрібна.

Детальніше...

 

Реєстрація місця проживання дорослих і дітей старше 14 років

Порядок реєстрації місця проживання в Україні передбачає особисте звернення до органу реєстрації або ЦНАП. Оскільки дитина, яка досягла 14 років, може самостійно обирати собі місце проживання, при подачі документів на прописку її присутність обов’язкова.

Детальніше...

 

Пошук по сайту











Архів новин

Серпень 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Корисні посилання