Богодухівщина

Райдержадміністрація

Корисні посилання

Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Новини Центру надання адміністративних послуг

СПІЛЬНИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН В ЦЕНТРІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

17 травня згідно підписаного меморандуму про співпрацю в приміщенні центру надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області фахівцем Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Конозом М.В. спільно з начальником центру надання адміністративних послуг Кириченко О.В. та адміністратором Акуліч А.С. проведено спільний прийом громадян, на який завітали 5 осіб з питаннями сімейного, цивільного та земельного права. Громадянам, які завітали до центру, надано консультації та роз'яснення з правових питань. Під час спілкування надані друковані матеріали «Що таке безоплатна вторинна правова допомога та як її отримати?

Детальніше...

 

Рекомендації комітетських слухань з питань стану реалізації законодавства про адміністративні послуги

Рекомендації комітетських слухань з питань стану реалізації законодавства про адміністративні послуги, які містять пропозиції Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, їх провідним асоціаціям, а також міжнародним донорським та експертним організаціям
 

Уряд зробив черговий крок у напрямку запровадження європейських стандартів захисту прав власності, економічних інтересів громадян та інвесторів

     Зокрема, постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 №990 затверджено Порядок здійснення контролю у сфері державної реєстрації. Міністерство юстиції здійснюватиме контроль за діяльністю суб’єктів державної реєстрації та державних реєстраторів не тільки при розгляді скарг на рішення, дії або бездіяльність у сфері державної реєстрації, а й шляхом постійного моніторингу реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Детальніше...

 

Постановою від 07.12.2016 №921 Кабінет Міністрів України затвердив новий Порядок організації та ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних

     Постанова набула чинності 19 грудня 2016 року.
     Відповідно до пункту 58 Порядку реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних може здійснюватися тільки при наявності в їхніх військово-облікових документах відомостей з районного (міського) військового комісаріату про зняття з військового обліку або перебування на військовому обліку за новим місцем проживання.

Детальніше...

 

З 01 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 06.12.2016 №1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»

     Відповідним Законом внесені зміни до ряду законодавчих актів України, в тому числі до законодавства у сферах надання адміністративних послуг, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємств та громадських формувань. Особливі зміни стосуються того, що адміністративний збір наразі справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який встановлено законом на 01 січня відповідного календарного року.
 

Центр надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації повідомляє

     Головним територіальним управлінням юстиції у Харківській області запроваджений новий електронний сервіс «Електронна черга» Інформація щодо запровадження зазначеного сервісу розміщена на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Харківській області за посиланням http://justic.kh.ua/home 2 1119/.
 

Набула чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання набуття права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності за декларативним принципом

     Даним законодавчим актом, який ввійшов в дію 07 грудня 2016 року №922, затверджено порядок повідомлення адміністратора або відповідного дозвільного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогами законодавства та повну форму декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства.
 

Мобільний правовий офіс в центрі надання адміністративних послуг

     07 грудня в приміщенні центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації фахівцем Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Конозом М.В. спільно з працівниками Центру проведено щомісячний прийом громадян відповідно до графіка роботи "мобільних правових офісів". На прийом завітали 8 осіб. Всім бажаючим громадянам, які завітали до центру, надано консультації та роз'яснення з правових питань. Під час спілкування розповсюджені інформаційні буклети.
 

До уваги громадян та громадських об’єднань!

З 01.01.2016 набула чинності нова редакція Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (надалі - Закон про державну реєстрацію). Даним законом було внесено чимало суттєвих змін і до діючого законодавства, зокрема і до законодавства у сфері реєстрації громадських формувань.
Якщо раніше окремими законами встановлювалися особливості державної реєстрації громадських формувань, як-от політичних партій, громадських об’єднань, третейських судів тощо, то тепер є єдиний комплексний нормативно-правовий акт, яким врегульовано державну реєстрацію, як юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, так і громадських формувань.

Детальніше...

 






Архів новин

Травень 2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Пошук по сайту

Корисні посилання