Богодухівщина

Райдержадміністрація

Корисні посилання






Календар свят. Мова, граматика, спілкування


Новини Центру надання адміністративних послуг

Органам місцевого самоврядування про організацію надання адміністративних послуг

    Районна державна адміністрація на виконання листа Харківської обласної державної адміністрації від 03 серпня 2017 року №01-81/6005 доводить до Вашого відома інформацію щодо неухильного дотримання вимог частини 12 статті 22 Закону України «Про Державний реєстр виборців» та абзацу п’ятого статті 11 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та своєчасного надання територіальним підрозділам ДМС та органам ведення Державного реєстру виборців інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території Вашої адміністративно- територіальної одиниці.
 

До відома громадян!

Відповідно до листа Головного управління державної міграційної служби України в Харківській області від 15 червня 2017 року №03/1-13413 щодо виконання доручення Державної міграційної служби України від 15 червня 2017 року про організацію роботи територіальних органів та підрозділів ДМСУ з оформлення та видачі документів, що посвідчують та підтверджують громадянство України повідомляємо, що з 16 червня 2017 року територіальними підрозділами ДМСУ припинено прийом заяв на оформлення паспортів громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки).

Детальніше...

 

Вивчено стиль, форми і методи роботи відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

    15 червня апаратом районної державної адміністрації відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 20 грудня 2016 року №423 «Про організацію роботи з вивчення стилю, форм і методів роботи структурних підрозділів районної державної адміністрації та надання методичної допомоги» надано практичну та методичну допомогу відділу з питань надання адміністративних послуг районної державної адміністрації з питань планування, складання та удосконалення номенклатури справ, організації ведення діловодства, управління персоналом, роботи зі зверненнями громадян, виконавської дисципліни, дотримання вимог чинного законодавства при прийнятті наказів, запобігання та протидії корупції, забезпечення доступу до публічної інформації.
    Попередні результати перевірки показали, що діяльність відділу організована належним чином, документи оформлені правильно, у відповідності до встановлених норм.
 

Сфера надання адміністративних послуг на сьогодні залишається однією з найважливіших складових розбудови системи доступних, прозорих та некорупційних сервісів суб’єктів владних повноважень, а також створення сприятливих умов для ведення бізнесу

Районною державною адміністрацією за адресою: м. Богодухів, вул. Молодіжна, 2 створений Центр надання адміністративних послуг.
    У центрі працівниками здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення. Тут споживачам надаються послуги центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та з видачі документів дозвільного характеру.

Детальніше...

 

Члени громадської ради при Богодухівській районній державній адміністрації

    запрошуються на чергове засідання, яке відбудеться 15 червня о 09.00 год. в залі засідань районної державної адміністрації.
    Для розгляду на порядок денний виносяться питання:
- ефективність та якість надання адміністративних послуг Центром надання адміністративних послуг районної державної адміністрації;
- про стан реалізації державної політики у сфері запобігання і протидії корупції на території району;
- якість надання медичних послуг щодо виявлення існуючих проблем та спільного пошуку шляхів їх вирішення;
- механізм адресного надання пільг малозабезпеченим мешканцям району.
 

Інформаційний довідник «Подорожуємо по безвізу: запитання - відповідь».

    Усі рішення схвалені. Коли очікувати запровадження ЄС візового режиму для України?
    Рішення про запровадження безвізового режиму буде опубліковано та набере чинності через 20 днів після публікації в «Офіційному журналі ЄС» (цей час є об’єктивно необхідним для повідомлення прикордонних служб держав-членів ЄС про запровадження безвізового режиму поїздок громадян України).
 

Пам’ятка-інструкція для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму

Ключові елементи:

1. Безвіз поширюється лише на власників біометричних! паспортів.

2. Передбачає короткотермінове! перебування в 34 європейських країнах до 90 днів протягом і8о днів. При перетині кордону слід мати при собі документи, які підтверджують: мету поїздки. наявність місця проживання/бронювання готелю, достатніх Фінансових засобів (не менше 50 евро на добу), зворотний квиток, поліс медстрахування.

Детальніше...

 

СПІЛЬНИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН В ЦЕНТРІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

17 травня згідно підписаного меморандуму про співпрацю в приміщенні центру надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області фахівцем Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Конозом М.В. спільно з начальником центру надання адміністративних послуг Кириченко О.В. та адміністратором Акуліч А.С. проведено спільний прийом громадян, на який завітали 5 осіб з питаннями сімейного, цивільного та земельного права. Громадянам, які завітали до центру, надано консультації та роз'яснення з правових питань. Під час спілкування надані друковані матеріали «Що таке безоплатна вторинна правова допомога та як її отримати?

Детальніше...

 

Рекомендації комітетських слухань з питань стану реалізації законодавства про адміністративні послуги

Рекомендації комітетських слухань з питань стану реалізації законодавства про адміністративні послуги, які містять пропозиції Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, їх провідним асоціаціям, а також міжнародним донорським та експертним організаціям
 

Уряд зробив черговий крок у напрямку запровадження європейських стандартів захисту прав власності, економічних інтересів громадян та інвесторів

     Зокрема, постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 №990 затверджено Порядок здійснення контролю у сфері державної реєстрації. Міністерство юстиції здійснюватиме контроль за діяльністю суб’єктів державної реєстрації та державних реєстраторів не тільки при розгляді скарг на рішення, дії або бездіяльність у сфері державної реєстрації, а й шляхом постійного моніторингу реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Детальніше...

 

Пошук по сайту












Архів новин

Вересень 2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Корисні посилання