Богодухівщина

Райдержадміністрація

Зворотній зв'язок

Корисні посилання






Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему «Суспільство проти корупції»

22 листопада в редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему «Суспільство проти корупції»

Детальніше...

 

«Пряма лінія» з директором Богодухівського районного центру зайнятості Н.В.Лещенко.

10 жовтня у редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з директором Богодухівського районного центру зайнятості Н.В.Лещенко.
    Жителів міста Богодухова цікавили питання:
    Мені 47 років я працюю сестрою медичною.
    Чи можете мені підвищити кваліфікацію сестри медичної ?
    Хто має право навчатися за державні кошти?

    Право на навчання за кошти держави на підставі ваучера надається особам, які одночасно відповідають таким критеріям: старше 45 років; до досягнення пенсійного віку; страховий стаж становить не менше 15 років; мають професійно-технічну або вищу освіту; не проходили протягом останніх 3 років перепідготовку за рахунок коштів Фонду державного соціального страхування на випадок безробіття; не зареєстровані в центрах зайнятості як безробітні. Також мають право на навчання звільнені з військової служби (крім військовослужбовців строкової служби), служби в органах внутрішніх справ, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції або Державної кримінально-виконавчої служби у зв’язку із скороченням чисельності, штату або за станом здоров’я до досягнення ними встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійного віку, за наявності вислуги не менше 10 років, які не набули права на пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»; звільнені з військової служби після участі у проведенні АТО, з числа інвалідів до отримання права на пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»; внутрішньо переміщені особи працездатного віку ( не залежно від віку) за відсутності підходящої роботи.
    Мене звати Ольга і я дуже хотіла відкрити піцерію, але життя склалося інакше – я вийшла заміж, народила донечку і мала за нею доглядати. Протягом трьох декретних років ми з чоловіком отримували допомогу як малозабезпечені, але нас це не влаштовує. У вересні 2017 року ми дізнались «Про реалізацію пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб» в управлінні соціального захисту населення, де нам порадили звернутись до центру зайнятості за більш детальною інформацією.
    Чи можу я прийняти участь у даному проекті та започаткувати власну справу?
    - Так, можете прийняти участь у проекті. Механізм повернення до трудової діяльності представників вразливих верств населення детально описаний у Порядку реалізації пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1154.
    Для участі в пілотному проекті зазначеним особам необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за фактичним місцем проживання/перебування з відповідною заявою та документами, які підтверджують статус таких осіб (довідка про отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи).
    Залучення учасників пілотного проекту до роботи здійснюється центром зайнятості шляхом:
    — сприяння працевлаштуванню, в тому числі на нові робочі місця;
    — надання безвідсоткової фінансової допомоги на поворотній основі для організації підприємницької діяльності;
    — пропонування участі в громадських роботах.
    Фінансова допомога надається одноразово шляхом оплати обласним центром зайнятості за заявою-дорученням учасника пілотного проекту, який має статус фізичної особи – підприємця, витрат на закупівлю обладнання та матеріалів для організації підприємницької діяльності, передбачених бізнес-планом.
    Розмір фінансової допомоги не може перевищувати 40 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на початок відповідного року (у 2017 році – 64,0 тис. грн).
    Сума фінансової допомоги, яка повертається, зменшується на суму сплачених учасником пілотного проекту податків, зборів (обов’язкових платежів) і єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
    Фінансова допомога не повертається, якщо сума сплачених у відповідному році вищезазначених платежів перевищує суму фінансової допомоги, що повинна бути повернута за такий рік та у разі, коли учасник пілотного проекту працевлаштовує в перший рік участі в проекті не менш як двох інших осіб із числа членів малозабезпечених сімей, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, внутрішньо переміщених осіб, або осіб, звільнених з військової служби після участі в антитерористичній операції, строком не менш як на 2 роки (за направленням міськрайонного центру зайнятості).
    Я Олександр, особа з інвалідністю, маю 3групу інвалідності.
    Чи можу я змінити професію, перенавчитись?
    - Проблеми зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями
    залишаються на сьогодні актуальними як для служби зайнятості, так і для тих організацій, які зацікавлені у їх працевлаштуванні.
    Люди з обмеженими фізичними можливостями потребують справедливого соціального захисту та створення таких умов життя, щоб успішно інтегруватися у суспільстві. З кожним роком зростає число осіб з інвалідністю, які звертаються до центру зайнятості в пошуках роботи, тому питання працевлаштування громадян, які шукають роботу, було і залишається дуже складним.
    Службою зайнятості приділяється особлива увага та впроваджуються нові підходи до вирішення проблем зайнятості та працевлаштування інвалідів. Підбір підходящої роботи для інвалідів (проходження навчання) здійснюється відповідно до рекомендацій МСЕК., наявних у інваліда кваліфікацій та знань, з урахуванням його побажань.
    На сьогодні є можливість пройти навчання за кошти Фонду соціального захисту інвалідів відпрацьовано механізм направлення на професійне навчання до Харківського центру професійно-технічної освіти ДСЗ осіб з інвалідністю.
    Центр зайнятості завжди радий допомогти громадянам з інвалідністю реалізувати свій життєвий потенціал і знайти своє місце на ринку праці. І якщо людина не опустить руки, якщо вона готова до змін, готова щоденно працювати і досягти результатів, такі люди при будь-яких умовах не залишаться без роботи.
    За більш детальною інформацією з даних питань та якщо Ви маєте бажання дізнатись більше про послуги служби зайнятості, звертайтесь до районного центру зайнятості за адресою: вул. Моргунова, 7, м. Богодухів, Харківська область.

 

«Пряма лінія» з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації С.М.Лобунським на тему «Закінчення кампанії збору урожаю 2017»

    31 жовтня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації С.М.Лобунським на тему «Закінчення кампанії збору урожаю 2017»
    Тих, хто зателефонував на «пряму лінію», цікавили наступні питання:
    1. Як район підготувався та провів збір урожаю 2017 року і з якими показниками?
    У цьому році збиральні роботи розпочалися 14 липня із збору гороху. Першими в районі зернозбиральну техніку вивели в поле такі господарства як СФГ «Промінь», ТОВ «АК «Промінь-2012» та ПАТ «Уляновське». Складними виявилися погодні умови восени минулого та весною нинішнього року. Аграріям було важко отримати гідний урожай в умовах холодної сухої осені та дощової весни, але завдяки щоденній невтомній і старанній праці хліборобів вдалося отримати вагомий урожай сільськогосподарських культур.
    При збиранні ранніх зернових культур максимально були задіяні трудові та технічні ресурси підприємств агропромислового розвитку. До роботи була залучена вся збиральна техніка, а це 114 власних комбайнів та 12 одиниць з інших районів.
    До збирання ранніх зернових та зернобобових культур на території району згідно з робочим планом підлягало 16,1 тис. га, з них 13,4 тис.га - озимої пшениці. При очікуваному валовому зборі ранніх зернових культур 52,9 тис.га зібрали 73,1 тис.га та отримали урожайність 45,4 ц/га, при запланованій – 38,9 ц/га. Зібрано гречки 1,6 тис.га при урожайності 8,8 ц/га. Збирання сої та соняшнику проведено на всіх запланованих площах до збирання, намолочено сої майже 11,0 тис.тонн при урожайності 10,3 ц/га, соняшнику – 28,7 тис.тонн при урожайності 21,0 ц/га, озимого ріпаку – 8,7 тис.тонн (23,1 ц/га).
    На зазначену дату майже завершено збирання кукурудзи на зерно, зібрано 30,4 тис.тонн при урожайності 39,3 ц/га. Два господарства району займаються вирощуванням цукрових буряків – це ТОВ СП «Родіна» та СФГ «Гапонцева ВБ». Було накопано 11,3 тис.тонн солодких коренів при урожайності 314,3 ц/га.
    2. Які плани у аграріїв району щодо посіву озимих культур під урожай 2018 року?
    В осінній комплекс польових робіт входить посів озимих культур на майбутній рік. Під урожай 2018 року сільгосппідприємствами району всіх форм власності посіяно озимих зернових культур на площі 14,7 тис.га, що становить 101% до запланованого, з внесенням мінеральних добрив в кількості близько 2012 тонн. По всіх площах озимих отримані сходи, із яких у доброму стані перебуває 42%, у задовільному – 58%.
    Проведено підготовку зябу на площі 24,1 тис.га (100% до плану) з внесенням мінеральних добрив в кількості 2213 тонн.
 

«Пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації З.М.Галілей на тему «Влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

    18 вересня у редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації З.М.Галілей на тему  «Влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
   
    Тим, хто звернувся до Зої Михайлівни, були надані відповіді на питання.
   
    - Які існують форми влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування?
    Пріоритетними формами влаштування дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в Богодухівському районі стали сімейні форми виховання: усиновлення, опіка (піклування), прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу.
    Станом на 18 вересня у службі у справах дітей районної державної адміністрації на обліку перебуває 71 дитина-сирота та дитина, позбавлена батьківського піклування (24 дитини—сироти та 47 дітей, позбавлених батьківського піклування). З 71 дитини 42 проживають у сім’ях опікунів, піклувальників, 24 дитини - у прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, 1 дитина навчається в училищі на повному державному забезпеченні,        4 дитини перебувають у центрі соціально-психологічної реабілітації дітей та будуть влаштовані до сімейних форм виховання в жовтні 2017 року.
    Також протягом 2017 року було усиновлено 3 дітей.
    Як створити прийомну сім’ю?
    Рішення про утворення прийомної сім'ї приймається районною   державною адміністрацією на підставі заяви  сім'ї  або  окремої  особи,  які  виявили  бажання утворити прийомну сім'ю, за поданням відповідного висновку служби у справах дітей районної держадміністрації про можливість утворення прийомної сім'ї за результатами проходження курсу підготовки і рекомендацією Харківського обласного центру соціальних служб для  сім'ї, дітей та молоді. Зазначена сім'я або окрема особа, яка не  перебуває у шлюбі, обов'язково інформується про стан здоров'я, фізичний та розумовий розвиток дітей, яких вони бажають взяти на виховання  та  спільне  проживання.
    Які документи необхідно зібрати для створення прийомної сім’ї?
    Кандидати у прийомні батьки подають до служби у справах дітей такі документи:
    заява кандидатів у прийомні батьки про утворення прийомної сім'ї;
    копії паспортів кандидатів у прийомні батьки;
    довідка про склад сім'ї
    копія свідоцтва про шлюб;
    довідка про стан здоров'я кандидатів у прийомні батьки та членів сім'ї, які проживають разом з ними (довідка про відсутність хронічних захворювань, обстеження нарколога, венеролога, психіатра);
    довідка про доходи потенційної прийомної сім'ї за останні шість місяців або копія декларації про доходи, засвідчена в установленому порядку;
    - Яку допомогу отримують діти–сироти та діти, позбавлені батьківського піклування?
    Держава гарантує підтримку прийомних сімей. Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації до 20 числа щомісяця виплачує державну соціальну допомогу дітям, які перебувають під опікою у прийомних сім’ях та дитячих будинки сімейного типу у розмірі двох прожиткових мінімумів на кожну дитину та грошове забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам у розмірі 35 % від коштів, які виплачуються на дітей.
    З питань створення дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, усиновлення та встановлення опіки та піклування звертайтеся до служби у справах дітей Богодухівської районної державної адміністрації, яка знаходиться за адресою: пл. Свято-Духівська, 2, тел. ☎3-41-42.
 

«Пряма лінія» з начальником відділу освіти районної державної адміністрації І.О.Повойко на тему «Підготовка закладів освіти до нового навчального року»

    22 серпня жителі Богодухівщини мали змогу поспілкуватися через «пряму лінію» з начальником відділу освіти районної державної адміністрації І.О.Повойко на тему «Підготовка закладів освіти до нового навчального року»
    На запитання як здійснюється зарахування дітей з особливими освітніми потребами до навчального закладу Ірина Олександрівна відповіла:
    Хоча будь-який навчальний заклад може й повинен бути інклюзивним, в Україні сьогодні все ще відбувається перехідний період до інклюзії, що передбачає відповідний процес відкриття інклюзивних класів у навчальному закладі. Рішення про утворення класів з інклюзивним навчанням приймається керівником загальноосвітнього навчального закладу.
    Зарахування дітей з особливими освітніми потребами до загальноосвітнього навчального закладу здійснюється відповідно до висновку (рекомендацій) психолого-медико-педагогічної консультації. Діагностичне обстеження дітей спеціалістами психолого-медико-педагогічної консультації здійснюється у присутності батьків (осіб, які їх замінюють) за наявності таких документів, як заява батьків (осіб, які їх замінюють), копія свідоцтва про народження дитини, результати попереднього обстеження дитини лікарями (картка стану здоров’я і розвитку дитини), яку можна отримати у районному методичному кабінеті при відділі освіти районної державної адміністрації, за наявності надаються зразки робіт дитини – зошити рідної мови, математики (якщо дитина навчається), малюнки, а також письмової згоди батьків або осіб, які їх замінюють, про надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих у процесі психолого-педагогічного вивчення.
    За результатами психолого-медико-педагогічної комісії надається висновок (рекомендації) щодо вибору для дитини навчальної програми. Висновок ПМПК є підставою для направлення дітей на навчання в інклюзивних класах (групах) загальноосвітніх навчальних закладів.
    Обстеження дітей на базі ПМПК проводиться за попереднім записом за контактним телефоном ☎(05758) 392-01-63. ПМПК знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Межлаука, 10/5, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
 
Більше статтей...

Пошук по сайту











Архів новин

Листопад 2018
ПнВтСрЧтПтСбНд
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання