Як підтримувати співробітників, якщо ви керівник – читайте в «Довіднику безбар’єрності»
Новий розділ «Етика взаємодії у періоди стресу» у «Довіднику безбар’єрності» може знадобитися керівникам різних структур. «Керівник відіграє значну роль у підтримці психічного здоров’я своїх співробітників, особливо якщо хтось із них переживає тривожні стани чи стрес», – зазначають у «Довіднику безбар’єрності». Як може допомогти керівник: - заохочувати співробітників до самодопомоги та колективного піклування; - бути прикладом – не працювати понаднормово, проявляти доброту, бути відкритими; - зустрічатися для обговорення труднощів, проблем та шляхів їх вирішення; - впевнитися, що співробітники мають перерви та знаходять час для спілкування з сім’єю та друзями; - роздрукувати та розмістити на робочих місцях інформацію про сервіси підтримки психічного здоров’я; - бути особливо уважними до співробітників, яких можуть дискримінувати, та які потребують додаткової підтримки; - проводити політику відчинених дверей – сприяти тому, щоб співробітники вільно говорили про власні проблеми з вами та своїми колегами; - активно вирішувати конфлікти: наголошувати на важливості дружнього середовища, доброті та емпатії – до себе та інших членів команди. Ці ж поради актуальні і при взаємодії з волонтерами – піклуючись про інших, вони теж потребують підтримки. Довідково. «Довідник безбар'єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді України Олени Зеленської.