Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Про діяльність консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації в 2014 році та заходи щодо поліпшення їх роботи

    Інформувала під час апаратної наради у голови райдержадміністрації керівник апарату райдержадміністрації Л.М.Іванова.

    Як зауважила Лілія Миколаївна, відповідно до статті 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, з метою сприяння здійсненню повноважень районної державної адміністрації у районній державній адміністрації станом на 01 лютого 2015 року утворені і працюють 60 консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації.

    Голова районної державної адміністрації Сластін О.П. очолює 7 консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації, перший заступник голови районної державної адміністрації Яцюк В.Б. - 35, заступник голови районної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов’язків) - 8. До повноважень керівника апарату районної державної адміністрації Іванової Л.М. відносяться 7 комісій. Також консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи закріплені за начальником управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Жижирій Н.В. (1), представниками громадськості: головою районної організації профспілки працівників освіти Соловйовою О.О. (1), членом районної громадської організації ветеранів локальних війн “Єдність” Масюком В.О. (1).

    Як свідчать результати здійсненого аналізу діяльності консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації, переважна їх більшість протягом 2014 року працювала систематично відповідно до затверджених положень, а також річних планів роботи. Їх секретарями відповідно до Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 лютого 2012 року №121 (зі змінами) оформлені протоколи засідань, що свідчать про їх діяльність, які підшиті з усіма наявними матеріалами у спеціально сформовані папки.

    У 2014 році відповідно до затверджених планів роботи районної державної адміністрації здійснено 12 перевірок консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації, за результатами яких було видано довідки. Відпрацьовано зворотній зв’язок - інформації за результатами усунення недоліків, висловлених у доповідних записках, були надані керівництву районної державної адміністрації вчасно та з врахованими рекомендаціями щодо подальшої їх діяльності.

    На високому рівні організована робота колегії районної державної адміністрації. У 2014 році проведено 15 засідань колегії районної державної адміністрації (у тому числі 4 спільних: 2 - зі зборами адміністративно-господарського активу району, 1 - з районною комісією з організації підготовки господарства району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період, 1 - з колегією відділу освіти районної державної адміністрації,
    та 1 виїзне - на базі СВК ім. В.Н.Каразіна). Загалом у 2014 році на засіданнях

    колегії районної державної адміністрації розглянуто 96 питань (78 планових і 18 питань, внесених додатково та у порядку контролю за виконанням). За наслідками прийнято 79 розпоряджень голови районної державної адміністрації.

    Поряд з цим, потрібно зауважити і наголосити на неприпустимості порушення строків подання матеріалів до загального відділу апарату районної державної адміністрації особами, відповідальними за підготовку питань, що виносяться на розгляд засідання колегії. Особливу увагу потрібно звернути також на якість підготовки інформацій, що подаються на попередній розгляд керівництву районної державної адміністрації. Ще слід акцентувати увагу на підготовці доповідей (виступів) осіб, які беруть участь в обговоренні питань, внесення конкретних пропозицій та рекомендацій.

    На належному рівні працює рада протидії злочинності і корупції при районній державній адміністрації, якою протягом року на 4 засіданнях проаналізовано стан роботи щодо протидії організованій злочинності і корупції в районі, забезпечення охорони громадського порядку та безпеки дорожнього руху, мінімізації злочинного впливу на неповнолітніх та молодіжне середовище, захисту здоров’я, честі та гідності особи, її майна від злочинних посягань.

    Комісією з питань захисту прав дитини на 13 проведених протягом року засіданнях розглянуто 45 питань, за результатами яких прийнято відповідні рішення та видано головою районної державної адміністрації 22 розпорядження.

    Постійно діюча комісія районної державної адміністрації з питань розгляду звернень громадян на своїх 12 засіданнях, в тому числі й виїзних, розглядала конфліктні ситуації, які не вирішувалися протягом тривалого часу. Як результат її роботи - позитивне вирішення проблемних питань.

    Активізовано діяльність робочої групи з питань формування, ведення та використання районного страхового фонду документації. На виконання її рішень затверджено Загальний перелік підприємств, установ та організацій, документація яких на вироби та продукцію, об’єкти та споруди підлягає закладенню до регіонального страхового фонду документацій. Визначено механізм контролю за створенням страхового фонду документації на закінчені будівництвом (реконструкцією) об'єкти на території району. У даний час завершується формування районної програми страхового фонду документації району на 2015-2019 роки, яка найближчим часом буде передана на розгляд чергової сесії районної ради.

    Приведено в активну фазу роботу районної комісії з питань евакуації: практично відпрацьовано затверджені схеми оповіщення та зв'язку.

    Новоутворений антикризовий енергетичний штаб у відповідності до встановлених завдань з метою стабільного проходження в районі опалювального сезону та забезпечення належного газопостачання населення, підприємств, установ та організацій розробив план дій районної державної адміністрації в умовах обмеження постачання енергоносіїв.

    Відразу потрібно зауважити, що зазначені консультативно-дорадчі органи очолює голова районної державної адміністрації Сластін О.П., а тому структурні підрозділи районної державної адміністрації, до повноважень яких відноситься питання організації їх роботи (організаційний - Явтушенко Н.О., загальний - Бугайова Ю.О., сектор взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та виявлення корупції - Повойко І.О., служба у справах дітей - Галілей З.М., сектор інфраструктури та цивільного захисту - Кириченко О.В.), у встановленому порядку, якісно та своєчасно забезпечують планування їх роботи, організацію проведення засідань у відповідності до визначених строків та оформлення протоколів. Прийняті рішення в обов’язковому порядку контролюються.

    Також належним чином виконав свою роботу Організаційний комітет з проведення в районній державній адміністрації І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”, діяльність якого забезпечено сектором кадрової роботи апарату районної державної адміністрації (Субота О.І.).

    В діяльності комісій, рад, робочих груп, очолюваних першим заступником голови районної державної адміністрації Яцюк В.Б., також спостерігається чітка система.

    Налагоджена робота конкурсної комісії апарату районної державної адміністрації з проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, якою рекомендовано та призначено на відповідні посади головою районної державної адміністрації 9 осіб (проведено 16 засідань).

    Громадською радою при районній державній адміністрації проводилась робота, зокрема, спрямована на роз’яснення змін до Конституції України щодо децентралізації державної влади.

    Систематична робота робочої комісії з подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць, тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат була спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав працівників на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом, своєчасне одержання винагороди за працю, а також поліпшення їх матеріального і соціального становища.

    Відбулося 12 засідань тимчасової комісії, на яких розглянуто питання про стан справ на підприємствах району з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України. За моніторинговими даними станом на 01 січня 2015 року заборгованість із виплати заробітної плати погашена повністю.

    Районним координаційним комітетом сприяння зайнятості населення у ході засідань аналізувався стан ринку праці та зайнятості населення, залучення безробітних до участі у громадських роботах, що організуються на умовах співфінансування з коштів місцевих бюджетів та коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, а також стан професійного навчання кадрів на виробництві, в тому числі неформального.

    Робоча група для перевірки наявності елементів безбар’єрної архітектури на будівлях і спорудах соціальної інфраструктури постійно моніторила дані щодо облаштування безперешкодним доступом будівель соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури.

    Районна тристороння соціально-економічна рада протягом року вивчала виконання Територіальної угоди між Харківською обласною державною адміністрацією, спільними представницькими органами сторін роботодавців та профспілок Харківської області на 2013-2015 роки.

    Комісією з питань соціальної політики районної державної адміністрації протягом року на 16 засіданнях прийнято відповідні рішення про надання матеріальної допомоги громадянам, які того потребували, на суму 10 тис. грн.

    Комісія для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників забезпечила розробку комплексу заходів для підприємства, на якому передбачалось масове вивільнення працівників, і які були спрямовані на зменшення їх чисельності.

    З метою організації громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених та осіб, звільнених від відбування покарання спостережною комісією районної державної адміністрації проведено протягом 2014 року 13 засідань.

    Новоутворені районна тимчасово діюча моніторингова група з питань, пов’язаних із забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, та районна комісія з розгляду питань надання грошової допомоги постраждалим та внутрішньо переміщеним особам у повному обсязі забезпечують виконання покладених на них завдань.

    Засідання зазначених вище консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації проводяться у встановлені строки із запрошенням керівників підприємств, установ та організацій району. Добре у цьому напрямку працюють управління соціального захисту населення районної державної адміністрації (Жижирій Н.В.), районний центр зайнятості (Лещенко Н.В.), сектор масових комунікацій апарату районної державної адміністрації (Сахно Л.Б.).

    За результатами роботи у 2014 році на належному рівні працювала районна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, районна комісія з організації підготовки господарства району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2014-2015 років.

    Районною комісією з контролю за розрахунками за спожиті енергоносії вживались заходи для підвищення рівня сплати усіма категоріями споживачів, а саме: з керівниками підприємств-боржників проводилась роз’яснювальна робота щодо своєчасної сплати та недопущення боргів за спожиті
    енергоносії, районним відділом енергозбуту та управлінням газового
    господарства видавались попередження, після закінчення строку дії якого приймались рішення про відключення абонентів від електро- та газової мереж. За 2014 рік рівень сплати за природний газ та електроенергію склав 100%.

    За результатами 12 проведених засідань робочої групи з питань забезпечення безпечної експлуатації безхазяйних енергетичних об’єктів та тих, що належать абонентам, які їх не використовують та не обслуговують належним чином, визначено за ціль продовження роботи з метою забезпечення надійності електропостачання, запобігання екологічними аваріям внаслідок знеструмлення об’єктів життєзабезпечення, аваріям в електричних мережах та їх збереження.

    Робота державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при районній державній адміністрації організована чітко і злагоджена, виконання її рішень забезпечується на всій території району (управління ветеринарної медицини в Богодухівському районі - Ручкін С.О.).

    Водночас, у порівнянні з минулим роком, зараз не можна говорити про активну роботу районної міжвідомчої робочої групи з питань раціонального та ефективного використання земель, запобігання порушенням земельного законодавства та з роз’яснювальної роботи щодо земельної реформи. У 2014 році нею було проведено лише 1 засідання, на якому проаналізовано стан виконання договорів оренди земель сільськогосподарського призначення та земельних ділянок водного фонду.

    Вкотре потрібно звернути увагу координаційної ради з екологічних проблем на несистематичну роботу, пов’язану з практичним вирішенням питань в частині охорони навколишнього природного середовища (проведено 2 засідання із 4 необхідних). Новостворена робоча група з питань аналізу щодо наявності у суб'єктів господарювання дозвільно-погоджувальної документації у сфері екології та природних ресурсів має найближчим часом розпочати роботу. Ці зауваження адресуються управлінню агропромислового розвитку районної державної адміністрації (Адаменко М.Г.).

    Протягом року жодного звернення юридичних та фізичних осіб із земельних питань до розгляду на засіданнях земельної комісії не надходило, а тому слід розглянути доцільність її існування.

    Робочою групою для проведення обстежень територій населених пунктів району щодо стану додержання санітарно-екологічних норм і правил у процесі роботи складено відповідні акти (Богодухівська міська, Сіннянська, Забродівська та Зарябинська сільські ради), вживаються заходи щодо виконання направлених на адресу порушників приписів, але зважаючи на незадовільний стан благоустрою населених пунктів цю роботу слід посилити.

    8 комісій, утворених при районній державній адміністрації, відносяться до повноважень заступника голови районної державної адміністрації з питань будівництва, транспорту, зв’язку, паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства та надзвичайних ситуацій, посада якого у даний час є вакантною, а тому їх засідання у даний час проводяться заступниками голів комісій.

    Структурними підрозділами районної державної адміністрації продовжується робота щодо перегляду персональних складів діючих консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів районної державної

    адміністрації. Ця робота носить системний характер, а тому після заповнення вакантної посади заступника голови районної державної адміністрації потрібно буде знову вносити відповідні зміни.

    Керівником апарату районної державної адміністрації Івановою Л.М. вжито заходів щодо підвищення ефективності діяльності ради по роботі з кадрами при районній державній адміністрації. У 2014 році проведено 4 засідання ради, на яких розглянуто 20 питань, у 2013 – 20 питань. Рішення ради доведені до відома керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, забезпечено їх виконання.

    Робоча група для проведення перевірок здійснення виконавчими органами місцевих рад району делегованих повноважень органів виконавчої влади працює у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 1999 року № 339 «Про затвердження порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» (зі змінами) та відповідних розпоряджень голови районної державної адміністрації. У 2014 році нею проведено 11 перевірок, встановлено зворотній зв’язок із місцевими радами району щодо виконання недоліків, виявлених у ході перевірок.

    У такому ж ритмі працювала робоча група для надання методичної та практичної допомоги місцевим радам району з питань організації роботи щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади. Апаратом районної державної адміністрації з виїздом на місця вивчено реальний стан справ, надано відповідні рекомендації.

    Протягом минулого року вивчено форми та методи роботи усіх структурних підрозділів районної державної адміністрації, що успішно продовжено і в цьому році.

    Потрібно відмітити роботу Громадської ради з питань оборони та військово-патріотичної роботи при районній державній адміністрації. Від часу її утворення (липень 2014 року) проведено 4 засідання, основними питаннями у ході яких були призов громадян на строкову військову службу та військово-патріотичне виховання населення.

    Як підсумок роботи слід відмітити, що протягом 2014 року зріс рівень фактичних проведень засідань комісій, рад, робочих груп. Заслуговує при цьому на увагу робота секретарів, які забезпечили їх діяльність.

    Також, потрібно відмітити, що всі вище перераховані комісії в зазначений термін подали до організаційного відділу апарату районної державної адміністрації затверджені плани роботи на 2015 рік та звітну
    форму 6 відповідно до Регламенту районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації
    від 27 січня 2012 року № 21 (зі змінами).

    Отже, слід зазначити, що у діяльності переважної більшості комісій, рад, робочих груп присутній системний підхід. Окремі ж консультативні, дорадчі та

    інші допоміжні органи районної державної адміністрації потребують у своїй роботі професійних підходів.

    Для цього потрібно:

    1. Здійснювати систематичне планування роботи консультативно-дорадчих органів та не допускати фактів непроведення, а у разі необхідності, обґрунтовувати перенесення засідань комісій.

    2. Забезпечити оформлення папок з протоколами засідань, сформованими відповідно до вимог Інструкції з діловодства в районній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 лютого 2012 року № 121 (зі змінами).

    3. Плани роботи комісій, рад, робочих груп тощо розглядати та затверджувати у встановленому порядку - на засіданнях.

    4. Про позапланові засідання чи їх перенесення повідомляти за 5 днів організаційний відділ апарату районної державної адміністрації в письмовому вигляді, формуючи план роботи структурного підрозділу районної державної адміністрації на тиждень.

    5. Своєчасно вносити пропозиції голові районної державної адміністрації про об’єднання чи припинення діяльності дорадчого органу.

    6. У разі необхідності, розглянути можливість проведення спільних та виїзних засідань комісій, рад, робочих груп тощо.

    7. Забезпечувати систематичне та оперативне висвітлення на сторінках газети «Маяк» та офіційному веб-сайті районної державної адміністрації діяльності дорадчих органів.

    8. Проводити аналітичну роботу з метою підготовки пропозицій голові районної державної адміністрації для прийняття ним оптимальних рішень з питань соціально-економічного розвитку території (забезпечити підготовку відповідних проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації).

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Липень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930311234

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання