Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Довідка про виконання Програми забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації на 2013-2014 рік, затвердженої рішенням районної ради від 24 грудня 2013 року №658-VI (XXXIV сесія VI скликання)

    В IV кварталі 2014 року при виконанні Програми забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації на 2013-2014 рік, затвердженої рішенням районної ради від 24 грудня 2013 року №658-VI (XXXIV сесія VI скликання), яка була створена з метою побудови ефективної системи надання адміністративних послуг структурними підрозділами районної державної адміністрації (в подальшому також органами виконавчої влади та місцевого самоврядування), підвищення довіри громадян до органів влади та вдосконалення організації надання адміністративних послуг, шляхом забезпечення ефективної роботи Центру надання адміністративних послуг.

    Для ефективної діяльності роботи Центру були розроблені нормативно-правові акти, які є регуляторними актами, та пройшли відповідну експертизу в районному управлінні юстиції, а саме: Положення про Центр надання адміністративних послуг (розпорядження голови районної державної адміністрації від 11 червня 2014 року №1/63) та Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області (від 04 грудня 2014 року №402).

    Відповідно до розпорядження голови Богодухівської районної державної адміністрації з 1 жовтня 2014 року Центр надання адміністративних послуг для фізичних та юридичних осіб працює в понеділок, середу та п’ятницяю з 8-00 до 17-00 години без перерви на обід, вівторок з 10-00 до 20-00 години, четвер з 11-00 до 20-00 години та у суботу з 8-00 до 15-00 години без перерви.
    Центр надання адміністративних послуг під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
    Між Харківською обласною державною адміністрацією, Харківською міською радою та Головним управлінням ДМС України на виконання Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» була підписана угода про співпрацю, якою передбачено надання дев’яти адміністративних послуг по лінії міграційної служби через Центр надання адміністративних послуг з 01 жовтня 2014 року.

    Відпрацьована система отримання та передачі документів для надання адміністративних послуг з Богодухівським районним сектором ГУ Державної міграційної служби України в Харківській області.

    За період з 01жовтня по 30 грудня 2014 року через Центр надання адміністративних послуг, звернулося 389 громадян за 400 послугами та надано було 400 послуг міграційної служби.

    Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації» та «Про місцеве самоврядування в Україні», а також відповідно до вимог пункту 16 Примірного Регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року №588, було підписано угоду про співробітництво з відділом Держземагентства у Богодухівському районі від 30 грудня 2014 року, на підставі якої, здійснюється надання адміністративних послуг з 05 січня 2015 року. Станом на 30 січня 2015 року звернулося 99 осіб за 142 послугами та надано 87 послуг, 68 особам. Відповідно до термінів виконання, 55 послуг знаходяться в процесі обробки.

    Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» суб’єктам господарської діяльності надано три консультації, розглянуто та зареєстровано одне звернення (заяви та повідомлення) щодо отримання документів дозвільного характеру. Видано два документа дозвільного характеру за принципом організаційної єдності.

    Матеріально-технічне забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг відповідно до статті 18 Закону України «Про адміністративні послуги» та пункту 20 постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів.

    При створенні центру за рахунок місцевого бюджету, центр з надання адміністративних послуг було забезпечено повністю офісними меблями, комп’ютерами та оргтехнікою.

    За рахунок спонсорської допомоги редакції газети «Все про бухгалтерський облік» було надано 5 інформаційних стендів.

    Постійно проводиться висвітлення діяльності адміністративного центру в газеті «Маяк» та на офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації, а також в приміщенні Богодухівської районної державної адмініст є офіційний стенд.

    Поряд з відміченими показниками всі суб’єкти надання адміністративних послуг та представники місцевих дозвільних органів, які беруть участь у роботі центру, добре розуміють, що є ще над чим працювати, щоб дійти до високого рівня надання адміністративних послуг. Цим самим допомогти населенню нашого міста та району змінити ідеологію відносин між владою та громадянином.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Липень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930311234

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання