Розпочата перевірка діяльності виконавчого комітету Гутянської селищної ради
![](/images/stories/thumbnails/images-stories-for_news-novini-6000-5206-img_1668-190x126.5875.jpg)
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації від 21 січня 2015 року №11 «Про організацію контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади» (зі змінами) 12 лютого розпочата перевірка діяльності виконавчого комітету Гутянської селищної ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади.
Крім того, виконавчому комітету Гутянської селищної ради відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 13 січня 2015 року №6 «Про надання методичної та практичної допомоги місцевим радам району з питань організації роботи щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади» керівниками структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації надана практична та методична допомога з питань організації роботи щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади з питань планування, кадрового діловодства, стану виконавської дисципліни, роботи із документами та зверненнями громадян, дотримання вимог чинного законодавства при прийнятті наказів, роботи щодо запобігання та протидії корупції.
За підсумками проведених заходів будуть надані відповідні рекомендації щодо підвищення якості роботи виконавчого комітету Гутянської селищної ради.
![](/images/stories/thumbnails/images-stories-for_news-novini-6000-5206-img_1673-190x126.5875.jpg)
![](/images/stories/thumbnails/images-stories-for_news-novini-6000-5206-img_1674-190x126.5875.jpg)