Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Про підсумки виконання бюджету району за 2014 рік та завдання на 2015 рік

    Проінформувала на засіданні колегії райдержадміністрації заступник начальника – начальник бюджетного відділу фінансового управління райдержадміністрації О.О.Нежид.

    Станом на 01 січня 2015 року зведений бюджет Богодухівського району по доходах виконаний на 102,5% до затвержених показників, при плані доходів 153 097,6 тис.грн., фактично надійшло 156851,2 тис.грн. При цьому загальний фонд виконаний на 100,5%, спеціальний фонд – 138%, бюджет розвитку – 127,2%.

    За 2014 рік бюджет району по власних та закріплених доходах виконано на 107,4% до уточнених планових показників та 112,4% виконання до надходжень минулого року (більше на 3922,4 тис.грн.).

    Районний бюджет при фактичному надходженні 18279,1 тис.грн. та планових показниках 17275 тис.грн. виконаний на 105,8%.

    Доходів, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, надійшло 27330,0 тис.грн., або 105,9% до уточненого плану на січень-грудень, та на 106% до показників, врахованих Міністерством фінансів України.

    Доходів, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, надійшло 823,6 тис.грн., або 112,8% до затвердженого плану з урахуваням змін на січень-грудень, та на 113,2% до показників, врахованих Міністерством фінансів України.

    Виконання планових показників забезпечено по всім джерелам доходів загального фонду.

    Із 24 бюджетів району не забезпечено виконання власних та закріплених доходів по чотирьох бюджетах: Вінницько-Іванівська (91,7% або недоотримано 10,6 тис.грн.), Полково-Микитівська (91,1% або недоотримано 21,4 тис.грн.), Степнянська (98% або недоотримано 4,9 тис.грн.), Червононивська (84,1% або недоотримано 23,8 тис.грн.) сільські ради.

    У значній мірі на невиконання місцевих бюджетів вплинуло недоотримання коштів від орендної плати за землю з юридичних та фізичних осіб.

    Найбільшу питому вагу доходної частини бюджету складає податок на доходи фізичних осіб – 76,5% в обсязі власних та закріплених доходів. По цьому джерелу доходів надійшло 27210,7 тис.грн. - це на 3249,3 тис.грн., більше ніж в минулому році за відповідний період та на 1492,0 тис.грн., більше до планових показників. Найбільшими платниками податку на доходи фізичних осіб є Відділ освіти – 3013,2 тис.грн., ТОВ «Трайгон Фармінг Харків» - 2388, тис.грн., Богодухівська районна лікарня – 1344,7 тис.грн., ТОВ СП «Родіна» - 2160,5 тис.грн., ВАТ «Первухінський цукровий завод – 1153,0 тис.грн.

    Плати за землю до місцевих бюджетів надійшло 6817,8 тис.грн., що становить 109,3% до показників затверджених місцевими радами з урахуванням внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 455,9 тис.грн.

    В районі проведена робота по збільшенню ставок орендної плати за землю на 2014 рік, а також поновлено нормативно грошову оцінку землі по всіх міській, селищних та 20 сільських радах.

    Фіксованого сільськогосподарського податку до місцевих бюджетів надійшло 388,5 тис.грн., що становить 108% до показників затверджених місцевими радами з урахуванням внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження цього податку зменшились на 11,8 тис.грн.

    Надходження від орендної плати за користування державним майном до місцевих бюджетів надійшло 211,9 тис.грн., що становить 102,3% до показників затверджених місцевими радами з урахуванням внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження цього податку зменшились на 50,1 тис.грн.

    Державне мито до місцевих бюджетів надійшло 119,3 тис.грн., що становить 133,8% до показників затверджених місцевими радами з урахуванням внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження цього податку збільшились на 37,0 тис.грн., за рахунок збільшення нотаріальних дій, оформленням закордонних паспортів.

    Збір за спеціальне використання лісових ресурсів до місцевих бюджетів надійшло 414,9 тис.грн., що становить 218,3% до показників затверджених місцевими радами з урахуванням внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження цього податку збільшились на 215,4 тис.грн.

    Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності до місцевих бюджетів надійшло 197,8 тис.грн., що становить 115% до показників затверджених місцевими радами з урахуванням внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження цього податку збільшились на 27,7 тис.грн.

    За рік до місцевих бюджетів мобілізовано податку на прибуток - 47,1 тис.грн., що більше від надходжень за аналогічний період минулого року на 18,3 тис.грн.

    За 2014 рік на території району до зведеного бюджету мобілізовано 179092,6 тис.грн. (на 40476,4 тис.грн. більше ніж в 2013 році), в тому числі до місцевого бюджету – 48547,8 тис.грн. (на 5082,1 тис.грн. більше ніж в 2013 році).

    Станом на 01 січня 2015 року податковий борг до місцевих бюджетів району склав 684,8 тис.грн., що на 397,9 тис.грн. більше, ніж на початок минулого року. Зростання заборгованості відбулося за рахунок податку по сплаті за землю та орендної плати за землю.

    Найбільший податковий борг по орендній платі за землю має ТОВ «Харків-Петрол» - 7,3 тис.грн., ТОВ «Антанта» - 3,1 тис.грн., фізичні особи – підприємці – 85,1 тис.грн.

    Спеціальний фонд (без врахування обсягів міжбюджетних трансфертів) виконаний на 144,9% до затвердженого плану з урахуванням змін, при уточненому плані – 7156,8 тис.грн., фактично надійшло – 10371,3 тис.грн.

    За 2014 рік порівняно з 2013 роком спостерігається зменшення власних надходжень бюджетних установ на 333,7 тис.грн. за рахунок зменшення надходження плати за оренду майна бюджетних установ на 18,0 тис.грн., в значній мірі зменшились надходження благодійних внесків, грантів та дарунків на 254,1 тис.грн. та коштів, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, на 61,6 тис.грн.

    Надходження збору за першу реєстрацію транспортних засобів складає 71,0 тис.грн., або 99,6% виконання до затверджених показників з урахуванням змін та на 41,3 тис.грн. менше ніж в минулому році.

    Єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва надійшло 3452,6 тис.грн., що становить 116,8% до показників затверджених місцевими радами з урахування внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися на 421,9 тис.грн. Збільшення відбулося в зв’язку підвищенням ставок податку відповідно до вимог Податкового кодексу України.

    Екологічного податку надійшло 135,3 тис.грн., що становить 66,4% до показників затверджених місцевими радами з урахування внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 45,4 тис.грн.

    Цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування надійшло 69,2 тис.грн. що становить 345,9% до показників затверджених місцевими радами з урахування внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 50,4 тис.грн.

    Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення надійшли в сумі 1327,4 тис.грн. що становить 161% до показників затверджених місцевими радами з урахування внесених змін. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 921,7 тис.грн.

    Збільшились надходження від відчуження майна, що знаходиться в комунальній власності на 44,9 тис.грн. (2013 – 28,8 тис.грн., 2014 – 73,7 тис.грн.).

    Надходження до цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування склали – 69,2 тис.грн., а саме: коштів забудовників в розмірі 10% вартості будівництва – 58,2 тис.грн. та коштів фонду з комплексного соціально-економічного розвитку – 11,0 тис.грн.

    Видатки зведеного бюджету району по загальному та спеціальному фондах за 2014 рік склали 150263,3 тис.грн., або 94,2% до затвердженого плану з урахуванням змін, в тому числі видатки загального фонду бюджету – 141402,3 тис.грн., або 97,1%, видатки спеціального фонду – 8861,0 тис.грн., або 63,5%. Видатки загального фонду бюджету зменшилися проти видатків 2013 року на 2589,2 тис.грн., спеціального - на 1249,5 тис.грн.

    Кошти, що надійшли до зведеного бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку на захищені статті видатків.
    Стовідсоткове виконання отримано по галузі «Транспорт, дорожнє господарство, зв'язок», а саме за компенсаційні виплати за пільговий проїзд.

    По інших галузях, спостерігається невиконання: освіта виконана на 97,2%, охорона здоров’я – 99,4%, культура – 95,8%, фізкультура – 96,9%, державне управління – 94,9%, соцзахист – 97,1%, житлово-комунальне господарство – 84,8%, сільське господарство - 73,9%, інші послуги, пов’язані з економічною діяльністю - 87%, видатки не віднесені до основних груп - 46,7%.

    Основною причиною невиконання видатків в повному обсязі явилось не проходження платіжних доручень через Єдиний казначейський рахунок за незахищеними статтями видатків, що явилось причиною виникнення кредиторської заборгованості на початок 2015 року і тягарем бюджету 2015 року.

    Дебіторська заборгованість по загальному фонду бюджету в порівнянні з 01 січня 2014 року зменшилась на 11,3 тис.грн. (на 01 січня 2014року - 95,0 тис.грн., на 01 січня 2015року - 83,8 тис.грн.). Зменшення дебіторської заборгованості відбулося по трансфертах населенню на 65,5 тис.грн. і збільшення по оплаті комунальних послуг та енергоносіїв на 54,2 тис.грн. Прострочена заборгованість відсутня.

    Загальний обсяг кредиторської заборгованості по загальному фонду бюджету з урахуванням трансфертів склав 2427,6 тис.грн. проти 2348,1 тис.грн. на 01 січня 2014 року або збільшився на 79,5 тис.грн., в тому числі за рахунок збільшення видатків на відрядження - 71,0 тис.грн., трансфертів населенню на 1168,8 тис.грн., в той же час зменшився по використанню товарів і послуг на 1160,3 тис.грн. через не проходження платежів через єдиний казначейський рахунок.

    Прострочена кредиторська заборгованість складає 478,9 тис.грн., яка зменшилася проти 01 січня 2014 року на 848,2 тис.грн.

    По спеціальному фонду станом на 01 січня 2015 року дебіторська заборгованість відсутня, а кредиторська склала – 752,2 тис.грн., або зменшилась на 505,4 тис.грн. Прострочена заборгованість становить 147,2 тис.грн.

    По спеціальному фонду по програмі «Власний дім» кредиторська і дебіторська заборгованість складає 17,2 тис.грн., або зменшилася на 6,6 тис.грн. за рахунок повернення кредитів.

    Мають місце фінансові порушення, виявлені Державною фінансовою інспекцією в Харківській області та Богодухівською міжрайонною державною фінансовою інспекцією, що свідчить про те, що стан дотримання чинного законодавства щодо використання бюджетних коштів і комунального майна, існуючих вимог їх ефективного і раціонального витрачання залишається недостатнім.

    Проводиться роз’яснювальна робота з бухгалтерами головних розпорядників коштів та міської, селищних та сільських рад з означених питань.

    При затвердженні бюджету району на 2014 рік не виконувались вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України в частині забезпеченості працівників бюджетних установ заробітною платою з нарахуваннями. В процесі виконання бюджету району повністю ліквідована незабезпеченість в оплаті першочергових видатків на заробітну плату за рахунок додаткової дотації із обласного бюджету, перевиконання доходної частини бюджету, спрямування вільного залишку коштів та оптимізації видатків. Порушення усунено повністю.

    Беручи до уваги наведене та з метою якісного виконання місцевих бюджетів району у 2015 році, необхідно:

    1. Забезпечити неухильне виконання заходів щодо організації виконання місцевих бюджетів всіх рівнів, затверджених органами місцевого самоврядування.

    2. Провести аналіз надходжень платежів до бюджету, спільно з податковою інспекцією розглянути питання щодо повної мобілізації резервів місцевих бюджетів до кінця 2015 року і вжити заходів стосовно скорочення податкового боргу, а саме заборгованості по податку на доходи фізичних осіб та орендних платежів.

    3. Протягом року вживати заходи, спрямовані на забезпечення в повному обсязі асигнувань на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та на оплату за спожиті бюджетними установами енергоносії з урахуванням економії.

    4. Посилити контроль за цільовим і ефективним використанням бюджетних коштів.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Липень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930311234

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання