Про хід виконання заходів щодо усунення недоліків, виявлених робочою групою райдержадміністрації в ході перевірки здійснення виконавчим комітетом Гутянської селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади 12-18 лютого 2015 року
![](/images/stories/thumbnails/images-stories-for_news-novini-7000-6040-img_0811-190x126.5875.jpg)
Звітував Гутянський селищний голова В.І.Дьомін.
Відповідно до Порядку проведення райдержадміністрацією перевірок здійснення органами місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 21 січня 2015 року №11 “Про організацію контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування Богодухівського району делегованих повноважень органів виконавчої влади”, робочою групою райдержадміністрації вчасно був направлений Акт про перевірку здійснення виконавчим комітетом Гутянської селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади.
На засіданні виконавчого комітету 10 березня 2015 року членами виконкому було затверджено і розглянуто план заходів щодо усунення недоліків, виявлених робочою групою.
Станом на 01 червня 2015 року з 39 завдань 34 виконано, але 5 питань залишаються на постійному контролі. 2 завдання потребують наявності коштів у місцевому бюджеті, а саме:
- передбачити кошти на розробку документації на земельні ділянки під об’єктами комунальної власності та інвентаризацію земель, що дасть можливість більш ефективно контролювати використання земель та надходження коштів до бюджету;
- продовжити розроблення проектів для участі у конкурсах різних рівнів щодо залучення інвестиційних коштів та виготовлення проектно-кошторисної документації на об'єкти, які потребують інвестиційних вкладень.