Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Менше ревізій — більше порад

         -На цей час реорганізацію Державної фінансової інспекції України в Державну аудиторську службу України завершено. Юрію Вікторовичу, розкажіть, як усе відбувалося і головне — навіщо.
         2015 року було розпочато масштабну роботу щодо реформування діяльності органів державного фінансового контролю. Перед нами ставились чіткі завдання – забезпечити оптимізацію функцій Держфінінспекції з подальшим її реформуванням у Державну аудиторську службу, оновити її кадровий склад і оптимізувати чисельність працівників. На даний час розроблено і затверджено Положення про Державну аудиторську службу, визначено граничну чисельність працівників, утворено міжрегіональні територіальні органи та затверджено положення про них, затверджено структуру і штатний розпис центрального апарату та офісів. Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів, було утворено п’ять регіональних офісів, у тому числі і Північно-східний офіс Держаудитслужби, який створено шляхом реорганізації держфінінспекцій у Луганській, Полтавській, Харківській та Сумській областях. У складі офісу створені структурні підрозділи та управління в вище перелічених областях. На території Харківської області реалізацію державного фінансового контролю виконує апарат офісу. 24 жовтня 2016 року Північно-східний офіс Держаудитслужби офіційно розпочав свою роботу.
         -Чи змінилися повноваження та пріоритети роботи органів Держаудитслужби?
         Органи Держаудитслужби отримали всі повноваження, які мала Держфінінспекція щодо проведення ревізій, інспектування, розширивши їх елементами методів аудиту. Основними пріоритетами роботи органів Держаудитслужби є здійснення поточного та подальшого контролю за найбільшими суб’єктами господарювання державного сектору економіки; посилення контролю за використанням державних коштів на закупівлі товарів, робіт і послуг; перехід до комплексності контрольних заходів з метою забезпечення системної оцінки ефективності, результативності та законності роботи підконтрольних об’єктів та впровадження нових методів контролю відповідно до міжнародних стандартів.
         -Чи слід вважати, що тепер це орган, який лише дає поради, як виправити порушення?
         Якщо ми хочемо стати цивілізованим суспільством, то слід працювати на упередження, розвивати такі напрями поточного контролю, як аудит окремих господарських операцій, моніторинг і перевірка державних закупівель.
         Саме тому контроль має бути спрямований не лише на виявлення фінансових порушень, але й на оцінку ефективності та результативності використання державної власності, надання рекомендацій щодо покращення діяльності задля досягнення необхідних для держави результатів із мінімальними затратами ресурсів.
         Для цього в роботі Держаудитслужби ми зміщуємо акценти з такого виду контрольного заходу, як ревізія, на аудит. Це дозволить більш повно оцінити фінансово-господарську діяльність підконтрольних установ як з точки зору законності, так і з позиції ефективності управління. Ми на сьогодні не відмовляємось від ревізій. Але така форма контролю буде застосовуватись виключно для дослідження фактів значних порушень, шахрайства, найбільш ризикових операцій.
         -Як можна звернутися до Держаудитслужби, щоб повідомити про факт порушення Закону, факт корупції? Чи є «гаряча лінія»?
         В апараті Північно-східного офісу Держаудитслужби працює «Телефон довіри» – (057) 700-96-19, за яким завжди можна повідомити про факт порушення законодавства.
    -Державна аудиторська служба тільки розпочинає свою роботу. Що буде далі?
         Уже сьогодні Держаудитслужба робить головний акцент на профілактиці порушень фінансової дисципліни. Цей акцент залишатиметься пріоритетним у нашій діяльності. Також буде кардинально модернізовано функцію інспектування – вона спрямовуватиметься виключно на виявлення значних порушень і фактів шахрайства. Отже, я з упевненістю можу стверджувати, що оновлені форми державного фінансового контролю є ефективнішими і досконалішими за попередні, оскільки скеровані на попередження і недопущення порушень.


    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Липень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930311234

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання