«Пряма лінія» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко
01 жовтня відбулася «пряма лінія» «Розширення сфери надання адміністративних послуг» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко.
Звернулося два мешканці Богодухівського району з питання отримання витягу з Державного земельного кадастру для оформлення права на спадщину земельної ділянки.
Для отримання витягу в традиційний спосіб необхідно подати пакет документів до центру надання адміністративних послуг району, надавшипевний перелік документів для отримання витягу з кадастру (ДЗК), а саме:
- заява встановленої форми;
- державний акт про право власності на земельну ділянку (оригінал та копія);
- паспорт власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія);
- іденкод власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія);
- XML-файл. Електронний документ з даними про земельну ділянку, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру (розробляється землевпорядною організацією та подається на оптичному диску, у випадку відсутності інформації про земельну ділянку в Публічній кадастровій карті);
- запит нотаріуса;
- технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), зокрема, у випадку виявлення накладки з іншою земельною ділянкою;
- документ про оплату послуг за надання витягу з кадастру (квитанція про оплату 96,05 грн.);
- документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви представником). Оригінал, або нотаріально завірена копія довіреності.
За загальним правилом, строк дії витягу з Державного земельного кадастру становить3 місяці.