Дієві форми співпраці служби зайнятості та роботодавців
Пріоритетом роботи служби зайнятості є індивідуальний підхід до кожного клієнта: сприяння зайнятості населення та задоволення кадрових потреб роботодавця. Кожен з фахівців Служби зайнятості чітко розуміє, що для досягнення поставлених завдань необхідна персональна відповідальність, забезпечення інтегрального підходу до надання соціальних послуг, розвиток партнерських стосунків з роботодавцями та органами влади.
Сьогодні клієнт служби зайнятості №1 - роботодавець. Для забезпечення ефективної співпраці з роботодавцями службою зайнятості впроваджено Інститут «Консультант роботодавця», що дає змогу швидко та якісно на основі новітніх тенденцій надати роботодавцю широкий спектр послуг на безоплатній основі, а саме:
- широка презентація роботодавця та формування його позитивного іміджу задля якісного укомплектування вакансій;
- укомплектування вільних робочих місць, в тому числі із застосуванням методів рекрутингу;
- навчання або підвищення кваліфікації кадрів під замовлення роботодавця, в т.ч. в центрі професійно-технічної освіти ДСЗ, який орієнтований на навчання дорослого населення та оснащений сучасним обладнанням;
- здійснення компенсаційних та стимулюючих виплат роботодавцям за створення нових робочих місць або працевлаштування внутрішньо переміщених осіб;
- співфінансування організації громадських робіт та інших робіттимчасового характеру із залученням незайнятого населення;
- для максимальної доступності та комфортності клієнтів запроваджено сервіс «Електронний кабінет роботодавця», який дає можливість скоротити витрати часу роботодавця для відвідування центру зайнятості, адже подати звітність за формою №3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії) », відслідкувати укомплектування поданих вакансій, новини в Законодавстві «Про зайнятість населення» можна в режимі онлайн.
Одним із найактуальніших завдань Служби зайнятості на сьогодні є виплата допомоги по частковому безробіттю. Скористатися даною виплатою можуть як роботодавці за найманих працівників так і фізичні особи-підприємці, які є застрахованими особами (сплачували єдиний соціальний внесок протягом 6 місяців, що передують даті зупинення(скорочення)) та які на час карантину зупинила (скоротили) свою діяльність. Для отримання допомоги необхідно протягом 90 днів з моменту зупинення (скорочення) діяльності звернутися до Богодухівської районної філії ХОЦЗ та надати такі документи:
- заяву у довільній формі;
- копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності;
-відомості про працівників, в яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину;
- довідку про сплату єдиного внеску за підписом роботодавця чи ФОП;
- картковий рахунок для зарахування допомоги,
- копію Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (Додаток 5) за 2019 рік з відміткою про надання до ДПС(для ФОП);
- квитанції (платіжні відомості) про сплату ЄСВ за себе, як фізичну особу-підприємця за січень, лютий 2020 (для ФОП);
- підтвердження про суми нарахованого та сплаченого ЄСВ за формою ОК-5 (з Пенсійного фонду) (для ФОП);
- копію звітів 1ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого(сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за чотири квартали 2019 року (для найманих працівників);
- копію Податкової декларації платника єдиного внеску або фінансову звітність малого підприємства (Баланс) за 2019 рік (для найманих працівників).
Отже, ще раз звертаємо увагу всіх роботодавців та фізичних осіб-підприємців на можливість отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину. А Служба зайнятості і надалі працює задля оперативного та якісного задоволення потреб роботодавців та реалізацію програми зайнятості населення згідно з чинним законодавством України.
Директор Богодухівської районної філії
Харківського обласного центру зайнятості Надія ЛЕЩЕНКО