Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання











    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Довідка про роботу із зверненнями громадян в І півріччі 2011 року

    Довідка
    про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району в І  півріччі 2011 року

    Протягом І півріччя 2011 року Богодухівською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування проводилась відповідна робота, спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації з даного питання, власних рішень.

    Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

    В цілому протягом І півріччя 2011 року до всіх гілок влади району надійшло 1875 звернень, в яких громадяни порушили 1950 питань, що на 8,8% менше ніж за І півріччя 2010 року.

    Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

    Від зазначеної категорії населення надійшло 43,1% звернень і значна увага приділялась розгляду звернень саме цих осіб, вишукувались можливості надання їм консультативної та матеріальної допомоги.

    Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, передбачено прийом громадян протягом робочого тижня та за місцем проживання. Внаслідок цієї роботи в І півріччі 2011 року 1290 звернень надійшло на особистих прийомах, що на 11% менше, ніж за аналогічний період 2010 року.

    Відмічається збільшення кількості колективних звернень громадян на 56,9%.

    Колективні звернення характеризують процеси, що відбуваються у державі і стосуються інтересів цілих колективів і груп населення (питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту, будівництва та ремонту доріг, водозабезпечення, газифікації населених пунктів, тощо).

    Відмічається зменшення загальної кількості звернень на 7,4% та порушених в них питань на 8,8%. Найголовнішими і надалі залишаються питання аграрної політики та земельних відносин (30,8%), комунального господарства (19,3%), житлової політики (12,1%), соціального захисту (11,5%).

    До районної державної адміністрації за І півріччя 2011 року надійшло 455 звернень, що на 24,3% більше порівняно з І півріччям 2010 року. З них поштою - 271, що становить 59,6% від їх загальної кількості, 184 звернення, або 40,4%, надано на особистих прийомах.

    За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складають 99,3%, 0,7% - скарги, пропозиції в І півріччі 2011 року не надходили.

    Всього у зверненнях за І півріччя 2011 року порушено 492 різноманітних питання.

    З усіх питань, з якими звернулись громадяни до райдержадміністрації, відслідковується збільшення їх кількості на 32,3% порівняно з І півріччям 2010 року та надалі все ще актуальними залишаються питання:

    • аграрної політики і земельних відносин, в основному приватизація, продаж, оренда, успадкування землі, отримання державних актів на землю;
    • комунального господарства, а саме благоустрій території, будівництво, ремонт місцевих доріг, електропостачання, газифікація, водозабезпечення, вартість житлово-комунальних послуг.

    Від вищестоящих органів влади (Адміністрація Президента України, апарат Верховної Ради України, Кабінет Міністрів України, Харківська облдержадміністрація, засоби масової інформації) до районної державної адміністрації надійшло 24 звернення, або 5,3% від загальної кількості, що на 52% менше порівняно з аналогічним періодом 2010 року , у тому числі:

    • від Адміністрації Президента України - 2 (-5) звернення;
    • від Кабінету Міністрів України - 1 (-2) звернення;
    • від Апарату Верховної Ради України - 3 звернення;
    • від Харківської обласної державної адміністрації - 7 (-2) звернення;
    • на Урядову гарячу лінію - 9 (-11) звернення;
    • від інших органів влади - 3 (-8).

    Питома вага звернень від органів влади вищого рівня складає 5,5% від загальної кількості листів.

    За звітний період надійшло 25 колективних звернень (збільшення на 47,1%), питома вага яких складає 5,5%. Повторних звернень до райдержадміністрації в І півріччі 2011 року не надходило.

    У колективних зверненнях порушувалися в основному питання ремонту житла, отримання державних актів на земельні ділянки, газифікації населених пунктів, тощо.

    З урахуванням колективних звернень усього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 838 громадян (збільшення на 15,1%).

    Значно збільшилась кількість колективних звернень від жителів Богодухівської міської ради на 180% та складає відповідно 3,8% від загальної кількості листів.

    Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» здійснюється перебудова в роботі з населенням. Традиційним стало проведення «прямих» та «гарячих» телефонних ліній.Так, за І півріччя 2011 року проведено 17 «прямих» та 8 «гарячих» телефонних ліній.

    Юридичним відділом апарату райдержадміністрації відповідно до затвердженого графіка здійснюється надання населенню безкоштовної правової допомоги. За звітний період така допомога надана 21 громадянину.

    Керівництвом райдержадміністрації систематично проводяться виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання та особисті прийоми громадян згідно із затвердженими графіками. Так, за І півріччя 2011 року головою райдержадміністрації та його заступниками проведено 77 особистих прийомів громадян, в тому числі 40 виїзних.

    Працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яку очолює особисто голова райдержадміністрації Коновалов Л.С. За звітний період проведено 6 таких засідань, із них 2 виїзних. На засіданнях розглядалися усі конфліктні ситуації, які не вирішувалися протягом тривалого часу.

    У райдержадміністрації виділено і обладнано спеціальну кімнату для прийому громадян. З метою інформування населення в приміщенні райдержадміністрації розміщений інформаційний стенд, на якому є необхідна для ознайомлення інформація.

    У приміщенні райдержадміністрації розташована «Скринька довіри», якою може скористатися кожен бажаючий громадянин для звернення з різних питань до керівництва райдержадміністрації.

    Створено та постійно оновлюється інформація на офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації, де викладена вся необхідна інформація для ознайомлення населення. На веб-сайті створено онлайн - консультування і кожен громадянин може звернутися з окремим індивідуальним питанням до районної державної адміністрації та оперативно отримати обгрунтовану відповідь.

    У райдержадміністрації кожного понеділка із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри». Всі дзвінки громадян по «телефону довіри» фіксуються у відповідному журналі обліку, після чого він подається голові райдержадміністрації для ознайомлення та прийняття рішення. Далі звернення вирішуються в установленому порядку.

    За І півріччя 2011 року по телефону довіри до райдержадміністрації звернулося 15 осіб з різних питань, 7 питань, порушених громадянами, вирішені позитивно.

     

    Начальник загального відділу
    апарату райдержадміністрації
    О.О.Ольховська

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Жовтень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    30123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031123

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання