Довідка про роботу із зверненнями громадян у 2012 році
Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району у 2012 році
Протягом 2012 року Богодухівською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування проводилась відповідна робота, спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації з даного питання, власних рішень.
Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
В цілому протягом 2012 року до всіх гілок влади району надійшло 3739 звернень, в яких громадяни порушили 3843 питання.
Особлива увага приділялась вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, передбачено прийом громадян протягом робочого тижня та за місцем проживання. Внаслідок цієї роботи в 2012 році 2533 звернення надійшло на особистих прийомах.
Найголовнішими і надалі залишаються питання аграрної політики та земельних відносин (39,5%), комунального господарства (17,7%), соціального захисту (10,1%), житлової політики (9,2%), транспорту та зв’язку (4,2).
Найбільше громадяни звертаються до Богодухівської міської (665), Сіннянської (202), Улянівської (189), Петропавлівської (173), Зарябинської (161), Павлівської (142), Крисинської (127) сільських рад.
Керівництво району систематично спілкується із населенням через районну газету «Маяк» з метою роз’яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях.
В районі працює пункт юридичних консультацій на громадських засадах для надання кваліфікованої безоплатної правової допомоги населенню.
До районної державної адміністрації протягом 2012 року надійшло 686 звернень. З них поштою - 377, що становить 55% від їх загальної кількості, 309 звернень, або 45%, надано на особистих прийомах.
Всього у зверненнях за 2012 рік порушено 752 різноманітних питання.
Надалі все ще актуальними залишаються питання:
- аграрної політики і земельних відносин - в основному приватизація, оренда, успадкування землі, отримання державних актів на землю;
- комунального господарства, а саме благоустрій території, будівництво, ремонт місцевих доріг, електропостачання, газифікація, водозабезпечення, вартість житлово-комунальних послуг;
- соціального захисту, питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, які і надалі залишаються актуальними.
До найчисленніших питань, з якими зверталися громадяни протягом звітного періоду, можна віднести питання комунального господарства (34,7%), аграрної політики і земельних відносин (31,1%), соціального захисту (10%).
Від вищестоящих органів влади (Адміністрація Президента України, апарат Верховної Ради України, Кабінет Міністрів України, Харківська облдержадміністрація, Харківська обласна рада, засоби масової інформації) до районної державної адміністрації надійшло 84 звернення, або 12,2% від загальної кількості.
Протягом 2012 року до районної державної адміністрації надійшло 48 колективних звернень.
У колективних зверненнях порушувалися в основному питання ремонту доріг, отримання державних актів на земельні ділянки тощо.
На всі листи, що надійшли до районної державної адміністрації, заяви громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. З окремих питань заявникам надані роз’яснення щодо вирішення порушених ними питань. Усі звернення розглянуті і проаналізовані.
Аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, здійснюється щомісяця, щоквартально, за І півріччя, за 9 місяців та за рік. При проведенні аналізу роботи із зверненнями громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858.
Відповідно до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» здійснюється перебудова в роботі з населенням. Традиційним стало проведення «прямих» та «гарячих» телефонних ліній.
Так, за 2012 рік проведено 44 «прямих» та 12 «гарячих» телефонних ліній.
Введено в практику проведення комплексних виїздів безпосередньо у населені пункти району, на яких присутні різні верстви населення. Це дало змогу більш глибше та детальніше вивчити проблеми, які є у населених пунктах району та прийняти відповідні рішення щодо їх вирішення.
Протягом 2012 року проведено 70 виїздів та зустрічей з жителями населених пунктів. Кількість осіб, що відвідали зустрічі становить близько 6 тис.чол., середня кількість населення на одній зустрічі становила близько 85 чол. За результатами виїздів видано 43 доручення, в яких порушено 190 питань, із них позитивно було вирішено 138.
Юридичним відділом апарату районної державної адміністрації відповідно до затвердженого графіка здійснюється надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що стосуються діяльності районної державної адміністрації. Така допомога протягом 2012 року надана 47 громадянам.
Керівництвом районної державної адміністрації систематично проводяться виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання та особисті прийоми громадян згідно із затвердженими графіками. Так, протягом 2012 року головою районної державної адміністрації та його заступниками проведено 156 особистих прийомів громадян, із них 83 виїзних, на яких прийнято 311 громадян.
При наявності на прийомі інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», ці категорії приймаються першочергово.
Працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яку очолює особисто голова районної державної адміністрації.
За звітний період проведено 12 таких засідань.
Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. Дане питання виносилось на розгляд колегії районної державної адміністрації 22 лютого 2012 року «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району в 2011 році» та 24 липня 2012 року «Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району у І півріччі 2012 року».
Це дало можливість проаналізувати роботу із зверненнями громадян, викрити недоліки, вказати посадовим особам на їх персональну відповідальність за виконанням чинного законодавства з даного питання. За наслідками колегій прийняті відповідні розпорядження голови районної державної адміністрації.
З метою інформування населення в приміщенні районної державної адміністрації розміщений інформаційний стенд, на якому є необхідна для ознайомлення інформація.
У приміщенні районної державної адміністрації розташована «Скринька довіри», якою може скористатися кожен бажаючий громадянин для звернення з різних питань до керівництва районної державної адміністрації.
Постійно оновлюється інформація на офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації, де викладена вся необхідна інформація для ознайомлення населення. На веб-сайті створено онлайн - консультування і кожен громадянин може звернутися з окремим індивідуальним питанням до районної державної адміністрації та отримати обгрунтовану відповідь.
У районній державній адміністрації кожного понеділка із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри».
Протягом 2012 року по телефону довіри до районної державної адміністрації звернулося 23 громадянина з різних питань, 22 порушених питання вирішено позитивно.
Загальний відділ апарату районної
державної адміністрації