Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    Шляхи формування позитивного іміджу державного службовця

    Кожна професія має свою власну мораль. Особливе місце в системі професійної етики посідає етика державного службовця, оскільки вона значною мірою характеризує взаємовідносини держави і громадянина. Під поняттям “моральність” розуміється особиста чесність, порядність, відповідна адміністративна поведінка, згідно з якою службова посада не повинна використовуватися для досягнення особистих корисливих цілей. Порушення державним службовцем етичних правил поведінки відразу викликає реакцію громадськості.

    В уяві людей державний службовець не просто спеціаліст, це – людина, яка виступає від імені держави. Його поведінка, відношення до справ громадян формує не лише власний авторитет, а й авторитет органу влади, зокрема районної державної адміністрації.

    Правила поведінки державних службовців, поряд із Законом України “Про державну службу”, викладені також у Загальних правилах поведінки державного службовця, затверджених наказом Головдержслужби України від 04 серпня 2010 року №214. Ці правила узагальнюють стандарти поведінки та доброчесності і спрямовані на створення умов для підвищення авторитету державної служби та зміцнення репутації державних службовців. У правилах зазначається, що державна служба України ґрунтується на принципах служіння українському народу та Українській державі; демократизму, гуманізму та соціальної справедливості, верховенства права, що забезпечує пріоритет прав і свобод людини та громадянина; професіоналізму, ініціативності, чесності, відданості справі; персональної відповідальності за виконання посадових повноважень і дотримання службової дисципліни; політичної неупередженості; відкритості, гласності та контрольованості. Цей документ визначає, що поведінка державних службовців має відповідати очікуванням громадськості й забезпечувати довіру суспільства та громадян до державної служби.

    Особистісні якості державного службовця повинні характеризуватися наступними ознаками: чесність, сумлінність, справедливість, порядність, працездатність, придатність до роботи в особливих умовах, доброзичливість, уміння слухати людей, налагоджувати ділові контакти, регулювати міжособисті відносини, здатність приймати та поважати іншу думку, переконувати. До системи професійних якостей державного службовця відносять інтелектуальність, компетентність, організаторські здібності, новаторство.

    На сьогодні актуальним є питання зростання престижу професійної державної служби, підвищення її соціальної ефективності, оскільки в кінцевому результаті це стимулюватиме розвиток громадянського суспільства та сприятиме формуванню позитивного іміджу державних службовців.

    Імідж державного службовця має характеризуватися такими якостями, як комунікабельність, красномовність, уміння і бажання подобатися, уміння спілкуватися в конфліктних ситуаціях. Імідж – результат вмілої орієнтації в конкретній ситуації, правильний вибір моделі своєї поведінки.

    Оскільки державний службовець представляє не власні інтереси, а інтереси держави, він повинен скеровувати свою діяльність та концентрувати увагу на вирішення проблемних питань інших людей. Всіма своїми діями державний службовець повинен сприяти підвищенню авторитету органу, в якому він працює.

    Загальні питання соціально-економічного та культурного розвитку району районна державна адміністрація вирішує шляхом виконання цілої низки галузевих програм. У даний час на виконанні структурних підрозділів районної державної адміністрації знаходиться 38 районних програм. Проблемні питання життєдіяльності окремих мешканців району вирішуються шляхом забезпечення виконання звернень громадян. Так, станом на 01 жовтня 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 260 звернень (всього в листах звернулося 823 особи), зокрема з питань: комунального господарства – 102 звернення (39,2%), соціального захисту – 70 (26,9%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 30 (11,5%)¸ аграрної політики і земельних відносин – 29 (11%). З метою надання допомоги громадянам у вирішенні першочергових питань за 9 місяців поточного року проведено 22 «прямі» та 9 «гарячих» телефонних ліній.

    Сьогодні основне завдання органів державного управління – створення професійної державної служби, в якій державний службовець повинен бути професіоналом своєї справи, відповідально ставитися до своїх обов’язків, сумлінно виконувати свою роботу, чітко дотримуватися законності, морально-етичних норм поведінки, як по відношенню до свої колег, так і до суспільства. Саме ці якості впливають на формування позитивного іміджу державного службовця.

    Імідж державного службовця – це уявлення широкого кола громадськості про риси, притаманні тільки цьому колу працівників. Імідж може виявитися в умінні виражати й реалізовувати завдання та інтереси установи, яку державний службовець представляє, у володінні певним обсягом своєрідних знань, умінь і навичок, у професійності, етичній культурі, культурі спілкування.

     Для формування позитивного іміджу особистості державного службовця вагоме значення має підвищення його управлінської культури. У цьому контексті особливого значення набуває ефективна підготовка та перепідготовка кадрів державної служби. Постійне зростання професійної культури державних службовців є одним з вирішальних факторів підвищення ефективності самого державного управління. Професіоналізм державного службовця покликаний забезпечити якісне виконання посадових обов’язків, стабільність державної служби, постійну готовність до підготовки та реалізації рішень із складних завдань.

    Таким чином, технологія створення іміджу державного службовця – справа складна, яка потребує великої праці особистості над собою.

    Державний службовець у спілкуванні з громадянами повинен постійно відчувати себе представником влади і пам’ятати про свій імідж, який є показником довіри до нього населення.

    Керівник апарату районної державної адміністраці
    Л.М.Іванова

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Квітень 2024
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання