Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній
«Пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією ЖИЖИРІЙ19 листопада відбулася «пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією ЖИЖИРІЙ на тему «Забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації». До Наталії Володимирівни звернулися жителі району з наступних питань:
1. Які засоби реабілітації підлягають поверненню до УСЗН після смерті особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю чи інших окремих категорій населення, яким було видано ТЗР? Наказом Міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 №138 затверджено Перелік виданих особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та іншим окремим категоріям населення технічних та інших засобів реабілітації, що підлягають поверненню до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах рад у разі смерті зазначених осіб та з інших причин, якщо строк їх експлуатації не закінчився. А саме засоби для ходіння, керовані обома руками, крісла колісні(крім з санітарним отвором), допоміжні засоби для підйомута меблі.
2. За які ТЗР можна отримати компенсацію? До технічних та інших засобів реабілітації, за які за бажанням особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи або їх законних представників виплачується компенсація, належать: 1) допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому; 2) спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією; 3) протези молочної залози, ліфи для кріплення протезів молочної залози, в тому числі спеціальні ліфи для занять фізичною культурою і плаванням (купальник), ортези на верхні кінцівки, зокрема компресійні рукави при лімфодемі; 4) друге крісло колісне. «Пряма лінія» з завідувачем сектора оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації Миколою ШЕПЕЛЕМ05 листопада відбулася «пряма лінія» з завідувачем сектора оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації Миколою ШЕПЕЛЕМ з питання «Призов громадян на строкову військову службу» Тих, хто звернувся до Миколи ШЕПЕЛЯ, цікавили наступні питання:
Які строки проходження військової служби ? Строки строкової військової служби в календарному обчисленні встановлюються: для солдатів і матросів, сержантів і старшин, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях, - до 18 місяців; для осіб, які на час призову на строкову військову службу мають ступінь вищої освіти спеціаліст або магістр, - до 12 місяців.
Хто приймає рішення щодо придатності до військової служби або надані відстрочки? Тільки призовна комісія вправі приймати кожне з наступних рішень відносно призовників: про призов на військову службу; про направлення на альтернативну (невійськову) службу; про надання відстрочки від призову на військову службу; про звільнення від призову на військову службу; про зарахування в запас. Прийняття цих рішень іншим органом (наприклад військовим комісаром, начальником іншого відділення, або яким-небудь доктором) неприпустимо.
Хто може бути звільнений від призову на строкову військову службу? Від призову на строкову військову службу в мирний час звільняються громадяни України: які визнані за станом здоров'я непридатними до військової служби в мирний час; які до дня відправлення на строкову військову службу досягли 27-річного віку; які виконали обов’язки служби у військовому резерві протягом строків першого та другого контрактів; батько або мати, рідний (повнорідний, неповнорідний) брат або сестра яких загинули, померли або стали інвалідами під час проходження військової служби або зборів військовозобов'язаних. Призовники, які мають право на звільнення від призову на цій підставі, можуть його не використовувати; які до набуття громадянства України пройшли військову службу в інших державах; які були засуджені за вчинення злочину до позбавлення волі, обмеження волі, у тому числі із звільненням від відбування покарання; яким після закінчення вищих навчальних закладів присвоєно військові (спеціальні) звання офіцерського (начальницького) складу. «Пряма лінія» з головним спеціалістом відділу економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації Андрієм ФІЛІППОВИМ15 жовтня відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом відділу економічного розвитку і торгівлі Богодухівської районної державної адміністрації Андрієм ФІЛІППОВИМ на тему «Стан реалізації міні-проєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє»».
До Андрія Миколайовича звернулися жителі району з наступних питань:
1. Чи вперше Богодухівський район бере участь у конкурсі «Разом в майбутнє»?
Вже восьмий рік громади Богодухівщини беруть активну участь в обласному конкурсі міні-проєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє». Всього за період з 2012 по 2019 роки на участь у конкурсі подано 243 проєкти, з яких переможцями визнано 69 на загальну суму 10 034,3 тис. грн.
2. Скільки у цьому році міні-проєктів було подано на конкурс та з них визнано переможцями?
Цього року на розсуд конкурсного комітету Харківської обласної ради подано 13 міні-проєктів Богодухівського району, з яких 7 визнано переможцями, що складає 54% від поданих на конкурс, а саме: - у номінації «Добробут та розвиток громад» 4 проєкти Богодухівської міської ради, проєкт Богодухівської районної ради та проєкт Крисинської сільської ради; - у номінації «Благоустрій та охорона довкілля» міні-проєкт Богодухівської районної ради.
3. Яка сума коштів у рамках міні-проєктів «Разом в майбутнє» надійшла до району у 2019 році?
На вирішення проблем територіальних громад району з обласного бюджету у 2019 році надійшли кошти у сумі 816,768 тис. грн. Наразі в районі успішно реалізовано усі міні-проєкти на загальну суму 1 634,191 тис. грн. «Пряма лінія» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко01 жовтня відбулася «пряма лінія» «Розширення сфери надання адміністративних послуг» з начальником відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Ольгою Кириченко.
Звернулося два мешканці Богодухівського району з питання отримання витягу з Державного земельного кадастру для оформлення права на спадщину земельної ділянки. Для отримання витягу в традиційний спосіб необхідно подати пакет документів до центру надання адміністративних послуг району, надавшипевний перелік документів для отримання витягу з кадастру (ДЗК), а саме: - заява встановленої форми; - державний акт про право власності на земельну ділянку (оригінал та копія); - паспорт власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія); - іденкод власника земельної ділянки, або представника (оригінал та копія); - XML-файл. Електронний документ з даними про земельну ділянку, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру (розробляється землевпорядною організацією та подається на оптичному диску, у випадку відсутності інформації про земельну ділянку в Публічній кадастровій карті); - запит нотаріуса; - технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), зокрема, у випадку виявлення накладки з іншою земельною ділянкою; - документ про оплату послуг за надання витягу з кадастру (квитанція про оплату 96,05 грн.); - документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви представником). Оригінал, або нотаріально завірена копія довіреності. За загальним правилом, строк дії витягу з Державного земельного кадастру становить3 місяці. «Пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією Жижирій17 вересня відбулася «пряма лінія» з начальником управління соціального захисту населення Богодухівської районної державної адміністрації Наталією Жижирій на тему «Порядок оформлення і надання житлових субсидій населенню району».
До Наталії Володимирівни звернулися жителі району з наступних питань:
Домогосподарствам, які користувалися житловою субсидією у попередньому опалювальному періоді та які станом на 01.05.2019 не мали простроченої понад місяць заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн), субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів у грошовій готівковій формі. За наявності зазначеної заборгованості субсидію буде призначено у безготівковій формі після її погашення, укладення договору про реструктуризацію чи оскарження заборгованості у судовому порядку.
2. Чи впливає на право отримувати субсидію наявність у власності автомобіля 2015 року випуску? Субсидія не призначається, якщобудь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля. У цьому випадку можна подати заяву до комісії зі спірних питань Богодухівської райдержадміністрації з проханням призначити житлову субсидію, яка після розгляду всіх обставин прийме відповідне рішення.
3. Я не проживаю з чоловіком, який зареєстрований у будинку своєї матері, більше десяти років. Чи будуть враховуватися його доходи при призначенні мені субсидії? Так, оскількичоловік є членом вашої сім’ї незалежно від того, де він фактично проживає чи зареєстрований.
4. У яких випадках субсидія на житлово-комунальні послуги виплачується готівкою (на руки чи на банківську карту), а в яких перераховується через «Ощадбанк» на особові рахунки до організацій, які надають послуги? У грошовій готівковій формі субсидія призначається тим домогосподарствам, які користувалися нею у попередньому опалювальному періоді та по його закінченню не мали простроченої понад місяць заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує 340 грн. Особам, які одержують пенсії, виплати здійснюються Мінсоцполітики через Пенсійний фонд України шляхом перерахування коштів на пенсійні рахунки в уповноважених банках або через АТ «Укрпошта», а особам, які не одержують пенсії, - через АТ «Ощадбанк». Для громадян, які звернулися за призначенням субсидії вперше, а також для домогосподарств, які використовують для опалення приміщення тверде паливо та користуються житлово-комунальними послугами, запроваджено надання субсидії у грошовій безготівковій формі шляхом зарахування через АТ «Ощадбанк» коштів на особові рахунки отримувачів субсидій в організаціях, що надають житлово-комунальні послуги. |
- «Пряма лінія» з начальником відділу агропромислового комплексу Богодухівської районної державної адміністрації Сергієм Миколайовичем Лобунським
- «Пряма лінія» з начальником Богодухівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Моциком Сергієм Віталійовичем
- Пряма лінія з начальником відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації А. КОСТЕНКО на тему: "Порядок звернення виборців до відділу ведення Державного реєстру виборців"
- Пряма лінія з головним спеціалістом юридичного сектору апарату районної державної адміністрації Т.КОЖУШКО на тему: «Суспільство проти корупції»
- «Пряма лінія» з начальником архівного відділу районної державної адміністрації Іриною Дручинською