Райдержадміністрація

Корисні посилання










Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Відповіді на запитання "прямих" та "гарячих" ліній

«Пряма лінія» з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації С.М.Лобунським на тему «Закінчення кампанії збору урожаю 2017»

    31 жовтня відбулася «пряма лінія» з начальником відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації С.М.Лобунським на тему «Закінчення кампанії збору урожаю 2017»
    Тих, хто зателефонував на «пряму лінію», цікавили наступні питання:
    1. Як район підготувався та провів збір урожаю 2017 року і з якими показниками?
    У цьому році збиральні роботи розпочалися 14 липня із збору гороху. Першими в районі зернозбиральну техніку вивели в поле такі господарства як СФГ «Промінь», ТОВ «АК «Промінь-2012» та ПАТ «Уляновське». Складними виявилися погодні умови восени минулого та весною нинішнього року. Аграріям було важко отримати гідний урожай в умовах холодної сухої осені та дощової весни, але завдяки щоденній невтомній і старанній праці хліборобів вдалося отримати вагомий урожай сільськогосподарських культур.
    При збиранні ранніх зернових культур максимально були задіяні трудові та технічні ресурси підприємств агропромислового розвитку. До роботи була залучена вся збиральна техніка, а це 114 власних комбайнів та 12 одиниць з інших районів.
    До збирання ранніх зернових та зернобобових культур на території району згідно з робочим планом підлягало 16,1 тис. га, з них 13,4 тис.га - озимої пшениці. При очікуваному валовому зборі ранніх зернових культур 52,9 тис.га зібрали 73,1 тис.га та отримали урожайність 45,4 ц/га, при запланованій – 38,9 ц/га. Зібрано гречки 1,6 тис.га при урожайності 8,8 ц/га. Збирання сої та соняшнику проведено на всіх запланованих площах до збирання, намолочено сої майже 11,0 тис.тонн при урожайності 10,3 ц/га, соняшнику – 28,7 тис.тонн при урожайності 21,0 ц/га, озимого ріпаку – 8,7 тис.тонн (23,1 ц/га).
    На зазначену дату майже завершено збирання кукурудзи на зерно, зібрано 30,4 тис.тонн при урожайності 39,3 ц/га. Два господарства району займаються вирощуванням цукрових буряків – це ТОВ СП «Родіна» та СФГ «Гапонцева ВБ». Було накопано 11,3 тис.тонн солодких коренів при урожайності 314,3 ц/га.
    2. Які плани у аграріїв району щодо посіву озимих культур під урожай 2018 року?
    В осінній комплекс польових робіт входить посів озимих культур на майбутній рік. Під урожай 2018 року сільгосппідприємствами району всіх форм власності посіяно озимих зернових культур на площі 14,7 тис.га, що становить 101% до запланованого, з внесенням мінеральних добрив в кількості близько 2012 тонн. По всіх площах озимих отримані сходи, із яких у доброму стані перебуває 42%, у задовільному – 58%.
    Проведено підготовку зябу на площі 24,1 тис.га (100% до плану) з внесенням мінеральних добрив в кількості 2213 тонн.
 

«Пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації З.М.Галілей на тему «Влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

    18 вересня у редакції газети «Маяк» відбулася «пряма лінія» з начальником служби у справах дітей районної державної адміністрації З.М.Галілей на тему  «Влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
   
    Тим, хто звернувся до Зої Михайлівни, були надані відповіді на питання.
   
    - Які існують форми влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування?
    Пріоритетними формами влаштування дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в Богодухівському районі стали сімейні форми виховання: усиновлення, опіка (піклування), прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу.
    Станом на 18 вересня у службі у справах дітей районної державної адміністрації на обліку перебуває 71 дитина-сирота та дитина, позбавлена батьківського піклування (24 дитини—сироти та 47 дітей, позбавлених батьківського піклування). З 71 дитини 42 проживають у сім’ях опікунів, піклувальників, 24 дитини - у прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, 1 дитина навчається в училищі на повному державному забезпеченні,        4 дитини перебувають у центрі соціально-психологічної реабілітації дітей та будуть влаштовані до сімейних форм виховання в жовтні 2017 року.
    Також протягом 2017 року було усиновлено 3 дітей.
    Як створити прийомну сім’ю?
    Рішення про утворення прийомної сім'ї приймається районною   державною адміністрацією на підставі заяви  сім'ї  або  окремої  особи,  які  виявили  бажання утворити прийомну сім'ю, за поданням відповідного висновку служби у справах дітей районної держадміністрації про можливість утворення прийомної сім'ї за результатами проходження курсу підготовки і рекомендацією Харківського обласного центру соціальних служб для  сім'ї, дітей та молоді. Зазначена сім'я або окрема особа, яка не  перебуває у шлюбі, обов'язково інформується про стан здоров'я, фізичний та розумовий розвиток дітей, яких вони бажають взяти на виховання  та  спільне  проживання.
    Які документи необхідно зібрати для створення прийомної сім’ї?
    Кандидати у прийомні батьки подають до служби у справах дітей такі документи:
    заява кандидатів у прийомні батьки про утворення прийомної сім'ї;
    копії паспортів кандидатів у прийомні батьки;
    довідка про склад сім'ї
    копія свідоцтва про шлюб;
    довідка про стан здоров'я кандидатів у прийомні батьки та членів сім'ї, які проживають разом з ними (довідка про відсутність хронічних захворювань, обстеження нарколога, венеролога, психіатра);
    довідка про доходи потенційної прийомної сім'ї за останні шість місяців або копія декларації про доходи, засвідчена в установленому порядку;
    - Яку допомогу отримують діти–сироти та діти, позбавлені батьківського піклування?
    Держава гарантує підтримку прийомних сімей. Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації до 20 числа щомісяця виплачує державну соціальну допомогу дітям, які перебувають під опікою у прийомних сім’ях та дитячих будинки сімейного типу у розмірі двох прожиткових мінімумів на кожну дитину та грошове забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам у розмірі 35 % від коштів, які виплачуються на дітей.
    З питань створення дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, усиновлення та встановлення опіки та піклування звертайтеся до служби у справах дітей Богодухівської районної державної адміністрації, яка знаходиться за адресою: пл. Свято-Духівська, 2, тел. ☎3-41-42.
 

«Пряма лінія» з начальником відділу освіти районної державної адміністрації І.О.Повойко на тему «Підготовка закладів освіти до нового навчального року»

    22 серпня жителі Богодухівщини мали змогу поспілкуватися через «пряму лінію» з начальником відділу освіти районної державної адміністрації І.О.Повойко на тему «Підготовка закладів освіти до нового навчального року»
    На запитання як здійснюється зарахування дітей з особливими освітніми потребами до навчального закладу Ірина Олександрівна відповіла:
    Хоча будь-який навчальний заклад може й повинен бути інклюзивним, в Україні сьогодні все ще відбувається перехідний період до інклюзії, що передбачає відповідний процес відкриття інклюзивних класів у навчальному закладі. Рішення про утворення класів з інклюзивним навчанням приймається керівником загальноосвітнього навчального закладу.
    Зарахування дітей з особливими освітніми потребами до загальноосвітнього навчального закладу здійснюється відповідно до висновку (рекомендацій) психолого-медико-педагогічної консультації. Діагностичне обстеження дітей спеціалістами психолого-медико-педагогічної консультації здійснюється у присутності батьків (осіб, які їх замінюють) за наявності таких документів, як заява батьків (осіб, які їх замінюють), копія свідоцтва про народження дитини, результати попереднього обстеження дитини лікарями (картка стану здоров’я і розвитку дитини), яку можна отримати у районному методичному кабінеті при відділі освіти районної державної адміністрації, за наявності надаються зразки робіт дитини – зошити рідної мови, математики (якщо дитина навчається), малюнки, а також письмової згоди батьків або осіб, які їх замінюють, про надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих у процесі психолого-педагогічного вивчення.
    За результатами психолого-медико-педагогічної комісії надається висновок (рекомендації) щодо вибору для дитини навчальної програми. Висновок ПМПК є підставою для направлення дітей на навчання в інклюзивних класах (групах) загальноосвітніх навчальних закладів.
    Обстеження дітей на базі ПМПК проводиться за попереднім записом за контактним телефоном ☎(05758) 392-01-63. ПМПК знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Межлаука, 10/5, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
 

«Пряма лінія» » з головним спеціалістом юридичного сектора апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему: «Суспільство проти корупції»

    15 серпня відбулася «пряма лінія» з головним спеціалістом юридичного сектора апарату районної державної адміністрації Т.О.Кожушко на тему: «Суспільство проти корупції», під час якої надійшли питання:
    Яка адміністративна відповідальність передбачена за корупційні правопорушення?
   
Загальний порядок притягнення до адміністративної відповідальності визначається КУпАП України, водночас Закон України «Про запобігання корупції») містить окремі норми, які також враховуються при здійсненні провадження у відповідній справі про адміністративне правопорушення пов’язане із корупцією.
    Так, згідно положень частини п’ятої статті 65 Закону особа, щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, якщо інше не передбачено Конституцією України і законами України, може бути відсторонена від виконання службових повноважень за рішенням керівника органу (установи, підприємства, організації), в якому вона працює, до закінчення розгляду справи судом. У разі закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, у зв’язку з відсутністю події або складу адміністративного правопорушення відстороненій від виконання службових повноважень особі відшкодовується середній заробіток за час вимушеного прогулу, пов’язаного з таким відстороненням.
    З метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню пов’язаного з корупцією правопорушення або невиконанню вимог цього Закону в інший спосіб, за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції або приписом Національного агентства рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації, в якому працює особа, яка вчинила таке правопорушення, проводиться службове розслідування в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (частина третя статті 63 Закону).
    Який порядок дій посадової особи при конфлікті інтересів?
   
Письмово проінформувати постійну депутатську комісію, на яку покладені функції з врегулювання конфлікту інтересів. Публічно оголосити про конфлікт інтересів із занесенням цієї інформації в протокол (під час пленарного засідання сесії, засідання колегії, комісії тощо). Рекомендовано заявити самовідвід щодо участі у розгляді питання. Якщо неучасть особи призведе до втрати правомочності колегіального органу – прийняти рішення під зовнішнім контролем.
 

«Пряма лінія» з начальником Богодухівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Сергієм Віталійовичем Моциком.

    26 липня відбулася «пряма лінія» з начальником Богодухівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Харківській області Сергієм Віталійовичем Моциком.

Жителів району цікавили наступні питання:

Чому запропоновано скасувати особливі умови виходу на пенсію?

Свого часу спеціальні пенсії для окремих категорій працівників запроваджували як своєрідну компенсацію за низький рівень заробітної плати. Однак з моменту їх запровадження умови оплати праці таких працівників значно поліпшились. Відповідно логічним кроком є скасування і чинних привілеїв у призначенні пенсій. Зокрема, після підвищення заробітної плати суддям, державним службовцям цілком логічною є ліквідація інших пільг і перехід до загальних страхових принципів. Тому уряд пропонує запровадити єдині підходи до призначення пенсій, коли враховується не професія, а лише рівень заробітної плати й страховий стаж.

Спеціальні пенсії, які вже призначено, виплачуватимуть і надалі. Зміни стосуватимуться лише пенсіонерів, які виходитимуть на пенсію після набрання чинності відповідного закону.

У травні 2017 року підвищили пенсії, але зменшили суму індексації. Розмір пенсійної виплати не змінився. Навіщо тоді піднімали розмір пенсії?

Під час здійснення перерахунків пенсії Богодухівське об'єднане управління Пенсійного фонду України виконує вимоги Закону України “Про індексацію грошових доходів населення” та Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою КМУ від 17.07.2003р. №1078 (зі змінами і доповненнями, внесеними постановами КМУ від 17.05.2006р. №690, від 11.07.2007р. №913, від 12.03.2008р. №170) (далі — Порядок).

Індексація пенсій визначається індивідуально для кожної пенсії та проводиться залежно від місяців підвищення розмірів пенсії, розмірів підвищення пенсії, її складових та інших обставин.

Базові місяці для проведення індексації переглядаються відповідно до пункту 5 Порядку, яким визначено, що у разі зростання грошових доходів населення, зокрема пенсії, місяць, в якому відбулося підвищення, вважається базовим та з наступного за базовим розраховується індекс для проведення подальшої індексації. Визначення базового місяця провадиться у місяці підвищення розміру пенсії.

З 01.05.2017 року проведено перерахунок пенсій у зв'язку із підвищенням розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (з 1247,00 грн. до 1312,00 грн.)

Якщо після перерахунку пенсії з 01.05.2017р. розмір підвищення не перевищив суму індексації, то після перерахунку загальний розмір пенсії до виплати не змінюється.

Які показники будуть використовуватися при осучасненні раніше призначених пенсій з 01 жовтня 2017 року?

Перерахунок раніше призначених пенсій з 01 жовтня 2017 року відбуватиметься з використанням:

• середньої зарплати за останні три роки (2014-2016) у розмірі 3764,4 грн;

• вартість одного року стажу, який застосовують для обчислення пенсії, знижено з 1,35% до 1%;

• стажу 30 років для жінок і 35 років для чоловіків для обчислення:

- пенсії в мінімальному розмірі (для пенсій, призначених до 01.10.2011-го,

- за стаж відповідно 20/25 років); - показника прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян, встановленого на 01.12.2017р. (1373 грн), замість такого показника станом на 01.10.2017р. (1312 грн).

 
Більше статтей...

Пошук по сайту

















Архів новин

Грудень 2021
ПнВтСрЧтПтСбНд
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Знайдіть нас на Facebook


Корисні посилання