Новини Центру надання адміністративних послуг
Сфера надання адміністративних послуг на сьогодні залишається однією з найважливіших складових розбудови системи доступних, прозорих та некорупційних сервісів суб’єктів владних повноважень, а також створення сприятливих умов для ведення бізнесуРайонною державною адміністрацією за адресою: м. Богодухів, вул. Молодіжна, 2 створений Центр надання адміністративних послуг. У центрі працівниками здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення. Тут споживачам надаються послуги центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та з видачі документів дозвільного характеру.
Члени громадської ради при Богодухівській районній державній адміністраціїІнформаційний довідник «Подорожуємо по безвізу: запитання - відповідь».Пам’ятка-інструкція для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режимуКлючові елементи: 1. Безвіз поширюється лише на власників біометричних! паспортів. 2. Передбачає короткотермінове! перебування в 34 європейських країнах до 90 днів протягом і8о днів. При перетині кордону слід мати при собі документи, які підтверджують: мету поїздки. наявність місця проживання/бронювання готелю, достатніх Фінансових засобів (не менше 50 евро на добу), зворотний квиток, поліс медстрахування.
СПІЛЬНИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН В ЦЕНТРІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ17 травня згідно підписаного меморандуму про співпрацю в приміщенні центру надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області фахівцем Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Конозом М.В. спільно з начальником центру надання адміністративних послуг Кириченко О.В. та адміністратором Акуліч А.С. проведено спільний прийом громадян, на який завітали 5 осіб з питаннями сімейного, цивільного та земельного права. Громадянам, які завітали до центру, надано консультації та роз'яснення з правових питань. Під час спілкування надані друковані матеріали «Що таке безоплатна вторинна правова допомога та як її отримати?
Рекомендації комітетських слухань з питань стану реалізації законодавства про адміністративні послугиРекомендації комітетських слухань з питань стану реалізації законодавства про адміністративні послуги, які містять пропозиції Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, їх провідним асоціаціям, а також міжнародним донорським та експертним організаціям Уряд зробив черговий крок у напрямку запровадження європейських стандартів захисту прав власності, економічних інтересів громадян та інвесторівЗокрема, постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 №990 затверджено Порядок здійснення контролю у сфері державної реєстрації. Міністерство юстиції здійснюватиме контроль за діяльністю суб’єктів державної реєстрації та державних реєстраторів не тільки при розгляді скарг на рішення, дії або бездіяльність у сфері державної реєстрації, а й шляхом постійного моніторингу реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Постановою від 07.12.2016 №921 Кабінет Міністрів України затвердив новий Порядок організації та ведення військового обліку призовників та військовозобов’язанихПостанова набула чинності 19 грудня 2016 року. Відповідно до пункту 58 Порядку реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних може здійснюватися тільки при наявності в їхніх військово-облікових документах відомостей з районного (міського) військового комісаріату про зняття з військового обліку або перебування на військовому обліку за новим місцем проживання.
З 01 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 06.12.2016 №1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»Центр надання адміністративних послуг Богодухівської районної державної адміністрації повідомляє
|