Райдержадміністрація

Пропозиції

    Корисні посилання










    Календар свят. Мова, граматика, спілкування

    З колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району 27.02.2013

    27 лютого відбулося спільне засідання колегії районної державної адміністрації та збрів адміністративно-господарського активу району. Питання, винесені на засідання:

    У порядку контролю:

    1. Про хід виконання рішення спільного засідання колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району від 23 січня 2013 року «Про стан зайнятості та соціальний захист населення району».

    Планові питання:

    2. Про підсумки соціально-економічного розвитку району за 2012 рік та завдання на 2013 рік.

    3. Про підсумки виконання бюджету району за 2012 рік та завдання на 2013 рік.

    4. Про стан фінансово-бюджетної дисципліни в районі.

    5. Про результати проведення у 2012 році районною службою з питань захисту прав споживачів перевірок здійснення виконавчими комітетами місцевих рад району делегованих повноважень органів виконавчої влади відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

    6. Про підсумки роботи з контрольними документами, що надійшли до районної державної адміністрації у 2012 році.

    7. Про стан виконання Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

    8. Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району у 2012 році.

    З питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району у 2012 році виступила керівник апарату районної державної адміністрації Іванова Л.М. Зокрема, вона зазначила, що протягом 2012 року Богодухівською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування проводилась відповідна робота, спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації з даного питання, власних рішень.

    Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. В цілому протягом 2012 року до всіх гілок влади району надійшло 3739 звернень, в яких громадяни порушили 3843 питання, що на 1,6% більше, ніж в 2011 році.

    Особлива увага приділялась вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

    Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, передбачено прийом громадян протягом робочого тижня та за місцем проживання. Внаслідок цієї роботи в 2012 році 2533 звернення надійшло на особистих прийомах, що на 4,6% менше, ніж за 2011 рік.

    Відмічається збільшення кількості колективних звернень громадян на 13,9%.

    Колективні звернення характеризують процеси, що відбуваються у державі і стосуються інтересів цілих колективів і груп населення (питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту, будівництва та ремонту доріг, водозабезпечення, газифікації населених пунктів тощо).

    Відмічається збільшення загальної кількості звернень на 0,5% та порушених в них питань - на 1,6%. Найголовнішими і надалі залишаються питання аграрної політики та земельних відносин (39,5%), комунального господарства (17,7%), соціального захисту (10,1%), житлової політики (9,2%), транспорту та зв’язку (4,2).

    Найбільше громадяни звертаються до Богодухівської міської (665), Сіннянської (202), Улянівської (189), Петропавлівської (173), Зарябинської (161), Павлівської (142), Крисинської (127) сільських рад.

    Керівництво району систематично спілкується із населенням через районну газету «Маяк» з метою роз’яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях.

    В районі працює пункт юридичних консультацій на громадських засадах для надання кваліфікованої безоплатної правової допомоги населенню.

    Місцевими органами влади вишукуються можливості забезпечення інвалідів, людей похилого віку, одиноких громадян вугіллям і дровами, субсидіями тощо.

    До районної державної адміністрації протягом 2012 року надійшло 686 звернень, що на 11,5% менше порівняно з 2011 роком. З них поштою - 377, що становить 55% від їх загальної кількості, 309 звернень, або 45%, надано на особистих прийомах.

    За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складають 99%, 1% - скарги, пропозиції в 2012 році не надходили, але надійшло 1 повторне та 3 дублетних звернення.

    Всього у зверненнях за 2012 рік порушено 752 різноманітних питання. З усіх питань, з якими звернулись громадяни до районної державної адміністрації, відслідковується значне зменшення їх кількості на 8,2% порівняно з 2011 роком. Надалі все ще актуальними залишаються питання:
    - аграрної політики і земельних відносин - в основному приватизація, оренда, успадкування землі, отримання державних актів на землю;
    - комунального господарства, а саме благоустрій території, будівництво, ремонт місцевих доріг, електропостачання, газифікація, водозабезпечення, вартість житлово-комунальних послуг;
    - соціального захисту, питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, які і надалі залишаються актуальними.

    До найчисленніших питань, з якими зверталися громадяни протягом звітного періоду, можна віднести питання комунального господарства (34,7%), аграрної політики і земельних відносин (31,1%), соціального захисту (10%).

    Відмічається значне збільшення кількості колективних звернень. Із загальної кількості звернень (686), що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2012 року, колективних звернень надійшло на 66,7% більше порівняно з 2011 роком.

    Від вищестоящих органів влади (Адміністрація Президента України, апарат Верховної Ради України, Кабінет Міністрів України, Харківська облдержадміністрація, Харківська обласна рада, засоби масової інформації) до районної державної адміністрації надійшло 84 звернення, або 12,2% від загальної кількості, що на 64,7% більше порівняно з 2011 роком.

    Протягом 2012 року до районної державної адміністрації надійшло 48 колективних звернень, питома вага яких складає 11,7%.

    У колективних зверненнях порушувалися в основному питання ремонту доріг, отримання державних актів на земельні ділянки тощо.

    З урахуванням колективних звернень усього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 7267 громадян.

    На всі листи, що надійшли до районної державної адміністрації, заяви громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством. З окремих питань заявникам надані роз’яснення щодо вирішення порушених ними питань. Усі звернення розглянуті і проаналізовані.

    Аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, здійснюється щомісяця, щоквартально, за І півріччя, за 9 місяців та за рік. При проведенні аналізу роботи із зверненнями громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858.

    Відповідно до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» здійснюється перебудова в роботі з населенням. Традиційним стало проведення «прямих» та «гарячих» телефонних ліній.

    Так, за 2012 рік проведено 44 «прямих» та 12 «гарячих» телефонних ліній.

    Введено в практику проведення комплексних виїздів безпосередньо у населені пункти району, на яких присутні різні верстви населення. Це дало змогу більш глибше та детальніше вивчити проблеми, які є у населених пунктах району та прийняти відповідні рішення щодо їх вирішення.

    Протягом 2012 року проведено 70 виїздів та зустрічей з жителями населених пунктів. Кількість осіб, що відвідали зустрічі становить близько 6 тис. чол., середня кількість населення на одній зустрічі становила близько 85 чол. За результатами виїздів видано 43 доручення, в яких порушено 190 питань, із них позитивно було вирішено 138.

    Юридичним відділом апарату районної державної адміністрації відповідно до затвердженого графіка здійснюється надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що стосуються діяльності районної державної адміністрації. Така допомога протягом 2012 року надана 47 громадянам.

    Керівництвом районної державної адміністрації систематично проводяться виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання та особисті прийоми громадян згідно із затвердженими графіками. Так, протягом 2012 року головою районної державної адміністрації та його заступниками проведено 156 особистих прийомів громадян, із них 83 виїзних, на яких прийнято 311 громадян.

    Порушень графіків особистого та виїзних прийомів немає. При наявності на прийомі інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», ці категорії приймаються першочергово.

    Працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яку очолює особисто голова районної державної адміністрації.

    За звітний період проведено 12 таких засідань. На засіданнях розглядалися усі конфліктні ситуації, які не вирішувалися протягом тривалого часу.

    Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. Дане питання виносилось на розгляд колегії районної державної адміністрації 22 лютого 2012 року «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району в 2011 році» та 24 липня 2012 року «Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району у І півріччі 2012 року».

    Це дало можливість проаналізувати роботу із зверненнями громадян, викрити недоліки, вказати посадовим особам на їх персональну відповідальність за виконанням чинного законодавства з даного питання. За наслідками колегій прийняті відповідні розпорядження голови районної державної адміністрації.

    З метою інформування населення в приміщенні районної державної адміністрації розміщений інформаційний стенд, на якому є необхідна для ознайомлення інформація.

    У приміщенні районної державної адміністрації розташована «Скринька довіри», якою може скористатися кожен бажаючий громадянин для звернення з різних питань до керівництва районної державної адміністрації.

    Постійно оновлюється інформація на офіційному веб-сайті Богодухівської районної державної адміністрації, де викладена вся необхідна інформація для ознайомлення населення. На веб-сайті створено онлайн - консультування і кожен громадянин може звернутися з окремим індивідуальним питанням до районної державної адміністрації та отримати обгрунтовану відповідь.

    У районній державній адміністрації кожного понеділка із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри». Всі дзвінки громадян по «телефону довіри» фіксуються у відповідному журналі обліку, після чого він подається керівництву районної державної адміністрації для ознайомлення та прийняття рішення. Далі звернення вирішуються в установленому порядку.

    Протягом 2012 року по телефону довіри до районної державної адміністрації звернулося 23 громадянина з різних питань, 22 порушених питання вирішено позитивно.

    З метою контролю за організацією роботи із зверненнями громадян, надання практичної та методичної допомоги загальним відділом апарату райдержадміністрації згідно із затвердженим графіком протягом 2012 року проведено 24 перевірки стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району.

    За підсумками аналізу встановлено, що робота із зверненнями громадян у більшості структурних підрозділів райдержадміністрації організована належним чином.

    Але в процесі перевірки виявлені і недоліки в роботі управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, які були викладені у довідках і направлені їм для усунення зауважень. Проте, аналіз показав, що виявлені раніше недоліки в деяких структурних підрозділах усунені не були і факти порушення в роботі із зверненнями громадян продовжують мати місце.

    Необхідно сказати, що на день перевірки графіки особистих прийомів громадян затверджені у всіх структурних підрозділах райдержадміністрації.

    Виїзний прийом громадян передбачений в управлінні соціального захисту населення і службі у справах дітей райдержадміністрації. В решті структурних підрозділах райдержадміністрації прийом громадян із виїздом в населені пункти району не здійснюється.

    У всіх структурних підрозділах райдержадміністрації заведені та ведуться відповідно до вимог Інструкції журнали обліку особистого прийому громадян.

    Пропозиції, заяви і скарги, направлені поштою чи подані на особистому прийомі в письмовій формі, підлягають реєстрації, а тому в усіх структурних підрозділах заведені журнали реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.

    Оформлення справ по кожному зверненню в структурних підрозділах райдержадміністрації проводиться.

    >Необхідно зауважити, що відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, рішення про зняття з контролю чи продовження контролю за виконанням пропозицій, заяв і скарг громадян приймають посадові особи, які прийняли рішення про контроль.

    В управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації такі помітки відсутні, а тому на підставі чого були зняті з контролю звернення не зрозуміло.

    У всіх структурних підрозділах райдержадміністрації проводиться аналітична робота у розрізі питань з метою узагальнення причин заяв та скарг, окремих проблем, що порушуються у зверненнях, із застосуванням Класифікатора звернень громадян.

    Проводиться робота із зверненнями громадян і органами місцевого самоврядування району.

    Діловодство за зверненнями громадян у виконкомах місцевих рад району ведеться окремо від інших видів діловодства, як це передбачено Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі Інструкція).

    Відповідальними за порядок ведення діловодства за зверненнями громадян розпорядженнями сільських, селищних та міського голів призначені відповідні посадові особи.

    Із 12 перевірених виконкомів місцевих рад району (виконкоми Гутянської селищної, Петропавлівської, Полково-Микитівської, Зарябинської, Івано-Шийчинської, Крисинської, Хрущово-Микитівської, Кленівської, Степнянської сільських рад, (Олександрівська, Вінницько-Іванівська, Червононивська сільські ради,) затверджені графіки особистого прийому громадян (крім виконкому Зарябинської сільської ради), якими визначені прийомні дні та години. При проведенні перевірок виявлено, що у всіх перевірених сільських радах, крім Олександрівської, Петропавлівської, Червононивської сільської ради мають місце факти порушення затвердженого графіка прийому.

    Проводиться журнальна форма реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Журнали прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою. Ведеться індексація звернень. Трапляються випадки, коли заяви, які надійшли на ім’я голови, не реєструються, відсутня резолюція, в журналі не вказано звідки одержане звернення, не встановлений термін контролю звернення.

    У виконкомі Зарябинської сільської ради на момент перевірки журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян не відповідає вимогам Інструкції, а у виконкомі Крисинської сільської ради він взагалі не був заведений.

    Після виконання звернення із матеріалами розгляду повинні вміщуватися в м’яку обкладинку кожне, а відповіді заявникам - надсилатися оформлені належним чином. Недоліки щодо ведення справ по кожному зверненню із 12 перевірених виконкомів мають виконком Гутянської селищної Зарябинської сільської ради та Вінницько-Іванівська сільська рада. У виконкомі Крисинської сільської ради справи на звернення взагалі не заведені.

    Необхідно зауважити, що відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, рішення про зняття з контролю чи продовження контролю за виконанням пропозицій, заяв і скарг приймають посадові особи, які прийняли рішення про контроль. Із 12 перевірених сільських рад зняття з контролю того чи іншого звернення посадовими особами не проводиться у виконкомі Гутянської селищної ради, Зарябинської, Степнянської сільських рад, та Вінницько-Іванівській сільській раді. Аналітична робота із застосуванням Класифікатора проводиться у Гутянській селищній, Івано-Шийчинській, Кленівській, Полково-Микитівській, Петропавлівській, Степнянській, Червононивській, Хрущово-Микитівській сільських радах. У Вінницько-Іванівській, Зарябинській, Олександрівській та Крисинській сільських радах аналіз роботи із зверненнями громадян не здійснюється.

    Через відсутність аналізу та узагальнення причин заяв і скарг, окремих проблем, що порушуються у зверненнях, несвоєчасне реагування на них, у населення виникає потреба звертатися із своїми проблемами до органів влади вищого рівня.

    У процесі перевірок відповідальним посадовим особам зроблені зауваження щодо допущених недоліків в роботі та надана практична допомога у їх виправленні.

    З метою виконання органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування актів Президента України та Уряду стосовно забезпечення реалізації конституційного права на звернення громадян, посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за належну організацію роботи із зверненнями громадян щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб необхідно усунути виявлені в організації роботи із зверненнями громадян недоліки, активізувати цю роботу безпосередньо за місцем проживання заявників.

    За результатами засідання колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району прийняті відповідні рішення.

    Пошук по сайту



















    Архів новин

    Знайдіть нас на Facebook


    Корисні посилання